Versiunea 8.2.3

Creat de cios, Noiembrie 12, 2021, 07:13:43 PM

« precedentul - următorul »

cios

Câteva noutăți și rezolvarea unora dintre lucrurile sugerate și pe forum.

Momentan este o problemă cu accesul la descărcare versiuni din tab-ul download al site-ului (webgest.ro). Poate fi însă accesată pagina de download direct la adresa http://apps.webgest.ro:8808/wgsite/download.html . Sau direct din aplicație, de la anunțul că este disponibilă versiune nouă.
  •  

moldovan.l

Buna ziua,

Vin cu urmatorul feedback in legatura cu ultima versiune astfel 8.2.4:
1.   Modificarea marketplace este ok am reusit importul comenzilor care erau blocate in caractere neacceptate
2.   La "Rapoarte -> Stocuri -> Stoc la o anumită data" pe baza selectiei facute ... vedeti printsceen ... data nu este afisata ... coloana intr-adevar exista dar nu returneaza data. Nu apare nici in csv
3.   Tot aici in cadrul acestui raport prezint urmatoarea situatie: la un produs am cumparat de la furnizor 10 bucati din care am vandut 9 bucati iar pentru 2 bucati clientii au facut retur. Deci stoc este 10-9+2=3 bucati
In acest raport Webgest-ul imi arata astfel :
-   Cantintr (cantitate intrata) = 12 buc
-   Canties (cantitate iesita) = 9 buc
-   Cantfin (cantitate final / stoc final) = 3 buc
Diferenta este fireste la Cantitate intrata, si vine strict in acest raport la modul cum este tratat returul.
Intrebare: este posibil sa aducem in acest raport faptul ca 2 bucati nu au fost aprovizionate de la furnizor ci de fapt au reprezentat retur ?
Adica sa avem astfel:
-   Cantitate intrata = 10 buc
-   Cantiatate iesita = 9 buc
-   Cantitate retur = 2 buc
-   Cantitate final = 3 bucati
Prcatic de fapt ar mai fi nevoie de o singura coloana de adaugat : valoarea cu -2 bucati din factura storno. Chiar daca apare in raport ceva de genul 12 / 9 / (-2) / 3 =  10 / 7 / 3 real, este de ajutor astfel incat sa ne dam seama ca de fapt 2 bucati au venit retur inapoi.

4.   Rugaminte la "Fisa de magazie" se poate alege articoloul dupa nume, Webgestul le pune in ordine alfabetica ... mai este un camp "ID (nrbi)" dar nu prea este de folos ... ideea este ca dupa nume cautarea este destul de dificila ... daca va rog sa se adauge cautarea dupa "cod" si dupa "barcode" ... ar ajuta mult.

Multumesc anticipat.

O zi buna.
Valentin
  •  

cios

#2
Faptul că nu se afișează data intrării în acest raport este datorat unui bug la compararea datelor intervalului preluate din bordul de filtrare. S-a rezolvat pentru versiunea următoare.

Data din acel câmp va fi afișată și cu versiunea actuală, dacă se alege o dată inițială mai recentă și nu una de la începuturile activității.

Vor fi prinse în următoarea versiune și propunerile de la punctele 3 și 4.
  •  

moldovan.l

Buna ziua,

Multumesc pentru modificari ... sunt ok si functioneaza.

Tot pentru o versiune viitoare si tot in acest raport "Rapoarte  -> Stocuri  -> Stoc la o anumită data -> Stoc si rulaje pe perioada" ar mai fi util exact la fel prin selectie de tip bifa (cum este acum pentru cod/barecod si data intrare) urmatoarele 3 informatii : nume furnizor ; grupa ; subgrupa.

Spre exemplu avem la grupa : camasi iar la subgrupa : rosu, violet, roz, negru ... etc

Ar fi foarte util ca prin acest raport sa putem avea aceste informatii ca mai apoi sa ne ajute in rapoartele si partea de administrare pe care o facem in mod current.

Multumesc anticipat.

O zi buna.
Valentin.

  •  

elis

S-a rezolvat pentru versiunea următoare!
  •  

moldovan.l

Buna ziua,

Vin cu 3 mentiuni in legatura cu versiunea actuala 8.2.8 astfel:

1.   Va rog frumos daca este posibil sa adaugam in factura fiscala, proforma si Bon descărcare gestiune EAN-ul acolo unde el a fost adaugat pt produsele respective.

2.   La Clienti -> Comenzi daca generez proforma in cazul in care la Seria documente am mai multe serii setate apare urmatorul comportament : apare seria implicita pt proforme, apoi modificam data iar apoi apare bug-ul ... seria se modifica, dar nu cu seria implicita de proforma ci cu o serie din facturile fiscale. Mai mult ... nu se mai pot alege seriile de proforme deoarece nu se mai vad / alege. Apas inchide fereastra si reiau procesul pt generarea corecta a proformei.

3.   La facturarea unei facturi proforme tot din Clienti -> Comenzi generarea unei facturi fiscale. In contextul in care sunt mai multe serii de documente apare seria implicita, se alege o alta serie. Se alege o alta data calendaristica .... Si apare bug-ul ... seria setata anterior se schimba in seria implicita (prima)

Va rog frumos daca se poate testa si corecta in versiunea urmatoare.

Multumesc anticipat.

Valentin.

  •  

cios

Punctele 2 și 3 s-au rezolvat în versiunea 8.2.9, care este disponibilă deja pentru download.

Adăugarea codului EAN în documentele cerute rămâne pentru versiunea următoare. N-ar fi acceptabil pentru toți utilizatorii să aibă încărcate tot timpul aceste date, cam în plus, în respectivele documente emise.

Două lucruri ar trebui stabilite:
- locul de afișare a EAN pe linia articolului - câmp (coloană) separat sau concatenat la denumire (și pe ce poziție).
- locul de unde să se seteze opțiunea de afișare sau nu - ar fi varianta de adăugare în variabile globale sau o bifă la nivel de fiecare document.

Care-ar fi preferințele?
  •  

moldovan.l

Citat din: cios din Februarie 02, 2022, 07:32:07 PM
Punctele 2 și 3 s-au rezolvat în versiunea 8.2.9, care este disponibilă deja pentru download.

Adăugarea codului EAN în documentele cerute rămâne pentru versiunea următoare. N-ar fi acceptabil pentru toți utilizatorii să aibă încărcate tot timpul aceste date, cam în plus, în respectivele documente emise.

Două lucruri ar trebui stabilite:
- locul de afișare a EAN pe linia articolului - câmp (coloană) separat sau concatenat la denumire (și pe ce poziție).
- locul de unde să se seteze opțiunea de afișare sau nu - ar fi varianta de adăugare în variabile globale sau o bifă la nivel de fiecare document.

Care-ar fi preferințele?

Buna ziua,

in privinta EAN-ului
- locul de afișare a EAN pe linia articolului ... eu as prefera concatenat la denumire, ultima pozitie este ok atata timp cat informatia exista.
- locul de unde să se seteze opțiunea de afișare sau nu - aici as prefera la variabile globale ... ar fi destul de greu sa stau la fiecare document si sa bifez repetitiv acest aspect.

Multumesc  anticipat pentru implicatie si ajutor.

Daca mai este nevoie de feedback va rog nu ezitati.

O saptamana cu spor !

Valentin.
  •  

moldovan.l

Buna ziua,

o intrebare: cum se poate adauga in factura fiscala sau proforma un text de genul : "Conform art. 319 alin. (29) din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, factura este valabila fara semnatura si stampila. Certificatul de garantie pentru produsele cumparate este in colet impreuna cu aceasta factura. Se incaseaza prin Curier rapid."

Fireste ar fi bine sa existe posibilitatea sa apara implicit fara sa facem copy / paste sau bifa la fiecare factura fiscala sau proforma.

Multumesc anticipat.

Valentin.
  •  

dfreddie

Eu am adaugat textul referitor la semnatura si stampila in "Administrare"/"Configurari"/"Variabile Globale"/ "Text pt. subsol factura emisa".
Not too bad for a blind man ...
  •  

moldovan.l

Citat din: dfreddie din Februarie 06, 2022, 08:46:30 AM
Eu am adaugat textul referitor la semnatura si stampila in "Administrare"/"Configurari"/"Variabile Globale"/ "Text pt. subsol factura emisa".

Super, multumesc mult pentru sfat.

Cele bune !

Valentin.
  •  

moldovan.l

Buna ziua,

3 chestiuni  :)  :

1.   La "Rapoarte -> Stocuri -> Stoc la o anumită data" meniul din punct de vedere vizual / html ceva nu este ok ... par ca sunt unele peste altele iar in partea dreapta pare ca mai este o casuta ascunsa acolo ... printsceen atasat.

2.   Daca am facut o proforma dar produsele nu s-au facturat cu factura fiscala ... unde vad faptul ca 5 bucati din proforma sunt in tranzit / rezervate ?
Adica ceva de genul:
-   Stoc initial = 100 bucati
-   Ieriri / Vanzari = 10 bucati
-   Proforma / rezervate / in tranzit = 5 bucat
-   Stoc final 100 – 10 – 5 = 85 disponibile

3.   La "Clienți -> Listare / editare -> Proforme" ce este recomandabil sa fac cu o proforma care nu se finalizeaza cu factura fiscala ?  Sa o steg sau sa o anulez ? Care din cele 2 operatiuni pune produsul inapoi in stoc / disponibil la vanzare ?
Pe pictograma de creion albastru  :D  apare "Vizualizare / editare / anulare document" ... dar daca ma duc pe el mai departe in proforma nu apare un buton de anulare ... sincer as prefra sa anulez nu sa sterg proforma ... astfel incat sa pastrez un istoric.

Multumesc si astepta feedback.

Valentin
  •  

cios

1. Încercăm să rezolvăm problema în următoarea versiune.

2. Deocamdată, după cum s-a mai spus, implimentarea proforma s-a făcut într-un mod simplificat, fără a rezolva toate situațiile care implică rezervarea stocurilor. Urmează pe parcurs, atât pe partea de rapoarte cât și la generarea documentelor prin care se fac ieșiri din stoc.

Exemplul dat l-ai vedea ca un raport separat pentru proforma sau inclus într-unul mai general?

3. Sunt tratate 2 stări distincte pentru proforma: "anulată" și "abandonată". Asta pe lângă stările normale de "Facturată" și "În așteptare".

Abandonarea se face din coloana Stare și este posibilă doar la proforma aflată în așteptare. De aici se operează manual în momentul când se consideră că clientul a renunțat. Pe viitor se poate automatiza prin fixarea unui termen limită de așteptare. În această stare documentul rămâne vizibil oricând în forma inițială.

Anularea se poate face după ce se intră în formul de editare, din butoanele roșii din ultima coloană a listei de articole, prin ștergerea tuturor. Această manevră este comună tuturor documentelor pentru a păstra numărul de ordine consecutiv.
  •  

moldovan.l

Citat din: cios din Februarie 17, 2022, 04:03:50 PM
1. Încercăm să rezolvăm problema în următoarea versiune.

2. Deocamdată, după cum s-a mai spus, implimentarea proforma s-a făcut într-un mod simplificat, fără a rezolva toate situațiile care implică rezervarea stocurilor. Urmează pe parcurs, atât pe partea de rapoarte cât și la generarea documentelor prin care se fac ieșiri din stoc.

Exemplul dat l-ai vedea ca un raport separat pentru proforma sau inclus într-unul mai general?

3. Sunt tratate 2 stări distincte pentru proforma: "anulată" și "abandonată". Asta pe lângă stările normale de "Facturată" și "În așteptare".

Abandonarea se face din coloana Stare și este posibilă doar la proforma aflată în așteptare. De aici se operează manual în momentul când se consideră că clientul a renunțat. Pe viitor se poate automatiza prin fixarea unui termen limită de așteptare. În această stare documentul rămâne vizibil oricând în forma inițială.

Anularea se poate face după ce se intră în formul de editare, din butoanele roșii din ultima coloană a listei de articole, prin ștergerea tuturor. Această manevră este comună tuturor documentelor pentru a păstra numărul de ordine consecutiv.

Buna ziua,

3. Tehnic nu reusesc sa fac Abandonarea asa cum ati descris mai sus ... la proforma me refer.
> daca merg pe valoare (casuta cu portocaliu si suma inscrisa cu alb) nu pot decat sa merg pe butonul albastru din fereastra care se deschide si spune "Farctureaza"
> daca merg pe butonul albastru cu creion (langa coloana Stare) ma arunca la editarea comenzii
optiunea de Abandon proforma nu prea o gasesc

2. Produsele care sunt in proforme, si evidentierea acestora intr-un raport ... l-as adauga tot cu bifa in "Rapoarte  -> Stocuri  -> Stoc la o anumită dată". Si fiecare bifeaza in functie de ce are nevoie sa extraga din program. Cel putin asa mi-ar fi mie de ajutor ... nu sa generam un alt format de raport ...

Multumesc anticipat.

O zi buna

Valentin.
  •  

cios

of of of...
Am plecat de la punctul 3 de aici:

Citat din: moldovan.l din Februarie 17, 2022, 12:05:22 PM

3.   La "Clienți -> Listare / editare -> Proforme" ce este recomandabil sa fac cu o proforma care nu se finalizeaza cu factura fiscala ?  Sa o steg sau sa o anulez ? Care din cele 2 operatiuni pune produsul inapoi in stoc / disponibil la vanzare ?
Pe pictograma de creion albastru  :D  apare "Vizualizare / editare / anulare document" ... dar daca ma duc pe el mai departe in proforma nu apare un buton de anulare ... sincer as prefra sa anulez nu sa sterg proforma ... astfel incat sa pastrez un istoric.


Deci eram la  "Clienți -> Listare / editare -> Proforme" . De ce cauți acum în lista de comenzi?


Citat
2. Produsele care sunt in proforme, si evidentierea acestora intr-un raport ... l-as adauga tot cu bifa in "Rapoarte  -> Stocuri  -> Stoc la o anumită dată". Si fiecare bifeaza in functie de ce are nevoie sa extraga din program. Cel putin asa mi-ar fi mie de ajutor ... nu sa generam un alt format de raport ...

Mai concret, să apară o nouă coloană cu stoc rezervat? Și coloanele de acum (Stoc și Sold) păstrează aceleași valori?
  •