Receptie marfa

Creat de ionelb, Decembrie 27, 2012, 11:41:37 PM

« precedentul - următorul »

ionelb

In primul rand multumesc pentru aplicatie. Sunt incepator, imi place foarte mult. Un singur lucru vreau sa intreb. Am o firma care are o gestiune global-valorica, un bar mai exact. Cum sa fac receptie in program la o factura cu mai multe pozitii, cu adaos diferit la fiecare pozitie?
Adica sa pot edita adaosul la fiecare pozitie.
  •  

cios

Mulțumim pentru aprecieri și sperăm să-ți fie de folos.

În primul rând trebuie setată gestiunea respectivă (dacă firma are mai multe) ca fiind de tip amănunt. Apoi, din variabile globale (modulul Administrare) se pot configura mai multe moduri de calcul al prețului de vânzare (numit pucalc, respectiv pucalctva), în momentul recepționării. Aceste moduri de calcul ajută la o precompletare, dar valoarea finală (de ex. pucalctva, cel folosit la amănunt) poate fi editată și procentul de adaos va fi afișat recalculat.
  •  

ionelb

Imi pare rau ca va necajesc. Receptia mi-a reusit dar nu pot adauga operatori sau sa modific datele firmei. Imi apare o eroare:
HTTP Status 500 - Unable to compile class for JSP:

type Exception report

message Unable to compile class for JSP:

description The server encountered an internal error that prevented it from fulfilling this request.

exception

org.apache.jasper.JasperException: Unable to compile class for JSP:

An error occurred at line: 111 in the generated java file
The code of method _jspService(HttpServletRequest, HttpServletResponse) is exceeding the 65535 bytes limit

Stacktrace:
org.apache.jasper.compiler.DefaultErrorHandler.javacError(DefaultErrorHandler.java:102)
org.apache.jasper.compiler.ErrorDispatcher.javacError(ErrorDispatcher.java:331)
org.apache.jasper.compiler.JDTCompiler.generateClass(JDTCompiler.java:469)
org.apache.jasper.compiler.Compiler.compile(Compiler.java:378)
org.apache.jasper.compiler.Compiler.compile(Compiler.java:353)