Print facturi, receptii si altele

Creat de bogdy, Martie 09, 2017, 09:21:46 PM

« precedentul - următorul »

bogdy

Buna, dupa multa liniste si pace am reaparut. Date fiind ultimele modificari din formulare diverse ajung la o problema referitor la tiparire, mai exact tiparire de facturi, receptii si altele. Se preconizeaza update la ele si adaugarea unui buton simplu de "Print" pentru acestea? Varianta de print direct (ex. modul "Service").
Toate bune!
  •  

cios

E diferență de tehnologie între cele 2 cazuri. La Service s-a introdus varianta experimentată la Salarii, de tipărire direct a paginii web, folosind funcțiile browser-ului. Are avantajul că pune la dispoziție imprimantele "văzute" de acel calculator (client).

Cealaltă variantă înseamnă generarea formatului de tipărire pe server, pdf, cu scule specifice BI, care asigură o precizie perfectă (cât de importantă pe vremea imprimantelor cu ace și formulare pretipărite!). În acest caz lansarea tipăririi se face de pe server, imprimantele disponibile fiind cele văzute de acesta.

Ar fi ideală o îmbinare a celor două variante. Mai căutăm soluții. Sunt binevenite orice idei.
  •  

bogdy

Problemele in mometul de fata apar in cazul in care serverul e cine stie pe unde. Am gasit si la asta o rezolvare cu VPN, si share la imprimanta locala. Pentru viitor ca idee ar fi si o imprimanta de etichete pentru "device-ul" care intra in service. Totodata mobilitatea isi pune amprenta tot mai mult. Posibilatea de-a tipari pe o imprimanta portabila ar fi de mare ajutor.
  •  

cios

Soluții la toate astea se găsesc în tehnologii care să permită accesul de pe server la resursele locale ale calculatorului/dispozitivului client, în condițiile impuse de restricțiile de acces specifice aplicațiilor web, prin browser.

O variantă ar fi folosirea Java Applet (precum la semnătura electronică cu pkcs#11), dar destul de incomodă, lentă și învechită.

Posibile soluții moderne ar putea fi bazate pe WebSockets [1]. Și aici sunt bariere ce trebuiesc depășite. De studiat, încercat...

[1] https://en.wikipedia.org/wiki/WebSocket
  •  

bogdy

Si daca e vechi topic-ul cred ca tot aici merge :). Se pot adauga pe factura date de genul "telefon, adresa email, website" pentru emitent si dat fiind faptul ca poate nu vrea toata lumea ma gadesc la bifarea lor in "Administrare->Initializare->Date firma" sau in "Administrare->Alte date->Variabile globale".
Multumesc
  •  

cios

Cred că o soluție mai bună ar fi un configurator genul celui implementat la Websal, pentru antet documente. Aruncă o privire acolo. Și acela se poate extinde.

Și la aceste formate/șabloane de documente ar fi binevenite idei de design, precum la dashboard-ul din alt fir.
  •