Main Menu
Menu

Afișare mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - cios

#1
Astăzi nu mai e valabil ce-a fost săptămâna trecută, poate nici ce a fost ieri! În acest sezon, ca la D112, validatorul se schimbă aproape în fiecare zi...

În următoarea versiune de Webgest s-a rezolvat deja problema, dar va trebui instalată odată cu ea și o nouă versiune de mbx în care s-a inclus noul validator pentru eFactura (acesta nu poate fi, deocamdată, actualizat din aplicație ca cele pentru declarații).

Amânăm pe mâine punerea lor la download, poate mai apar și alte noutăți până atunci. Asta și pentru că există soluția provizorie propusă mai sus de @elis, de a completa în Webgest la partenerul respectiv câmpul 'număr de înregistrare la Registrul Comerțului' (dacă chiar nu există sau nu poate fi aflat) tot cu codul fiscal, care este tot un identificator al firmei, după cum cere acum validatorul.

#2
Personal - Salarii / Websal 4.1.18
Iulie 20, 2022, 07:39:29 PM
S-au făcut actualizări legate de noutățile legislative intrate în vigoare începând cu salariile pe luna iunie 2022. S-au tratat doar cazurile obișnuite, specificul agricultură nici nu s-a atins.

Foarte posibil să mai fie nevoie de ajustări odată ce structura datelor și validatorul de la ANAF se schimbă zilnic!
#3
De toate / Re: D112 eroare pt luna 06.2022
Iulie 18, 2022, 03:32:50 PM
De vreo câteva zile au apărut, doar "pe surse", unele variante de pdf inteligent pentru noua D112, cu problemele mari legate de majorarea cu pomana de 200 lei a salariului minim. În 14 iulie a apărut prima variantă de D112Validator.jar, în 15 iulie alta iar asăzi, 18 iulie, alta. Aceasta este prima oficială, care se actualizează și în Websal.

Erorile de validare legate de noile câmpuri  A_sal1, 2 ... sunt tratate deja în noua versiune de Websal, la care se lucrează de ceva timp în așteptarea formatului oficial de xml și validator. Încercăm s-o facem disponibilă cât mai curând, dar mai sunt încă probleme cu tratarea celor 200 de lei din OUG67/2022. Doar puțintică răbdare...
#4
Service / Re: Meniu afisat incorect
Iulie 13, 2022, 02:03:02 PM
Pare că nu s-au actualizat ceva style-uri în browser. Se întâmplă în orice pagină din modulul Service?

Încearcă să ștergi cache-ul browser-ului și reload pe pagină.
#5
Anunțuri / Re: Versiunea 8.4.0
Iulie 12, 2022, 06:30:11 PM
Citat din: ciprian din Iulie 11, 2022, 12:44:38 PMdin pacate am aceeasi eroare si la semnare si la cererea SPV:  . . .

Cum e, ai mai avansat?

Între timp s-a modificat ceva în webgest_local, legat de posibilitatea de a seta calea către alt Java decât implicit și la rularea DukIntegrator pentru semnare. Dacă nu există niciunde pe calculator un Java 8, trebuie descărcat unul și setat în fișierul de pornire startWebServerLocal... calea către el prin parametrul "JAVA_HOME" existent ca exemplu comentat.
#6
Service / Re: Meniu afisat incorect
Iulie 12, 2022, 06:12:02 PM
Te referi la "mega menu" care apare la mouse over pe iconița modulului service? Acesta e pus experimental, deocamdată, peste meniul normal.
#7
Anunțuri / Re: Versiunea 8.4.0
Iulie 11, 2022, 04:23:58 PM
Posibil să fie cauzate problemele de versiuni mai noi de Java pe sistemele respective. Deocamdată codul pentru intercațiune cu SPV și pentru semnare cu DukIntegrator este compatibil cu versiuni de Java până la 8.

Comanda "java -version" (din terminal) va răspunde la acest lucru. Dacă acesta este cazul, puteți încerca să setați JAVA_HOME environment variable in Windows sau Mac spre un Java mai vechi.
#8
Anunțuri / Versiunea 8.4.0
Iunie 24, 2022, 06:53:01 PM
Noutăți mai importante, care au necesitat și update de structură baza de date:
 - e-Factura
 - Tipărire directă
 - Documente service
 - Actualizat webgest_local

Pe lângă posibilitatea de testare la generare și transmitere, acum e-Factura poate fi folosită și "în producție", atât la emitere (Clienți) cât și la primire (Furnizori). Comunicarea cu serverele ANAF are nevoie de token cu certificat digital conectat la calculatorul de pe care se fac operațiile respective. Pentru aceasta, aplicația webgest_local trebuie să fie instalată pe acel calculator și să fie pornită. Procedura este descrisă în fișierul readme.txt din rădăcina aplicației, unde sunt și executabilele pentru start/stop specifice sistemului de operare și protocolului de comunicare (http sau https).

Cu noua versiune de webgest_local este posibil de acum și accesul la imprimantele locale și tipărirea documentelor direct de la butoanele respective din Webgest.

În modulul service au fost adăugate funcționalități și câmpuri noi pentru o administrare mai bună a contractelor, echipamentelor și intervențiilor.
#9
Anunțuri / Re: Versiunea 8.2.3
Iunie 08, 2022, 01:14:49 PM
Pentru vizualizare/editare partener ai încercat Administrare > Cataloage/Parteneri ? Probabil o fi existând deja unul cu același nume. În acest caz trebuie să-i diferențiezi prin ceva.

Pentru atașament încerci din Răspuns rapid sau de la butonul Răspunde? Lucrurile se fac diferit dar setările permit.
#10
De toate / Re: Registru bancă
Mai 31, 2022, 07:52:26 PM
Am făcut teste și funcționează totul ok. În ce condiții se întâmplă, pe orice firmă, pe orice perioadă, de pe orice calculator?
#11
Anunțuri / Re: Versiunea 8.2.3
Aprilie 28, 2022, 03:50:34 PM
S-a rezolvat, va apare în versiunea următoare - 8.3.2 .

Apariția va fi condiționată de variabila globală "cldatesupl" (Afișare date suplimentare articole factură emisă).
#12
Anunțuri / Versiunea 8.3.0
Aprilie 07, 2022, 02:19:32 PM
Partea cea mai importantă a noutăților din această versiune este în modulul Service. S-au făcut pregătiri pentru activități specifice, atât pe partea de formulare și generare documente, cât și la structura bazei de date.

S-a actualizat și nucleul aplicației (mbx), pentru o mai bună administrare a interacțiunii între module.
#13
Anunțuri / Re: Versiunea 8.2.3
Martie 03, 2022, 12:47:17 PM
Nu s-a făcut nimic legat de asta, ci doar s-au rezolvat unele probleme cu controlul stocurilor provocate de proforma (după cum tot spuneam despre posibilele complicații induse!). Se pregătește de o vreme versiunea 8.3, care presupune update de baza de date. Pentru a nu lucra în paralel în două locuri, lăsăm lucrurile care nu sunt urgente pentru după ce se lansează aceasta. 
#14
Anunțuri / Re: Versiunea 8.2.3
Februarie 25, 2022, 05:52:52 PM
of of of...
Am plecat de la punctul 3 de aici:

Citat din: moldovan.l din Februarie 17, 2022, 12:05:22 PM

3.   La "Clienți -> Listare / editare -> Proforme" ce este recomandabil sa fac cu o proforma care nu se finalizeaza cu factura fiscala ?  Sa o steg sau sa o anulez ? Care din cele 2 operatiuni pune produsul inapoi in stoc / disponibil la vanzare ?
Pe pictograma de creion albastru  :D  apare "Vizualizare / editare / anulare document" ... dar daca ma duc pe el mai departe in proforma nu apare un buton de anulare ... sincer as prefra sa anulez nu sa sterg proforma ... astfel incat sa pastrez un istoric.


Deci eram la  "Clienți -> Listare / editare -> Proforme" . De ce cauți acum în lista de comenzi?


Citat
2. Produsele care sunt in proforme, si evidentierea acestora intr-un raport ... l-as adauga tot cu bifa in "Rapoarte  -> Stocuri  -> Stoc la o anumită dată". Si fiecare bifeaza in functie de ce are nevoie sa extraga din program. Cel putin asa mi-ar fi mie de ajutor ... nu sa generam un alt format de raport ...

Mai concret, să apară o nouă coloană cu stoc rezervat? Și coloanele de acum (Stoc și Sold) păstrează aceleași valori?
#15
ECR (Electronic Cash Register) / Re: CR
Februarie 21, 2022, 01:29:06 PM

CitatDeci pe scrurt ... ce fel de situatii descarcam din webgest la nivel de bon si daca pt fiecare produs apare ID-ul sau EAN-ul ... in afara numelui produsului.

Există mai multe locuri unde se pot vizualiza încasările cu ECR, de orice fel sau doar vânzări.

- În Rapoarte > Diverse > Ieșiri - alegând la Tip ieș. "Vânzări ECR". Dacă e cazul se pot adăuga opțiuni de afișare pentru tot felul de câmpuri.

- În Contabilitate > Centralizatoare > Operații ECR.

- În Clienți > Listare/editare > ECR

Sunt formate diferite în funcție de specificul modulului și de drepturile de acces ale user-ului. La o adică s-ar putea pune un astfel de raport și în modulul ECR-POS. Și s-ar putea face și grupări, în locurile unde merită.