Main Menu

Contracte

Creat de bogdy, Noiembrie 12, 2019, 04:51:23 PM

« precedentul - următorul »

bogdy

Buna, se mai aude ceva de modulul de service? Ma gandeam ca ar fi util pentru contractele de mentenata sa iti aminteasca cineva (WebGest) ca ai de facut o verificare pe la un client 2-3, si daca mai poti atasa si un "Raport de service" la client e si mai fain.
  •  

cios

Ce potrivire de gânduri! În ultima versiune tocmai s-a lucrat la partea asta. S-a activat meniul Contracte din Service, s-a refăcut formularul de editare și de urmărire status contracte, inclusiv partea de facturare-încasare.

Mai sunt încă multe de rezolvat până la a lega tot lanțul, de la sesizări și programări intervenții până la fișele de service. Încercăm să acoperim cât mai multe tipuri de activități, între care pot fi diferențe mari de flux și de modele de documente.

Întrebare: vedeți necesar la aceste contracte, orientate pe servicii de mentenanță/abonament, să apară tarifele stabilite direct în contract sau doar în anexe, la nivelul echipamentelor la care se referă?
  •  

dfreddie

In cazul meu, contractele sunt cu valoare fixa iar echipamentele sunt trecute in anexa ...
Ce bine ar fi sa exite acele rapoarte de service (note de interventie) care sa se poata aloca pe echipament si daca e cazul, mai multe echipamente alocate pe client  8)
Not too bad for a blind man ...
  •  

cios

#3
Citat din: dfreddie din Noiembrie 13, 2019, 07:08:52 PM
In cazul meu, contractele sunt cu valoare fixa iar echipamentele sunt trecute in anexa ...

Deci este o valoare unică în contract, care acoperă toate echipamentele. În multe cazuri poate e mai convenabil așa, dacă nici nu interesează prea mult ce fel de echipamente sunt sau câte, ori dacă unele se mai adaugă, altele ies.

Citat
Ce bine ar fi sa exite acele rapoarte de service (note de interventie) care sa se poata aloca pe echipament si daca e cazul, mai multe echipamente alocate pe client  8)

Desigur trebuie făcută legătura intervențiilor la nivel de echipament, și echipamentele legate de client. Dar, pentru a ușura operarea, echipamentele ar fi bine să se poată introduce în formularele de anexă, să nu fie necesară introducerea anterioară a lor la client. Și ar trebui asigurată posibilitatea ca anexele să poată fi modificate și în sensul ca unele echipamente să fie scoase la un moment dat din contract/abonament, dar ele să rămână alocate clientului.

Cum procedați acum dacă faceți modificări în anexe, faceți separat și act adițional la contract?
  •  

bogdy

La noi se merge pe act aditional la contract. Cel putin in momentul de fata
  •  

bogdy

In primul rand felicitari si multumiri pentru imbunatatirile aduse!
In al doilea rand vin si cu un bug. La "Service->Contracte->Administrare echipamente->Adaugare produs la contract" butoanele verzi de adaugare "Tip, Marca, Model" nu functioneaza corect, mai exact arunca fereastra de "Adaugare produs la contract" out of focus si de acolo nu mai funtioneaza nici un buton.
  •  

bogdy

Si tot testand noile facilitati m-am impiedicat de acest mesaj  "java.lang.ArithmeticException: Non-terminating decimal expansion; no exact representable decimal result." generare factura din lista de contracte. Am incercat sa introduc suma cu si fara zecimale.
  •  

elis

#7
S-au rezolvat pentru următoarea versiune ambele bug-uri.
  •  

bogdy

In primul rand multumesc!
In al doilea rand se poate adauga o optiune de generare automata sesizare la anumite contracte? Mai exact sa genereze o alerta pentru echipamentele/instalatiile la care trebuie facuta mentenanta cu o anumita recurenta(ex:1 luna, 3 luni, 6 luni).
Multumesc.
  •  

cios

Se vor putea adăuga multe opțiuni, dar până acolo e mult de lucru la pregătirea infrastructurii. Noi am prevăzut loc în baza de date pentru diverse documente și operații, plecând de la o anumită viziune și de la un anumit tip de activitate de service. Între timp multe s-au schimbat, trebuie modificate multe structuri de date și legăturile între ele.

  •  

bogdy

Pentru ca tot de contracte se leaga am o intrebare: textul din campul "Rezumat" de la actele aditionale nu ar trebui inclus si in tiparirea lor? Observatiile raman interne din punctul meu de vedere.
  •  

elis

Am inclus valoarea câmpului rezumat deasupra tabelului de echipamente. E bine așa sau să apară sub tabel?
  •  

bogdy

Eu unu zic ca e bine așa.
  •  

vios

#13
Eu zic că ar trebui ca si informatia din campul Observații sa apara sub tabel .
Ar fi ideal ca informatia din cele doua campuri sa fie salvata undeva, in asa fel sa poata fi adaugata la urmatoarele anexe .
(daca ai 100 - 200 de anexe la fel , in momentul de fata trebuie sa le editezi pe fiecare in parte cu aceeasi informatie )
Salvarea PDF - nu functioneaza .
  •  

bogdy

E drept si asta ca nu mai faci copy/paste doar ca dupa parerea mea observațiile ar trebui să rămână interne. Probabil că nu ar fi rau un câmp prin setări unde sa poti introduce un template
  •