Problema baza de date

Creat de dfreddie, August 31, 2011, 09:54:09 PM

« precedentul - următorul »

dfreddie

Am schimbat serverul pe care era instalata aplicatia (ver. 4.02), am facut un back-up general, ... si acum am probleme la logarea ca administrator. Imi spune ca versiunea bazei de date nu este compatibila cu versiunea 4.0!

Conturile "normale" functioneaza fara probleme.

Am intrat in Setup.jsp si am facut actualizarea tuturor bazelor de date ... si imi arata versiunea 4.0.0 ... dar primesc acelasi mesaj de eroare.

Ma puteti ajuta?

Multumesc frumos!
Not too bad for a blind man ...
  •  

cios

Se pare că mutarea datelor s-a făcut forțat, prin spate, și nu prin calea normală oferită de aplicație. Astfel, sunt rupte legăturile dintre tabelele/bazele de date care asigură accesul în aplicație. (Întâmplător, și oarecum ciudat, a rămas accesibilă logarea unui user.)

Soluția simplă:

- Făcut un backup general actual.
- Rulat "Inițializare baza de date Webgest".
- Rulat "Refacere date din backup general", din backup-ul proaspăt.

Dacă între timp s-au făcut operații în aplicație, și s-au făcut modificări și la nivelul operatorilor, trebuie recurs la soluția mai dureroasă:

- "Refacere date din backup general" (nu-i nevoie să se mai treacă prin primii doi pași), din backup-ul de dinainte de mutare, și reluate toate operațiile ce s-au făcut întretimp.

Succes la cât mai puțină muncă!
  •  

dfreddie

Am dat de aceeasi eroare dupa ce am urmat pas cu pas instructiunile ...
Not too bad for a blind man ...
  •  

cios

Să înțeleg că ai parcurs cei 3 pași, după care ai încercat logarea ca și admin, fără să faci altceva?
  •  

elis

Cu contul de superadmin te poți loga?
Dacă nu ai reușit să rezolvi problema trimite catalina.out din tomcat/logs (debug-ul să fie activat din Setup.jsp înainte de încercarea de logare).
  •  

dfreddie

Da ... am urmat intocmai cei 3 pasi.
Ma pot loga cu superadmin ... vad societatile create si probabil pot sa adaug sau sa le sterg.
Am adaugat catalina.out.

Multumesc frumos!


Not too bad for a blind man ...
  •  

elis

Incearca sa schimbi parola de admin, dupa ce te-ai logat ca si webgest.
  •  

dfreddie

Asta am facut ... :) si a functionat!!!

Multumesc inca o data, tare mult!!

P.S. Pe cand 4.1? :)
Not too bad for a blind man ...
  •  

elis

Încercăm la sfârșitul lunii.
  •  

dfreddie

4.1 cu ce noutati va veni? :)

Multumesc.
Not too bad for a blind man ...
  •  

cios

Noutățile sunt legate în special de trasabilitate, aplicabilă mai ales în domeniul alimentar, medical. Chiar minuțioasa urmărire a componentelor pentru zacuscă a făcut să depășim termenul promis !!

Mai e de lucru la ceva rapoarte, dar sperăm să iasă săptămâna aceasta o versiune beta.
  •  

dfreddie

Noutatile sunt asteptate oricum :)
Ma gandeam ceva si in domeniul IT :) ... ceva de genul Helpdesk, urmarire echipamente (assets).

Multumesc frumos.
Not too bad for a blind man ...
  •