Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - xcux

#1
De toate / Re: Data facturii pe receptie
Decembrie 30, 2010, 01:03:41 AM
Da, cu siguranta aveti dreptate, scuze, intre timp am corectat in BD si totul e ok. Un pattern la aceasta eroare am identificat in mod particular la inceput de luna noua, cand fac receptii, sa zicem in 1, 2 ale lunii pt. facturi emise in ultimele zile ale lunii anterioare si aici dintr-un obicei prost de al meu: cand deschid formul de receptii fortez imediat focusul pe denumirea furnizorului si -i dau bataie (setez si data). Insa la sfarsit inainte sa-i dau salvare, si, uneori si dupa ce am salvat constat ca receptia s-a salvat in luna noua si eu de obicei vreau sa apara in aceeasi luna in care e emisa si factura si atunci intru si fortez data receptiei care, din nefericire, modifica data facturii setata de mine si lucrul asta mi-a cam scapat...
Oricum, am posibilitatea sa corectez in BD asa ca va rog sa ignorati aceasta chestiune...

Numai bine..
#2
De toate / Data facturii pe receptie
Decembrie 28, 2010, 04:51:26 AM
De obicei fac receptiile in mare viteza ca sa emit imediat facturi sa vand marfa receptionata si mi se intampla foarte des sa ma trezesc ca data facturii mi s-a salvat aceeasi cu data receptiei, practic nu am fost atent si nu am setat corect data facturii. Cum de obicei vand marfa imediat, cand fac verificari si tiparesc receptiile(de obicei la sfarsit de luna) nu mai pot corecta si imi ramane in sistem si pe receptie o data a facturii gresita. Cum as putea sa corectez erorile astea ? De obicei luna nu e inchisa cand gasesc problemele, ma puteti ajuta cu un query salvator care sa faca update direct la BD ?
In cazul meu, niciodata data receptiei nu poate fi aceeasi cu data facturii (intrucat marfa vine de la furnizori din alte orase) - ar fi de ajutor un warning in cazul cand cele 2 date sunt egale.
Multumesc.
#3
De toate / Re: Probleme 3.2.11
Octombrie 29, 2010, 05:53:49 PM
Citat din: cios din Octombrie 29, 2010, 11:42:52 AM

O fi bine dacă restrângem lista de conturi în acest fel (doar ce are intrare sau ieșire sau stoc)?

Cred ca va fi perfect, cel putin pentru necesitatile mele..
#4
De toate / Re: Probleme 3.2.11
Octombrie 28, 2010, 12:37:14 AM
Buna, scuze pt. reply-ul intarziat. Dau jos acuma v2.5.1 si o sa verific, cu 2.6 -le da, trece A-ul pe linia urmataore dar nu e deranj prea mare.
Cu chitanta negativa m-am lamurit care-i treaba (daica m-a lamurit d-na contabila :) ), e ok.

4. Acuma, mai am o problema de care ma lovesc acuma. Am un furnizor (mai nou) care imi emite o proforma, asteapta sa fac plata si dupa ce i-au intrat banii, emite factura si trimite marfa. Eu am facut receptie la factura si am vandut marfa. Palta am facut-o prin banca, evident, si imi apare in extrasul de la banca cu vreo 2 zile inaintea emiterii facturii. Cand ma duc la "Introducere acte banca" > Plati facturi im da mesajul ca data facturii este mai mare decat data platii si nu ma lasa sa fac manevra asta. Cum trebuie rezolvata o astfel de situatie ?

5. Si inca o chestie mai marunta: am pus o imagine de background/watermark pentru factura daca acum am vazut ca se poate si e foarte cool insa am observat ca din pacate imaginea de background nu se salveaza in pdf atunci cand utilizez optiunea "Salveaza factura cu generare de chitanta".

6. Si ca o idee care mie mi-ar place daca e posibil: pe screenul in care se afiseaza o factura emisa unui client, alaturi de link-ul "Vizualizare bon descarcare gestiune" ar prinde bine o optiune gen "Vizualizare chitanta" daca pt. acea factura s-a emis vreo chitanta si, eventual, "Genereaza chitanta" daca pt. factura nu s-a emis chitanta, desi chestia cu generearea probabil ca e mai complicata ca implica mai multe intrebari gen "care e data chitantei ?". 


Hai sa mai adaug un comentariu:

7. La generarea fisei inventar era in versiunea anterioara o lista care afisa doar conturile pentru care era inregistrat ceva pe stoc. Acum aceasta lista a fost inlocuita cu un combo care afiseaza toate conturile. Era utila lista aia la sfarsit de luna sa vad daca nu mi-a mai scapat cate ceva prin vreun cont si pt. care nu facusem bon de consum. Exista acum posibilitatea sa vad undeva un raport cu toate conturile pentru care exista inregistrari in inventar pentru o anumita luna ?

Multumesc.Numai bine.

#5
De toate / Re: Probleme 3.2.11
Septembrie 17, 2010, 04:02:34 PM
Da, pai eu zic ca am urmat toate instructiunile de acolo, si versiunea de birt e ultima, 2.6.0, ca m-am chinuit putin pana cand am facut rapoartele sa mearga. Si acuma merge cam totul, daca chitanta are suma normala, pozitiva, totul e ok. Doar in cazul asta particular de factura storno nu vrea sa mearga. Si doar pentru chitanta. Factura negativa emisa am putut-o vizualiza/salva in pdf.

#6
De toate / Probleme 3.2.11
Septembrie 17, 2010, 02:27:54 AM
Salutari cu respect.
Tocmai am reusit si eu sa fac upgrade la versiunea 3.2.11 de la versiunea 2.7 pe care o folosesc de vreo 2 ani si ceva. Totul arata foarte frumos in noua versiune insa ma confrunt  cu niste problemutze mici:
1. Adaugare partener - editul de Adresa accepta prea putine caractere, abia daca incape numele si numarul strazii, nu mai este loc de nr. bloc, scara, ap. etc.
2. Cand creez o factura storno unui client mi se genereaza inregistrare in casa in mod corect, cu suma negativa insa chitanta nu se poate tipari, crapa raportul.
3. Factura emisa, salvata in format pdf: fonturile de rubricatura sunt prea mari si sunt suprascrise iar "FACTURA" apare cu ultimul "A" dedesupt.
Numai bine.
#7
De toate / Rapoarte
Decembrie 09, 2008, 01:06:33 AM
Buna tuturor,
vreau sa spun ca noile rapoarte sunt excelente insa, atat la Intrari cat si la raportul de iesiri mie cel putin mi-ar fi extreem de util daca as putea vedea in raport si data intrarii/iesirii. Tare ar prinde bine o astfel de optiune la filtrarile raportului.
Sau, la raportul "fisa clientului" la link-ul pe numarul documentului din dreptul unei FF, in loc sa vedem "Detaliere documente de incasare", mie cel putin mi-ar fi mult mai util sa vad continutul facturii.
La fel, la "fisa furnizorului" sa se poata vedea receptia..
#8
De toate / Re: Observatii si sugestii
Noiembrie 17, 2008, 11:35:41 PM
Citat din: elis din Noiembrie 17, 2008, 03:16:19 PM

Momentan se poate alege, cu autocomplete, un articol valoric introdus anterior  ( si la facturare si la receptie). Ar fi suficient daca s-ar aduce si contul pentru acel articol ales din lista? Sau ai inteles altceva prin predefinirea articolului valoric cu contul preasociat?

Da, cred ca ar fi suficient sa se faca autocomplete si la cont.
#9
De toate / Re: Observatii si sugestii
Noiembrie 16, 2008, 09:24:39 PM
am o intrebare legata de facturare si nu am stiut unde sa o postez: la emiterea unei facturi, in lista cu produse disponibile pentru a fi facturate se afla si produsele care au fost receptionate in conturi pentru nevoi interne (gen 3021, 3024, 303, etc..) iar eu am facut greseala sa selectez pe o factura un astfel de produs si factura a fost emisa iar apoi am avut o gramada de probleme..Intrebarea este daca e necesar ca aceste produse sa fie disponibile la facturarea unui client ? Ca eu, dupa aceasta experienta, tare as prefera sa fie disponibile doar produsele destinate initial revanzarii :).. 

Si inca o sugestie, daca imi este permis: mi s-ar parea util sa se poata (pre)defini articole de tip valoric care sa aiba preasociate un cont iar acest cont sa se puna automat cand un astfel de articol valoric se adauga pe factura.
#10
De toate / Bon de consum
Noiembrie 16, 2008, 09:08:59 PM
Am o intrebare legata de generarea unui bon de consum. Situatia problema: am mai multe produse inregistrate, cand s-a facut receptia, in contul 371. Ulterior aceste produse a fost nevoie sa fie utilizate pentru interesul propriu, ca urmare am facut un bon de consum pe aceste produse. La salvare am vazut ca in coloana "Cont", pentru contul continut 371 s-a pus automat contul 671. Intamplator, m-am uitat sa vad ce este acest cont 671 si am vazut ca este "cheltuieli privind calamitatile naturale" ceea ce mi s-a parut putin ciudat. Am sunat-o pe contabila mea si ea mi-a zis ca nu ar fi corect, ca de fapt ar trebui sa fie contul 607 in schimb. Eu nu prea sunt familiar cu contabilitatea si de aceea as dori sa stiu daca e corect sau nu ce s-a intamplat.
De asemenea, am observat cu bucurie ca la facturare, la detaliile unui produs, incepand cu ultima versiune, se afiseaza si contul in care produsul a fost inregistrat. Insa aici la adaugarea produselor la un bon de consum nu apare. Cred ca ar fi util sa apara si aici.   
#11
De toate / Re: Receptii
Noiembrie 16, 2008, 08:46:32 PM
Citat din: cios din Noiembrie 06, 2008, 07:40:10 PM

 
  Legat de tiparire, niste explicatii tehnice !
  Lista de imprimante se aduce din sistemul de operare pe care ruleaza serverul . In cazul aplicatiilor web, clientul este browser-ul . Accesul la resursele locale ale clientului, in acest caz cele legate de tiparire, sunt limitate din motive de securitate .
  Se poate trece si peste aceasta problema, cu un efort suplimentar, dar cum vedeti atunci creerea listei ? Se aduc in lista doar imprimantele de pe client ? Are rost efortul ?
  Intr-un intranet problema este rezolvata prin share-uirea imprimantelor !

fiind aplicatie web, ar fi o functionalitate in plus sa se poata tipari si cu imprimantele de pe client (de ex. suntem afara din firma si trebuie sa emitem o factura....). Ar fi probabil suficient sa se poata tipari la imprimanta default de pe client.
Eventual sa existe o setare la nivel de administrator unde sa se poata seta daca sa se incarce imprimantele de pe client sau cele de pe server, dupa preferinte.
#12
De toate / Re: Certificate de Garantie
Noiembrie 16, 2008, 08:34:37 PM
Subscriu la problemele de mai sus.. Ar fi interesant ca la crearea receptiei sa se poata adauga si seria daca exista.
#13
Buna tuturor, as dori sa-mi dau si eu cu parerea despre functionalitatea inchiderii de luna..Din punctul meu de vedere e ok inchiderea actuala de luna chiar daca acest lucru uneori incurca atunci cand apar erori de introducere (eu personal pastrez un backup de dinaintea inchiderii si, daca am gasit problema imediat dupa inchidere, fac reload la backup, daca nu... asta e :) ). Ce insa mi se pare putin mai neplacut in varianta de fata este faptul ca dupa inchiderea unei luni nu mai ai acces la multe informatii din acea luna.

Eu as prefera ca inchiderea unei luni doar sa transforme datele inchise in format "read only", adica sa fie accesibile toate facturile, receptiile, reg casa, etc.. doar sa nu se poata face modificari asupra lor. Mi se intampla relativ des sa trebuiasca sa fac referinte la facturi din luni inchise si ajung mai greu la ele.