Utilizarea în Webgest

Creat de cios, Ianuarie 21, 2011, 08:39:08 PM

« precedentul - următorul »

cios

Urmează implementarea la documentele principale, facturi și contracte. Și integrarea în procesul de trimitere mail.
  •  

moldovan.l

Buna ziua,

vrem sa cumparam de la un furnizor o semnatura in contextul in care avem nevoie pt SPV, factura electronica etc.
Am vazut site-ul https://www.transsped.ro/ ... pare ca au si posibilitatea de integrare prin API-uri
Ce recomandati sa alegem din experieta dvs. astfel incat sa putem folosi in Webgest ... ma refer la furnizori precum cel semnalat mai sus ... aveti dezvoltate integrari cu alti furnizori deja ?

Multumesc anticipat.

Valentin
  •  

vios

#2
Buna ziua !
CitatCe recomandati sa alegem din experieta dvs. astfel incat sa putem folosi in Webgest ...
Noi folosim Token pentru semnatura digitala / acces SPV de la : https://certdigital.ro/token/ , alegi Token / mToken Crypto ID asigura suport atat pentru windows dar si pentru LINUX si procedura de obtinere e destul de simpla si rapida .
Noi am achizitionat de la : https://arbit.ro/ si sunt multumit atat de servicii cat si de produs, mai ales ca merge pe linux .
  •  

moldovan.l

ok,

va rog puteti sa explicati exact care la ce foloseste ...
Mi-ati dat doua link-uri si anume:

1. https://certdigital.ro/token/ cu mToken Crypto ID = 18 euro

si

2. https://arbit.ro/ cu KITUL DE SEMNĂTURĂ DIGITALĂ / Valabilitate 1 an: 45 euro

Noi avem nevoie pt inregistrare in SPV si eFactura in Webgest.

Mai exact care din cele doua produse de mai sus trebuie cumparat ?

Multumesc anticipat.

Valentin.
  •  

vios

Ai nevoie de KITUL DE SEMNĂTURĂ DIGITALĂ, in Kit este inclus si tokenul care probabil este 18euro +tva, si contine :   
- Token CryptoID
- Certificat Digital
- Suport Tehnic
Fara Certificat Digital nu ai ce sa faci cu tokenul, tokenul se cumpra o singura data, doar
certificatul incarcat pe el expira in functie de perioada aleasa initial 1an / 2ani / 3ani
si trebuie reannoit inainte de expirare !

https://arbit.ro/semnatura-digitala/     
Valabilitate 1 AN 45 euro
Valabilitate 2 ANI 69 euro
Valabilitate 3 ANI 89 euro

https://certdigital.ro/kit-semnatura-electronica/
Poti comanda de unde doresti, e acceasi treaba.
Sa ceri Tokenul mToken Crypto ID
    Compatibil Win 7/Win10
    Compatibil Mac OS
    Compatibil Linux
Tokenul Epass 2003 Auto nu are suport si e compatibil doar pe windows !!!


  •  

moldovan.l

Multumesc frumos pentru explicatii. Le-am rezolvat ambele azi, conform cu recomandarea dvs ... pt identificare am optat on-line chiar daca USB-ul respectiv vine prin posta in cateva zile.

An nou cu bucurii si sanatate va doresc !

Valentin.
  •  

moldovan.l

In Webgest pt eFactura ... ce trebuie sa fecem dpdv tehnic / setari ?

Multumesc.

Valentin.
  •  

vios

#7
CitatIn Webgest pt eFactura ... ce trebuie sa fecem dpdv tehnic / setari ?
Din Webgest pt eFactura nu trebuie facut nimic, in prima faza, ( dupa ce o sa functioneze totul ok, pentru transmiterea direct din webgest va trebui facut ceva setari) mergi doar in :
Clienți Listare/editare Facturi/Avize
Vezi butonul portocaliu (eF) mergi pe Validare, daca validarea se face cu succes o sa-ti
ceara sa faci salvare fisier xml eFactura, corespunzator facturi selectate.
(asta poti sa faci si acuma fara token si fara semnatura )

Dupa ce o sa primesti Tokenul cu semnatura digitala va trebui sa :

1.Instalezi Driverul pe sistemul de operare (Linux / Windows )

2.Sa obtii documentul de confirmate de aici :
https://ca.certdigital.ro/certenttrust/anaf/confirmare/public/

3.Sa faci inregistrarea certificatului la  ANAF prin declaratia C150 aici :
https://www.anaf.ro/inregcalificat/

4.Înregistrare/Înrolare persoane /juridice în Spațiul Privat Virtual
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv

5.Dupa ce ai trecut peste cele enumerate mai sus o sa primesti pe mail confirmarea ca vei putea
depune declaratii electronice si vei avea acces in SPV
Introduci tokenul in calculator / accesezi situl ANAF
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online
accesezi sectiunea / Autentificare Certificat / user / parola
Dupa autentificare o sa gasesti sectiunea / Factura elecrtonica / Trimite factura /
Alegi CUI / Browse .... / alegi fisierul xml / generat/validat din webgest /  transmite XML factura
  •