Versiunea 8.1.0

Creat de cios, Decembrie 16, 2020, 07:21:48 PM

« precedentul - următorul »

moldovan.l

Am retrimis filmul prin WeTransfer ... link-ul si disponibilitatea fimului sunt valabile pana in data de 16 Feb 2021.

Astept feedback ... sper sa-i dam de capat ...  :'(

Vali
  •  

elis

Am simulat local exact cu setările din filmuleț și la noi nu dă eroare! Se vede că apar linii în raport, sub eroare. Apare totul complet sau doar parțial?

Nu a reieșit dacă ați repornit Tomcat-ul sau chiar calculatorul pe care este serverul. Trebuie făcută și această încercare.

Alt pas ar fi să ne trimiteți (pe mail) logurile din Tomcat pe data în care apare eroarea și poate un backup de date.
  •  

moldovan.l

Buna ziua,

Dupa cum ati observat la finalul filmului ... ecranul ingheata pur si simplu pe fundalul acela fumuriu ... chiar daca se vad cateva articole in partea de jos, nu se poate face scroll. Pur si simplu trebuie sa inchid fereastra.

In legatura cu Tomcat-ul ... nu vine de la el, deoarece daca Tomcat-ul s-ar opri inseamna ca Webgestul nu ar mai porni in browser ... ceea ce nu se intampla.

Dupa eroare dau refresh la Webgest si acesta functioneaza ceea ce insemna ca Tomcat-ul functioneaza, doar ca sunt aruncat in sesiunea de login spunandu-mi ca sesiunea a expirat.

Va trimit in 30 de minute arhiva societatii si fireste va astept cu feedback.

Multumesc anticipat.

Vali
  •  

elis

I-am dat de capăt! Se întâmpla într-o situație pe care n-o aveam în datele locale. Rezolvarea va apare în versiunea următoare.
  •  

moldovan.l

Super ... o veste foarte buna.

Multumim si asteptam.

Vali.
  •  

elis

#20
S-au  rezolvat problemele în versiunea 8.1.5, care este disponibilă pentru descărcare!
  •  

moldovan.l

Buna ziua,

da am descarcat 8.1.5 ... totul este ok ... merge perfect  ;D
Am observat ca s-a rezolvat si la JV ... super.

Continuam cu integrarea eMag / Prestashop ... acolo am ramas.

Multumim pentru suportul rapid.

Cele bune !

Vali
  •  

moldovan.l

Buna ziua,

Va rog frumos daca este posibil pt 8.1.6 sau pe viitor ...

In privinta template-ului de raport pt "Contabilitate -> Centralizatoare -> Vânzări" deocamdata se poate alege pe perioada de an si luna calendaristica strict, ca si perioada.

Este posibil in privinta perioadei sa se selecteze perioade de ani sau luni personalizate ... ceva de genul template-ului JV ... print screen mai jos.

Ne ajuta la anumite urmariri de descarcari de gestiune pe perioade mai lungi de 1 luna ... sa nu tot descarcam cate 1 luna pe rand in csv.

Multumim foarte mult.

Vali
  •  

moldovan.l

... deci la "Contabilitate -> Centralizatoare -> Vânzări"  ... ma refer  :)

Vali
  •  

moldovan.l

... scuze ... am uitat ... si tot aici la ""Contabilitate -> Centralizatoare -> Vânzări" atat la modul de raportare "Detaliat pe document" sau "Cumulat pe articol" daca se poate pune in tamplate pdf si csv codul EAN al produsului.

Multumim foarte mult.

Vali
  •  

elis

Rămâne pe următoarea versiune!
  •  

moldovan.l

Buna ziua,

Scuze pentru raspunsul intarziat ... am facut up-date la 8.1.6 ... totul este ok acum ... conexiunea cu eMag-ul functioneaza.

Acum 2 lucruri de discutat:

1.   Asa cum am mentionat si inainte comenzile sunt preluate in mod corect dar fara Taxa de livrare. Fireste aceasta taxa de livrare trebuie sa apara pe factura. Daca merg la comanda la butonul "Editeaza comanda" apare butonul pentru "Adauga articol" ... nu ar trebui sa apara si optinuea "Adauga articol de tip: Valoric" ... asa cum apare in cazul generarii unei facturi prin metoda clasica. Sau si mai usor ... nu se poate prelua aceasta taxa de livrare direct prin import de la eMag in mod asemanator cu produsele fara sa mai fie nevoie sa o adaugam noi manual la fiecare facturare ?

2.   Trecand la pasul "Comanda factura" am observat astfel: noi avem pt anul 2021 trei (3) serii de facturi. Implicit apare o serie din cele trei si fireste un numar. La "Seria facturii" se vad optiunile celor 3 serii disponibile dar nu se poate selecta o alta serie ... ramane tot cea implicita ... se poate testa pe baza noastra de date trimisa catre dvs saptamana trecuta.

3.   Pe masura ce vin comenzi vor aparea tot felul de reduceri din partea eMag-ului catre clienti: vouchere etc ... cand va fi cazul revin punctual ... probabil asa cum ati mentionat intr-un mesaj anterior sunt alte campuri de preluat prin API-uri de la eMag.

Am lucrat in magazinul de test ... am generat factura este ok, se salveaza in format pdf correct inclusiv bonul de descarcare de gestiune.

Rezolvand primele doua mentiuni de mai sus cred ca putem trece si pe firma reala in modul de productie si de acum inainte sa facturam direct asa, fara sa facem copy/paste cum am lucrat pana acum.

Multumesc mult pentru intelegere si sprijin, asteptam feedback-ul dvs.

Weekend placut.

Vali.
  •  

moldovan.l

Buna ziua,

Si o intrebare/rugaminte in categoria "ar fi dragut/util"
Din ceea ce stiu (o sa mai verific in timp) facturile in format pdf care nu contin o semnatura electronica trebuie sa le printam / arhivam pe suport din hartie.

Astfel noi in fiecare luna printam undeva intre 50 si 100 de facturi clienti + tot atatea bonuri de descarcare de gestiune.
Factura dupa generarea ei in Webgest o descarcam de la butonul "Descarcare PDF" iar bonul pentru descarcarea de gestiune de la Vizualizare -> bon descarcare de gestiune

Apoi ...  ;D  pentru pregatire la printare folosim un program pdf care face un merge pt cele doua si ulterior le printam.

Intrebare: se mai poate adauga o funcţie / buton care sa contina aceste doua operatii astfel incat sa descarcam un singur fisier pdf care sa contina 2 pagini: una factura si pagina a doua bonul de descarcare de gestiune ... ar mai salva ceva timp si ne-ar scapa de o operatiune suplimentara externa de merge pdf in vederea printarii / arhivarii facturilor clienti.

Cand te apropii de 100 de facturi clienti / luna deja devine chestiunea respectiva destul de consumatoare de timp si chiar enervanta ...  >:(

Multumesc anticipat.

Vali
  •  

moldovan.l

... si ceea ce spuneam in legatura cu reducerile acordate de catre eMag clientilor prin voucher.

Aruncati o privire in platforma la comanda cu ID #188557492 ... si cum se poate extrage discountul respectiv si aplicat in factura Webgest.

Multumesc.

Vali.
  •  

elis

1. Problema schimbării seriilor la facturare comandă s-a rezolvat pentru versiunea următoare.

2. Preluarea taxelor de expeditie și a discountului (prin vouchere) necesită un update major (8.2.0).

3. În timp, putem rezolva și unirea celor două pdf-uri. Dar nu înțeleg de ce trebuie, print-un program extern, unite cele două dacă le tipăriți pe pagini diferite? Cred că ia mai mult timp lucrul cu acel program extern decât tipărirea din Webgest de la două butoane diferite.
  •