Menu

Afișare mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - stefg27

#31
GATA....s-a rezolvat!!!

A trebuit sa schimb calea relativa din catalina.properties ( ${catalina.home} in  /var/lib/tomcat7/webapps )
#32
Am reinstalat sistemul...dar tot nu functioneaza webgest cu tomcat ca si serviciu! Acelasi mesaj de eroare apare.
Ce am facut:
1. instalat oracle java
2. instalat mysql
3. instalat tomcat7
4. setat JAVA_HOME in /etc/default/tomcat7

Using CATALINA_BASE:   /usr/share/tomcat7
Using CATALINA_HOME:   /usr/share/tomcat7
Using CATALINA_TMPDIR: /usr/share/tomcat7/temp
Using JRE_HOME:        /usr
Using CLASSPATH:       /usr/share/tomcat7/bin/bootstrap.jar:/usr/share/tomcat7/bin/tomcat-juli.jar
Server version: Apache Tomcat/7.0.35
Server built:   May 24 2013 09:52:20
Server number:  7.0.35.0
OS Name:        Linux
OS Version:     3.8.0-26-generic
Architecture:   amd64
JVM Version:    1.7.0_25-b15
JVM Vendor:     Oracle Corporation

5. modificat linia in catalina.properties din /etc/tomcat7
6. deploy webgestext....status OK
7. restart tomcat7
8. deploy webgest...status OK, dar nu porneste automat. La pornire manuala apare mesajul:

FAIL - Application at context path /webgest could not be started
FAIL - Encountered exception org.apache.catalina.LifecycleException: Failed to start component [StandardEngine[Catalina].StandardHost[localhost].StandardContext[/webgest]]


Atasat catalina.out
#33
Da, exact acest mesaj:

FAIL - Application at context path /webgest could not be started
FAIL - Encountered exception org.apache.catalina.LifecycleException: Failed to start component [StandardEngine[Catalina].StandardHost[localhost].StandardContext[/webgest]]

Da, tomcat-ul functioneaza corect, pot face deploy la webgestext si porneste, fac deploy la webgest dar nu porneste, apare acel mesaj de eroare
#34
Începători / Comanda Furnizori
Iulie 23, 2013, 11:38:37 AM
O alta functionalitate care nu am reusit sa o descopar este posibilitatea de a crea automat comenzi catre furnizori. Am vazut ca in meniul de furnizori/receptii exista posibilitatea de a alege receptia pe baza de comanda anterioara, dar nu am gasit posibilitatea de a creea acea comanda. Ar fi interesant de a putea creea automat/manual comenzi catre furnizori pe baza vanzarilor anterioare (selectie dupa nr de zile). Probabil exista implementata aceasta posibilitate, dar nu am identificat-o inca.
#35
O sa incerc zilele acestea sa reinstalez sistemul si sa pun tomcat7 ca si serviciu. Problema e ca am incercat de cateva ori varianta de instalare manuala, dara fara succes. Nu am reusit sa trec de mesajul de eroare aparut si in postul asta http://forum.webgest.ro/index.php?topic=202.0.

Legat de prelucrarea datelor...am un sablon (in xls) in care copiez datele din facturile furnizorilor. Fisierul respectiv il salvez in txt sau csv si il import. Am vazut ca webgest are sablonul pentru factura in xml, dar nu prea am inteles cum sa-l folosesc (nu ma pricep cu xml)
#36
Atasat, fisierul cu erorile de la "Administrare". Celelalte meniuri (nomenclator produse, introducere categ si subcateg, furnizori) par a functiona corect. Mai putin printarea receptiei care s-a blocat, dar asta cred ca din cauza ca nu aveam asociata nicio imprimanta.

Fisierele de la furnizori le prelucram...nu sunt 2 furnizori care sa aiba acelasi format de export/import date! De aceea, daca exista un "sablon" pentru introducere date (nomenclatoare, receptii) ar fi perfect.


Legat de numarul de nivele de la categorii si subcategorii, in majoritatea situatiilor sunt suficiente cele 2 nivele deja existente. Problema apare de obicei in Fashion-Retail unde ai nevoie de mai multe nivele (Copii-Fete-10Ani-Tricou sau Copii-Baieti-10Ani-Pantaloni)
#37

Citat
În ce sens sunt nefuncționale, nu se activează tab-urile, sau se deschid goale? Cu același browser, pe Demo online funcționează corect?

Da, nu se activeaza tab-urile respective. Pe acelasi browser, pe Demo online functioneaza corect!


Citat
Aceste două puncte sunt oarecum legate, și sunt teme interesante și abordabile. Generarea automată a recepțiilor pe baza facturilor primite în format electronic (3) am realizat-o mai demult, dar din format XML. Un astfel de format ar fi ideal și poate ajungem încet-încet să se pună la punct un standard de factură XML la nivel de UE, și atunci va fi ok, pe măsură ce-l vor implementa tot mai multe firme. Deocamdată fiecare are formatul propriu, nestructurat (cum ar putea fi în xml).

Mă bucur să aflu de interes pentru o astfel de automatizare, foarte utilă în cazul facturilor lungi. În măsura timpului disponibil vom încerca să implementăm și preluarea din CSV. Trimiteți-ne formatul să-l analizăm.

Cred ca automatizarea este utila in orice situatie, mai ales in cazul in care se lucreaza cu multi furnizori si cu nomenclator mare de produse. (in momentul de fata lucram cu un nomenclator cu peste 2000 de produse) Nu am creat un format pentru importul receptiilor ( valabil si pentru export - facturi iesire, avize expeditie, transfer intre puncte de lucru, etc), m-am adaptat la cerintele sistemului.
Acum folosesc, pentru import, un fisier txt, ceva de genul: cod_produs#cantitate#pret_achizitie#pret_vanzare


Citat
Importul nomenclatoarelor e și el posibil de realizat, tot în funcție de formatul disponibil. Și aici, ca și la preluarea din factură a recepției, se ridică problema categorisirii produselor/cataloagelor pe grupe, subgrupe. Ar trebui stabilite criteriile pentru asta, pe baza a ce informații existente s-ar putea face.

Importul nomenclatoarelor este foarte important, mai ales pentru cei care lucreaza cu sezonalitate (Fashion/Retail), unde de cel putin de 2 ori pe an se schimba colectiile si trebuie introduse cateva sute bune de produse, daca nu chiar mii. Formatul fisierului de import ar trebui sa contina:
-CodProdus
-DenumireProdus
-CodBAre
-CodFurnizor
-Categorie
-Subcategorie
-etc...
Legat de categorie si subcategorie...am vazut ca nu se poate folosi decat 2 nivele? Nu se poate merge pana la 3 sau 4 nivele?
#38
De aproape o saptamana "studiez" webgest pentru a vedea daca corespunde cerintelor (nu foarte multe). Dupa 2 zile de chinuri cu instalarea pe un server Ubuntu 13.04 (am incercat si pe 12.04) am reusit sa fac sa functioneze aplicatia, doar cu install-erul automat (pe tomcat7 ca serviciu nu vrea...). Am avut probleme si cu initializarea, nu a vrut din prima...dar pana la urma am reusit sa fac un grup de firme si sa setez prima firma.

Acum am ceva probleme:
1. La initializare date firma, am modificat si salvat datele generale, dar celelalte tab-uri (Status, Puncte de lucru, Cont banca...) sunt nefunctionale si nu pot introduce "Puncte de lucru", Conturi...etc
2. Nu am reusit sa identific daca exista posibilitatea de import produse in nomenclator dintr-un fisier csv sau xls
3. Nu am reusit sa identific daca exista posibilitatea de a importa facturile de la furnizori (receptie marfa). Majoritatea facturilor de la furnizori le primim si in format csv sau xls, deoarece contin peste 25-35 linii cu produse (unele au si peste 100 - sunt facturi import intracomunitar). Ar fi de foarte mare ajutor daca ar exista aceasta posibilitate.