WEBGEST - forum

General => De toate => Subiect creat de: dfreddie din August 29, 2009, 10:39:56 AM

Titlu: Contracte
Scris de: dfreddie din August 29, 2009, 10:39:56 AM
Am vazut adaugat la Clienti. Dar nu este functional ... am incercat sa adaug si nu s-a intamplat nimic!
Titlu: Re: Contracte
Scris de: cios din August 30, 2009, 02:10:26 PM
Funcționează corect formularul. Poate mici îmbunătățiri ar mai trebui făcute. Și implementate funcționalități unde sunt folositoare contractele, înafară de o informare asupra lor, gen completarea pe unele facturi, facturări automate, ...

Dă ceva detalii ! Ți-a apărut formularul de adăugare, ți-a cerut fișierul cu conținut ? A dat ceva eroare sau doar nu a apărut contractul în listă ?
Titlu: Re: Contracte
Scris de: dfreddie din August 31, 2009, 03:34:09 PM
Pentru mine ... butonul Adauga nu face nimic ... nu deschide nimic.
Titlu: Re: Contracte
Scris de: cios din August 31, 2009, 06:35:10 PM
Tare interesant !

La formularul vecin - Clienti/Listare+editare/Agenda este folosită aceeași tehnică. Acolo poți să adaugi partener nou ? Poate să fie o problemă de javascript. Eventual, spune-ne ce mesaje apar în Error Console dela Firefox, după ce apeși butonul Adaugă.
Titlu: Re: Contracte
Scris de: dfreddie din Septembrie 01, 2009, 05:06:42 AM
Error: unexpected end of XML entity
Source File: http://xxx/webgest/AdmContract.jsp?prt=cli
Line: 420, Column: 30
Source Code:
     <option value="15" label="Crucial Systems & Services S.R.L">Crucial Systems & Services S.R.L</option>
Titlu: Re: Contracte
Scris de: cios din Septembrie 01, 2009, 09:47:03 AM
Pare clară acum problema: caracterul "&" ! Curios cum de nu au mai apărut erori și în alte părți.

În formularele de introducere denumiri de parteneri sau produse "clipocește" sus mesajul
"Nu folositi caracterele speciale &,+,[,],\,#,%," in formular !!!" ! Tocmai fiindcă în unele situații aceste caractere pot fi interpretate la parsare.

E complicat, dar o să încercăm să rezolvăm și aceste cazuri, dacă-i musai să se păstreze denumirea exactă ( fără a scrie "and"!).
Titlu: Re: Contracte
Scris de: dfreddie din Septembrie 01, 2009, 11:58:18 AM
Adica trebuie sa schimb denumirea partenerului respectiv?

Edit: Am modificat si acum s-a deschis vereastra in care pot adauga contractele.

Multumesc mult!
Titlu: Re: Contracte
Scris de: dfreddie din Septembrie 06, 2009, 07:22:29 AM
Revin cu o problema legata de managementul Contractelor.
Se poate evidentia faptul ca un anume contract a fost sau nu facturat?

Multumesc.
Titlu: Re: Contracte
Scris de: cios din Septembrie 08, 2009, 04:32:50 PM
CitatSe poate evidentia faptul ca un anume contract a fost sau nu facturat?

Încă nu, dar pregătim. Cred că te referi la contracte de servicii cu facturare periodică; cum ai vedea mai bine evidențiată această informație și unde ?
Titlu: Re: Contracte
Scris de: dfreddie din Septembrie 08, 2009, 08:40:55 PM
Da. Ma refeream la contractele de sericii (service si servicii nu se refera oare la acelasi lucru?) facturate periodic.
In primul rand, la emiterea facturii catre client in baza unui contract cred ca ar trebui generat automat in campul destinat "Descrierea produsului sau serviciilor" si automat valoarea la "Pret unitar", valori ce se iau din  Contractul respectiv.
In partea a doua, cea despre care vorbeam cu posibilitatea evidentierii contractelor nefacturate la un moment dat ... nu prea stiu pe unde sa apara. Eventual undeva tot la "Contracte", atat la vizualizarea contractului cat si in modul lista a tuturor contractelor.
Banuiesc ca nu e usor ...
Titlu: Re: Contracte
Scris de: cios din Septembrie 09, 2009, 09:10:23 AM
Citatla emiterea facturii catre client in baza unui contract cred ca ar trebui generat automat in campul destinat "Descrierea produsului sau serviciilor" si automat valoarea la "Pret unitar", valori ce se iau din  Contractul respectiv.

În sensul acesta am și pregătit terenul, creind chiar posibilitatea de a face și mai automat facturarea. Cel mai probabil vom face o intrare dintrun meniu dela Clienți, care să aducă lista cu ce e de facturat în acea zi (până în acea zi), cu bife, și tot ce e bifat se facturează deodată. O să vedem dacă se pot și tipări în grup toate facturile.

CitatIn partea a doua, cea despre care vorbeam cu posibilitatea evidentierii contractelor nefacturate la un moment dat ... nu prea stiu pe unde sa apara. Eventual undeva tot la "Contracte", atat la vizualizarea contractului cat si in modul lista a tuturor contractelor.

Poate ar fi suficient și pentru această urmărire modul descris mai sus ?

CitatBanuiesc ca nu e usor ...

În faza asta chiar n-ar fi greu, doar timpul ...
Titlu: Re: Contracte
Scris de: cios din Septembrie 12, 2009, 02:48:20 PM
Citat din: dfreddie din Septembrie 08, 2009, 08:40:55 PM
... service si servicii nu se refera oare la acelasi lucru? ...

Abia acum am înțeles la ce te refereai ... În lista de tipuri "default" de contracte au rămas amândouă ! V-a apare cât de curând un formular de administrare a acestor tipuri și se vor putea șterge sau adăuga altele.
Titlu: Re: Contracte
Scris de: vios din Septembrie 19, 2009, 01:52:45 PM
    La vizualizare contracte sa se poata face selectarea si dupa numele
celui care a intocmit contractul  ( Responsabil Intern )
Titlu: Re: Contracte
Scris de: vios din Septembrie 30, 2009, 09:41:36 PM
Ordonarea dupa numar de contract apare dezordonat
dupa introducerea contractelor de la nr.100 in sus.
Numarul de contract sa fie tiparit pe facturi si pe avize.
Titlu: Re: Contracte
Scris de: ciplog26 din Mai 30, 2017, 09:05:41 PM
Se pot adauga contractele de furnizori gen RDS, UPC altii?
Titlu: Re: Contracte
Scris de: cios din Mai 31, 2017, 01:11:59 PM
Se pot introduce și acum contracte de la furnizori, însă doar din modulul clienți și trebuie ales la Emis/Primit valoarea Primit. Asta doar pentru a se ține evidența lor și în aplicație, fără vreun efect de precompletare date în momentul recepției.

Ce alte funcționalități ați vedea să ofere managementul contractelor, în general? Formatul existent va trebui oricum actualizat și îmbunătățit. Se lucrează la o parte de arhivare a declarațiilor, pornit de la cele pentru salarii, în Websal. Ar merita extins la un sistem mai larg de management al documentelor?