Main Menu

Versiunea 8.1.0

Creat de cios, Decembrie 16, 2020, 07:21:48 PM

« precedentul - următorul »

moldovan.l

Buna ziua,

Am facut up-date la 8.1.7 si am inceput sa preluam comenzile din eMag si mai departe sa le facturam din "Comenzi de cumpărare". Datele sunt preluate correct, mai intervenim manual doar pentru adaugarea taxei de livrare, dara asa cum am citit mai sus inteleg ca va veni automatizarea odata cu versiunea 8.2.0 ... asteptam.

Da cu seriile de facturi acum este ok ... s-a rezolvat in 8.1.7 merge.

Mai vin jos cu cateva mentiuni astfel:

1.   Din "Clienți -> Comenzi de cumpărare" mergem la o comanda si emitem factura. Se deschide fereastra pentru emiterea facturii iar prima casuta este "Seria facturii" iar aici putem sa alegem seria dorita ... spre exemplu alegem alta serie decat cea implicita. Apoi daca mergem la a doua casuta "Data facturii" si schimbam data automat se schimba in prima casuta  "Seria facturii" cu seria implicita ... va trimit un film pe WeTransfer sa vedeti scenariul ... nu stiu daca este critic ... este doar o observatie de functionalitate ...

2.   A ... ce am mai observat la generarea facturii in mod automat din comanda ... nu se preia in factura jos la "Nume delegat:" ... deci pe langa taxa de livrare am intervenit manual pe factura si am adaugat informatia pentru "Nume delegat:"

3.   In "Clienți -> Comenzi de cumpărare" la Stare apare o cifra si nu se intelege ce stare este iar daca te duci cu cursorul pe cifra respectiva apare un text cu Starea ... aici daca se poate pe langa cifra respectiva sa apara si textul langa ... ar fi de ajutor mai ales cad anumite comenzi sunt anulate de catre clienti si atunci ar atrage atentia starea ca nu mai trebuie comanda facturata ... sau poate chiar mai bine pentru comenzile preluate cu starea de "Anulata de client" din eMag butonul de "Comanda facturata" sa fie inactiv ... sa nu se factureze comanda din greseala ...

Multumesc pentru efortul depus si sustinere in preluarea comenzilor ... este foarte util ... personal este ceva la care am sperat cu mult timp in urma dar solutii in acest sens sunt foarte putine si pentru firme mai mici si medii nu te poti apropia fara bugete la nivel de mii de euro.

In afara subiectului ... am inceput cursusrile la stagiari CECCAR anul 1, fireste la toate materiile avem nevoie de un program informatic pentru fiecare materie exista un proiect practic. Fitreste voi volosi Webgest-ul ... probabil mai vin cu feedback-uri si pe alte teme.

Multumim foarte mult !!!

Cu respect,

Valin.

  •  

elis

Problemele de la punctele 1 și 3  s-au rezolvat pentru următoarea versiune.

Delegatul nu este obligatoriu de completat pe o factură. Părerea mea e că în caz de factură pentru comandă online chiar nu e cazul de completat. Ar fi utilă doar pentru a avea dovada cine a preluat factura și a semnat pentru preluare (în caz că nu ajunge la destinație).
  •  

moldovan.l

Buna ziua,

ok ... multumim mult pentru ajutor.

Cu respect,

Vali.
  •