CR

Creat de moldovan.l, Iulie 26, 2020, 01:59:57 PM

« precedentul - următorul »

cios


CitatDeci pe scrurt ... ce fel de situatii descarcam din webgest la nivel de bon si daca pt fiecare produs apare ID-ul sau EAN-ul ... in afara numelui produsului.

Există mai multe locuri unde se pot vizualiza încasările cu ECR, de orice fel sau doar vânzări.

- În Rapoarte > Diverse > Ieșiri - alegând la Tip ieș. "Vânzări ECR". Dacă e cazul se pot adăuga opțiuni de afișare pentru tot felul de câmpuri.

- În Contabilitate > Centralizatoare > Operații ECR.

- În Clienți > Listare/editare > ECR

Sunt formate diferite în funcție de specificul modulului și de drepturile de acces ale user-ului. La o adică s-ar putea pune un astfel de raport și în modulul ECR-POS. Și s-ar putea face și grupări, în locurile unde merită.
  •  

moldovan.l

Buna ziua,
vad ca cei de la DxPrint au facut in aceasta luna un up-date la drive cu versiunea 1.0.17
Am incercat sa vedem daca si-a revenit partea de comunicare intre Webgest - DxPrint - CR ... dar nu merge.
Din Webgest de la butonul TEST ... spune ca nu vede casa de marcat, printscreen atasat.
Din DxPrint catre casa pare ca totul este ok si o vede, printsceen atatsat.
Daca este posibil o verificare si din partea dvs ... sa vedem cum stam si cum se poate rezolva problema asta.
Multumesc anticipat.
Valentin.
  •  

cios

E o problemă din cauza acelui "DST" care apare după dată, din cauza trecerii la ora de vară. Așteptăm o soluție de la Dxprint.
  •  

cios

Între timp am mai făcut ceva încercări cu noua versiue de driver și funcționează corect, după ce trece de mesajele de atenționare cu formatul de dată citit din ECR.

Posibil să fie alte cauze care generează mesajul de la butonul de test. În logurile din dxprint nu apar ceva detalii?
  •  

moldovan.l

Buna ziua,

ce apare in "dxprint.log" este astfel (la ultima conexiune):

{"lvl":"info","tm":"2023-05-19T22:31:14+03:00","msg":"Logging is started with level: INFO"}

Va rog frumos feedback.

Valentin.

  •  

cios

Mesajul citat din fișierul dxprint.log este generat de driver la primirea comenzii din interfață. Probabil s-a întâmplat la apăsarea butonului Test. Deci, până aici lucrurile sunt ok.

Problema rămâne la comunicarea dintre driver și ECR. Acolo nu este configurat ceva bine sau chiar licența nu-i pusă corect.

Este disponibilă la download o nouă versiune de webgest_local (3.29) în care s-a corectat un bug ce se manifesta la actualizarea automată a driverului. Dacă pe calea asta ai făcut actualizarea la dxprint 1.0.17, ar fi bine de încercat cu noul webgest_local. După pornirea lui se face instalarea/actualizarea dxprint și apoi se setează datele de comunicare și licența.
  •