Menu

Afișare mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.

Afișare mesaje Menu

Subiecte - stefg27

#1
Dezvoltatori / SEO forum
Septembrie 03, 2013, 02:51:08 PM
Cred ca ar fi o idee buna instalarea unor modificari la forum, pe partea de SEO (search engine optimization), pentru o mai buna indexare in google...implicit un trafic mai mare. Adica, in loc de un url de forma forum.webgest.ro/index.php?action=;topic=2387, url-ul va deveni forum.webgest.ro/post-seo-forum.html. Pentru asta, webserverul ar trebui sa aiba suport pentru mod_rewrite si .htaccess

Traficul mai mare, ar trebui sa genereze un numar mai mare de utilizatori de Webgest, un numar mai mare de useri pe forum, respectiv un numar mai mare de probleme dar si idei  :)

Pentru cresterea traficului, in paralel cu optimizarea SEO, trebuie crescuta prezenta pe Facebook (in principal), Twitter, Google+, etc.

Pentru sustinerea efortului (programare, vps inchiriat, etc...) poate ar fi util adaugarea la forum si a posibilitatii useri-lor de a face donatii (vezi modulul de paypal DONATE). Eu sunt primul care as dona! :)
#2
La update-ul bazei de date la noua versiune imi apare un mesaj de eroare:

--Actualizări la zi în baza de date Webgest!
Încep actualizare firma ...
--Rulez update 4.8.0.10
--EROARE--Duplicate column name tip
Terminată firma ....
Terminate toate firmele alese

Si la versiune baza de date imi apare "4.8.0.10 -Nefinalizat"

Am facut eu update-ul de webgest gresit? (undeploy versiunea veche, restart tomcat, deploy versiunea noua si pe urma incercat update la baza de date, pt ca altfel nu se poate intra in program)
#3
Exista posibilitatea ca la export/salvare factura (pdf sau xml) sa se adauge inainte de denumirea produsului si codul produsului? Asta pentru o mai usoara identificare de catre parteneri a produselor de pe factura.
Pe langa posibilitatea de export/salvare in pdf sau xml, se poate adauga si optiunea de salvare TXT sau CSV?
#4
Am observat o situatie destul de ciudata! In cazul receptiei unui produs in cantitati diferite, pe facturi diferite, dar acelasi pret, nu se cumuleaza stocul! De aici imposibilitatea de a factura tot stocul existent o data ci doar adaugand cantitatea maxima receptionata pe fiecare factura.

Un sistem destul de greoi!

In plus, la facturare, nu exista posibilitatea de a alege introducerea codului produsului facturat ( asa cum este la Receptie NIR), lucru nu tocmai placut, mai ales ca selectia produsului se face strict dupa inceputul denumirii produsului si nu dupa orice cuvant din denumire. Aceasta restrictie duce la un proces de facturare destul de greoi, mai ales daca in nomenclator ai proasta inspiratie de a alege denumiri de produse lungi. :D
#5
Dupa introducerea a mai mult de 15 facturi furnizori, pot spune ca mai exista un bug la calculul sumelor. Lucru anormal, mai ales la coloana total fara TVA, unde se introduc sumele de pe factura furnizorului si nu exista decat o simpla suma. Diferentele sunt de 0.01 lei pana la 0.05 lei.

Diferente apar si la coloana TVA, de unde rezulta o alta valoare a receptiei decat cea de pe factura furnizorului.
#6
Dupa creerea unei facturi si salvarea ei ca si document pdf tomcat7 (ca si serviciu instalat) se blocheaza ( se opreste).
Am cautat in log-uri sa vad ce eroare apare, dar nu am observat nimic. Nu mai functioneaza decat cu restartarea serviciului tomcat7.

#7
Am modificat datele de contact pentru administrator ( Administrare/Operatori) si dupa modificare nu mai pot accesa pagina cu operatori. Apare mesajul din titlu:


HTTP Status 500 - java.lang.NullPointerException

type Exception report

message java.lang.NullPointerException

description The server encountered an internal error (java.lang.NullPointerException) that prevented it from fulfilling this request.

exception

org.apache.jasper.JasperException: java.lang.NullPointerException
org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.handleJspException(JspServletWrapper.java:549)
org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.service(JspServletWrapper.java:470)
org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:390)
org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:334)
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:722)

root cause

java.lang.NullPointerException
org.apache.jsp.AdmWgListOp_jsp._jspService(AdmWgListOp_jsp.java:233)
org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(HttpJspBase.java:70)
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:722)
org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.service(JspServletWrapper.java:432)
org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:390)
org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:334)
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:722)


Dupa aceasta nefericita operatiune, nu mai este alocata nicio gestiune!! Nu mai functioneaza
- Furnizori/NIR (apare mesaj de eroare "Nicio gestiune disponibila)
- Casa/Banca - nu se poate selecta niciun cont

Care ar fi motivul? Ce am gresit?
#8
De toate / Organizare forum
August 14, 2013, 12:05:31 PM
Se poate creea la partea de "General" inca un subiect cu "Probleme...bug-uri" sau ceva de genul asta? Pentru o mai buna organizare a topicurilor si o mai mare usurinta in gasirea subiectelor interesante pentru fiecare vizitator/user.

Vreau sa semnalez o alta problema identificata si parca nu merge la rubrica "De toate", chiar daca rubrica are un nume extrem de sugestiv! :D
#9
De toate / Atribute si Caracteristici pentru produse
August 13, 2013, 06:44:48 PM
O alta facilitate care incercam sa o gasesc la creerea produselor ( pe langa posibilitatea selectarii a mai mult de 2 ramuri - Grupa si Subgrupa ) este atasarea de " Atribute si Caracteristici". Adica:

1. In cazul unui tricou (de exemplu), fiecare marime (M,L,XL) are propriul cod EAN, dar codul intern este unul singur. El are atasat "atributul" marime cu valorile M, L sau XL. In felul asta, la o eventuala lista de preturi nu apar 3 produse diferite ci unul singur (cu explicatii de marime)
2. In cazul aceluiasi tricou (de mai sus), fiecare marime mai poate avea si culori diferite (Rosu, Albastru, etc...). Se poate folosi "atributul" culoare cu valorile Rosu, sau Albastru sau etc...
3. In cazul unui scaun auto pt copii, acelasi model poate fi cu ISOFIX sau fara. Aici se poate atasa "caracteristica" Sistem de prindere = ISOFIX.

Nu stiu daca exemplele au fost concludente si daca m-am facut inteles!
#10
De toate / Printare documente
August 12, 2013, 07:50:12 PM
De cateva zile ma chinui cu printarea documentelor (receptii, facturi, chitante, etc...).
De ce ma chinui? Am instalat webgest pe un vps ( cu Debian 7.0) si am observat cu surprindere ca nu pot selecta nicio imprimanta pentru tiparirea documentelor!

Momentul a coincis si cu reinstalarea sistemului la birou (Ubuntu 13.04) si initial am crezut ca nu functioneaza din cauza ca nu aveam setata nicio imprimanta (logic !!). Am instalat o imprimanta din retea si surpriza...nu o pot selecta in nici un meniu de tiparire documente. Am incercat si de pe calc care avea atasata imprimanta ( cu Win 7) si nici de acolo nu am putut selecta imprimanta. Am incercat si de pe serverul de demo si nici acolo nu functioneaza. Singura modalitate de a putea printa documentele, a fost instalarea locala a serverului (webgest).

Concluzia...nu se poate printa de la distanta, avand webgest-ul instalat pe un vps? Sau ce setari trebuie facute pentru a se putea permite selectia imprimantei locale?

#11
De toate / Rapoarte
August 11, 2013, 01:01:49 PM
La partea de rapoarte am observat ca raportul de TOP (vanzari sau cumparari) nu afiseaza date corect! Singurele rapoarte care calculeaza corect sumele sunt cele de top cumparari/vanzari pe furnizor/client. Restul rapoartelor (selectie pe grupa, subgrupa sau articol)....arata niste sume incredibile.

Este o greseala de programare sau am facut eu ceva setari gresite?
#12
Începători / Comanda Furnizori
Iulie 23, 2013, 11:38:37 AM
O alta functionalitate care nu am reusit sa o descopar este posibilitatea de a crea automat comenzi catre furnizori. Am vazut ca in meniul de furnizori/receptii exista posibilitatea de a alege receptia pe baza de comanda anterioara, dar nu am gasit posibilitatea de a creea acea comanda. Ar fi interesant de a putea creea automat/manual comenzi catre furnizori pe baza vanzarilor anterioare (selectie dupa nr de zile). Probabil exista implementata aceasta posibilitate, dar nu am identificat-o inca.
#13
De aproape o saptamana "studiez" webgest pentru a vedea daca corespunde cerintelor (nu foarte multe). Dupa 2 zile de chinuri cu instalarea pe un server Ubuntu 13.04 (am incercat si pe 12.04) am reusit sa fac sa functioneze aplicatia, doar cu install-erul automat (pe tomcat7 ca serviciu nu vrea...). Am avut probleme si cu initializarea, nu a vrut din prima...dar pana la urma am reusit sa fac un grup de firme si sa setez prima firma.

Acum am ceva probleme:
1. La initializare date firma, am modificat si salvat datele generale, dar celelalte tab-uri (Status, Puncte de lucru, Cont banca...) sunt nefunctionale si nu pot introduce "Puncte de lucru", Conturi...etc
2. Nu am reusit sa identific daca exista posibilitatea de import produse in nomenclator dintr-un fisier csv sau xls
3. Nu am reusit sa identific daca exista posibilitatea de a importa facturile de la furnizori (receptie marfa). Majoritatea facturilor de la furnizori le primim si in format csv sau xls, deoarece contin peste 25-35 linii cu produse (unele au si peste 100 - sunt facturi import intracomunitar). Ar fi de foarte mare ajutor daca ar exista aceasta posibilitate.