Main Menu

Contracte

Creat de bogdy, Noiembrie 12, 2019, 04:51:23 PM

« precedentul - următorul »

cios

Sunt de luat în seamă toate aceste opțiuni, dar soluția cea mai bună va fi implementarea posibilității de introducere template-uri personalizate. Aceasta este ținta, și cuprinde nu doar anexele ci și contractele, cu formate mult mai complicate.

Am adunat câteva modele și sunt binevenite propuneri. Tehnic, am vedea mai potrivite template-uri html, dar se pot lua în calcul și alte tipuri, gen odt/doc.

Legat de salvare PDF, încă nu s-a implementat atunci când s-a creat acea primă formă simplă de anexă.
  •  

vios

Citatsoluția cea mai bună va fi implementarea posibilității de introducere template-uri personalizate.
Da, sunt de acord, ca asta ar fi solutia cea mai buna .
In tabelul din Anexa, eu zic ca ar mai fi nevoie de inca o coloana ( Loc instalare echipament )
pentru a se vedea efectiv unde se afla acel echipament .
Pentru  complectarea acestui camp este necesar si introducerea acestor date in momentul adaugari
echipamentului .
  •  

bogdy

Ca tot tine de contracte. Versiunea 8.8.2. Contract vechi pe care am incercat sa-l sterg dar nu pot ca are anexe. Pe anexe lipsa buton de stergere. In modul monkey-brain sa mai adaug 3 anexe, ultima are buton de stergere doar ca primesc urmatoarea eroarejava.sql.SQLException: Table 'actadcntr' is specified twice, both as a target for 'UPDATE' and as a separate source for data
Multumesc.
  •  

cios

Eroarea afișată noi n-am putut-o reproduce, oricâte teste am încercat. Dacă la tine se mai repetă, pentru a identifica ce o provoacă ne-ar ajuta ceva detalii, eventual din log-uri.

La originea blocajului de la ștergerea contractului este un bug ce s-a remediat pentru următoarea versiune. Acesta se datora multiplelor variante ce trebuie testate în cascadă: anexe - echipamente (- subansamble) - intervenții. Niciuna dintre acestea nu-i voie să rămână orfană. Se permite ștergerea doar a unui contract ce are un singur act adițional, cu echipamente asupra cărora nu s-a înregistrat nicio intervenție.
  •  

bogdy

revin, eroarea persista si dupa update. Am abordat situatia in backend. Probabil avea ceva bug-uri fiind din 2018 si de atunci nu a mai umblat nimeni la el. Am sters anexele din DB si la final am sters si contractul din webgest.
Pe scurt, s-a rezolvat.
Multumesc de ajutor.
  •