WEBGEST - forum

General => De toate => Subiect creat de: vios din Octombrie 26, 2008, 08:34:58 PM

Titlu: Observatii si sugestii
Scris de: vios din Octombrie 26, 2008, 08:34:58 PM
La receptia unei facturi si adaugarea unui articol nou fornularul de adaugare ramane in pagina, nu dispare dupa salvare.
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: vios din Octombrie 26, 2008, 09:07:05 PM
O alta problema aparuta este legata de adaugarea unui articol in formular si revenirea pentru modificare a bucatilor de exemplu sau a pretului , nu merge da eroare.
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: cios din Octombrie 26, 2008, 09:56:37 PM

  Din pacate ne-au scapat cateva lucruri neverificate dupa modificarile facute in formularul de receptie, care au avut efect negativ si in alte locuri !
  Se vor rezolva in urmatoarea versiune .
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: vios din Octombrie 30, 2008, 01:19:12 PM
  Am incercat ultima versiune cu modificarile rezolvate, la problemele ivite la versiunea anterioara, sunt ok si
am ramas plcacut surprins de modificarile aduse la beckup partial si  salvarea cataloagelor direct in db, le asteptam demult.
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: xcux din Noiembrie 16, 2008, 09:24:39 PM
am o intrebare legata de facturare si nu am stiut unde sa o postez: la emiterea unei facturi, in lista cu produse disponibile pentru a fi facturate se afla si produsele care au fost receptionate in conturi pentru nevoi interne (gen 3021, 3024, 303, etc..) iar eu am facut greseala sa selectez pe o factura un astfel de produs si factura a fost emisa iar apoi am avut o gramada de probleme..Intrebarea este daca e necesar ca aceste produse sa fie disponibile la facturarea unui client ? Ca eu, dupa aceasta experienta, tare as prefera sa fie disponibile doar produsele destinate initial revanzarii :).. 

Si inca o sugestie, daca imi este permis: mi s-ar parea util sa se poata (pre)defini articole de tip valoric care sa aiba preasociate un cont iar acest cont sa se puna automat cand un astfel de articol valoric se adauga pe factura.
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: elis din Noiembrie 17, 2008, 03:16:19 PM
Citat din: xcux din Noiembrie 16, 2008, 09:24:39 PM
am o intrebare legata de facturare si nu am stiut unde sa o postez: la emiterea unei facturi, in lista cu produse disponibile pentru a fi facturate se afla si produsele care au fost receptionate in conturi pentru nevoi interne (gen 3021, 3024, 303, etc..) iar eu am facut greseala sa selectez pe o factura un astfel de produs si factura a fost emisa iar apoi am avut o gramada de probleme..Intrebarea este daca e necesar ca aceste produse sa fie disponibile la facturarea unui client ? Ca eu, dupa aceasta experienta, tare as prefera sa fie disponibile doar produsele destinate initial revanzarii :).. 

In ultima versiune,la facurare am introdus  un camp pentru alegerea contului  articolelor care se vand (implicit 371) , pentru a preintampina astfel de situatii. E necesara totusi aceasta alegere (in loc de eliminarea pur si simplu din lista a articolelor cu alt cont decat 371) , pentru cei ce receptioneaza piese de schimb de exemplu, pentru consum propriu ( activitate de service ), din care pot si vinde. La facturare aleg articol cu cont 3024, care la generare note contabile intai se transforma in marfa apoi se descarca pe cheltuieli.
Citat

Si inca o sugestie, daca imi este permis: mi s-ar parea util sa se poata (pre)defini articole de tip valoric care sa aiba preasociate un cont iar acest cont sa se puna automat cand un astfel de articol valoric se adauga pe factura.

Momentan se poate alege, cu autocomplete, un articol valoric introdus anterior  ( si la facturare si la receptie). Ar fi suficient daca s-ar aduce si contul pentru acel articol ales din lista? Sau ai inteles altceva prin predefinirea articolului valoric cu contul preasociat?
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: vios din Noiembrie 17, 2008, 11:07:53 PM
CitatIn ultima versiune,la facurare am introdus  un camp pentru alegerea contului  articolelor care se vand (implicit 371)
- E bine ca s-a liberalizat alegerea contului, insa la facturare de produs finit care a fost receptionat pe cont 345 si ai foarte multe facturi de facut din Gestiunea de produs finit (cont 345) e foarte incomod sa alegi contul la fiecare factura si imposibil sa nu gresesti.
    - Odata ce receptia s-a facut pe o Gestiune de Produs finit ( cont 345 ) ar trebui ca in momentul alegeri Gestiuni din care se factureaza sa fie selectat contul corespunzator.
    - O alta problema a aparut la Aviz/Iesire Custodie nu mai poti sa faci acest Aviz decat pe contul 371 fiind
blocat pe acesta , pana la versiunea 2772 mergea si pe 345 produs finit.
    - Si inca o propunere: - la facturare , odata deschis un formular de Facturare din stoc si alegi o Gestiune, un Cont, acestea sa fie memorate atit timp cat formularul nu se inchide daca se apeleaza prin link ( Factura noua marfa stoc) Gestiunea si contul ramin neschimbate (aceasta ajuta la cei care fac foarte multe facturi dintr-o gestiune)
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: xcux din Noiembrie 17, 2008, 11:35:41 PM
Citat din: elis din Noiembrie 17, 2008, 03:16:19 PM

Momentan se poate alege, cu autocomplete, un articol valoric introdus anterior  ( si la facturare si la receptie). Ar fi suficient daca s-ar aduce si contul pentru acel articol ales din lista? Sau ai inteles altceva prin predefinirea articolului valoric cu contul preasociat?

Da, cred ca ar fi suficient sa se faca autocomplete si la cont.
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: vios din Ianuarie 07, 2009, 05:47:48 PM
      Incepand cu ultima versiune 277.7 la facturare din stoc produs finit 345 nu mai aduce lista derulanta cu articolul din stok, nu-mai daca deschizi ultima factura salvata  faci corectie  la un articol dai  salvare apoi totul decurge normal .  Asta trebuie sa faci de  fiecare data cand vrei cand deschizi modulul de facturare din stok produs finit. Nu are nici un efect rularea din Setup update id catalog.
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: elis din Ianuarie 08, 2009, 04:19:40 PM
Citat din: vios din Ianuarie 07, 2009, 05:47:48 PM
      Incepand cu ultima versiune 277.7 la facturare din stoc produs finit 345 nu mai aduce lista derulanta cu articolul din stok, nu-mai daca deschizi ultima factura salvata  faci corectie  la un articol dai  salvare apoi totul decurge normal .  Asta trebuie sa faci de  fiecare data cand vrei cand deschizi modulul de facturare din stok produs finit. Nu are nici un efect rularea din Setup update id catalog.

Ai verificat gestiunea? Implicit intra in formular cu prima gestiune, care poate nu-i cea de produse finite. Lista derulanta, cu produsele disponibile la vanzare, este dependenta de gestiunea  din care se face facturarea. Daca ai salvat o factura ( de la zero sau una corectata), de la link-ul de document nou ti se deschide formularul de facturare cu aceeasi gestiune ca si in factura salvata. Asta explica aparitia listei cu articole dupa corectia unei facturi.

Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: vios din Septembrie 19, 2009, 01:46:41 PM
       In cazul in care pe o singura chitanta au fost platite mai mult de zece facturi,
in registrul de casa si la vizualizare fisa partener nu mai apar seriile de facturi
de la zece in sus .
       Sa se elibereze limitarea care a fost facuta la zece serii de factura.
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: vios din Aprilie 27, 2010, 11:40:27 AM
       O problema ar fi gestionarea campurilor Denumire(explicatie) cu autocomlete care de fapt sunt foarte utile, insa sunt foarte multe situatii in care nu mai ai nevoie de unele dintre ele, adunandu-se destul de multe in timp.
       Din cauza ca nu pot fi sterse , fiind legate de anumite documente eu as propune creerea unei pagini de administrare in care sa apara toate linkurile de autocomlete
(pe FURNIZORI pe CLIENTI ) cu posibilitatea de a permite sau bloca un  autocomlete printr-un radiobuton.
       Aceasta sa fie accesata din administrare sau mai bine ar fi local in :
FURNIZORI / Receptii NIR / de la furnizori / Adauga articole valorice
CLIENTI / Facturare / din stoc/ Valoric
si mai ales FURNIZORI / Receptii NIR /Preluare factura servicii , unde la mine nu stiu din ce motive
unele dintre ele s-au dublat , ar mai fi la Casa, Banca ....etc.
     
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: cios din Aprilie 27, 2010, 06:03:13 PM
Asta-i ca-n poveste - și sătul, și cu pita ne'ncepută!

Poate întro versiune mai încolo, când vor mai fi modificări în baza de date, o să luăm în calcul posibilitatea marcării pentru afișare întrun astfel de câmp.
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: vios din Iulie 15, 2010, 12:48:55 PM
La vizualizare Rapoatrte/Fisa/FURNIZOR si Fisa/CLIENT in mod detailat da eroare,
in mod cumulat afisaza normal.
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: cios din Iulie 15, 2010, 04:15:23 PM
Da, o scăpare care a scăpat versiunea 3.2.10, ce tocmai s-a pus sus! Dacă postai cu câteva ore mai devreme, se prindea și acolo rezolvarea. Așa rămâne, dacă nu-i tare urgent, pe versiunea următoare.
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: vios din August 09, 2010, 02:54:59 PM
       In ultima versiune 3.2.10 la vizualizare raport Facturi neplatite daca selectezi sfiasit de luna
(ex. luna 5 2010 sau luna 12 2009) apare lista cu furnizori , selectezi tot si la vizualizare nu aduce date in tabel,
doar capul de tabel si butoanele.
       Incepand din luna 6 2010 raportul Facturi neplatite este incarcat normal, promlema cred ca apate la facturile inregistrate cu TVA19%.
Titlu: Re: Observatii si sugestii
Scris de: elis din August 10, 2010, 12:30:26 PM
Problema este legată de aducerea datelor din istoric, nu de cota TVA.
S-a rezolvat pt. versiunea următoare!