Menu

Afișare mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - cios

#736
De toate / Re: Rapoarte
Decembrie 09, 2008, 02:49:27 PM

  Partea a doua s-a rezolvat deja, o sa apara in primul update . Numarul facturii este link spre preview factura, cum e regula in general in aplicatie ! S-a aplicat acelasi principiu si la furnizori/clienti restanti .

 
Citatatat la Intrari cat si la raportul de iesiri mie cel putin mi-ar fi extreem de util daca as putea vedea in raport si data intrarii/iesirii. Tare ar prinde bine o astfel de optiune la filtrarile raportului.

  Aici te rog sa detaliezi un pic ! Ce anume te-ar interesa sa urmaresti, doar un anumit articol ? Pentru asta exista anume facut alt raport, pe care eu il am deschis toata ziua in fata, si anume Rapoarte/Stocuri/Cautare . La Cautare in istoric vezi toate miscarile acelui articol ! Folosesti aceasta posibilitate ? Repet, pentru mine e cel mai utilizat raport, in care pot sa vad cand a intrat, de la cine, cand si cum a iesit, daca s-a returnat ... ! Toate aceste urmariri se fac la nivel de "lot", adica pe toate bucatile receptionate deodata .

  Sau ... poate totusi n-am inteles eu bine cum ai vrea !
#737
Anunțuri / versiunea 2.7.74
Noiembrie 28, 2008, 07:44:12 PM

- posibilitate tiparire/salvare pdf la Registrul jurnal si Jurnal vanzari/cumparari pe cont .

- raportul impozit - tva extins cu cifra de afaceri.

- la receptie si facturare reorganizata ordinea campurilor.

- posibilitate de vizualizare certificate de garantie din istoric  de la  Rapoarte / Clienti / Cautare  , la previzualizarea unei facturi de stoc .

  IMPORTANT !  Daca ati facut receptii de stocabile pentru furnizori noi cu oricare versiune de webgest dela 2.7.69 inclusiv, trebuie sa rulati scriptul de update din Setup.jsp !  Altfel, cataloagele noi introduse intre timp nu sunt legate de partener .
#738
Începători / Re: Instalare
Noiembrie 26, 2008, 07:56:40 PM

Citatpeste zi forumul merge destul de greu dureaza si 3 min pana se incarca

  Ciudat, la noi se incarca instantaneu ! Si alte site-uri merg bine ? Chiar, demo-online de pe noul server cum se misca de la tine ?

  Tatonarea continua, prea putina miscare pana acuma ! Poti sa implementezi linistit in productie, esti doar primul venit (din public) si nu avem pretentii materiale, decat doar daca se ofera clientul (fiind foarte multumit), sau daca va vrea oarece personalizari care sa ne ia mult timp !
  Cu casa de marcat cred ca ar fi mai bine sa se gandeasca sa o schimbe, sa cumpere un Euro 500 Handy ! Deocamdata nu ne merita sa facem driver si pentru alt model ! Daca ar fi multe cazuri ... vom mai analiza !

  Sa inteleg ca functionalitatea de acum ar corespunde cu activitatea lui ? Dar contabilitatea, cum ti se pare ?
#739
Anunțuri / versiunea 2.7.73
Noiembrie 21, 2008, 07:58:16 PM

  O noua versiune de weekend !

  Am adus rapoartele intrari/iesiri intr-o forma oarecum finala . Asteptam comentarii ! Puteti da reply chiar aici !
  Am vrea sa facem si 1-2 rapoarte grafice (chart-uri) . Ce propuneri ati avea, ce ar fi mai interesant si util de prezentat in aceasta forma ? Ar merge ceva evolutii in timp, pe luni, pe ani !

  S-au mai facut cate ceva corectii si imbunatatiri, (chiar si de culoare!) legat de unele observatii de pe forum . Au mai ramas si pe altadata !
#740

 
CitatEu as prefera ca inchiderea unei luni doar sa transforme datele inchise in format "read only"

  Exact asta am gandit si asa se si face ! Datele sunt pastrate, doar ca inca nu sunt facute rapoartele cele mai potrivite pentru vizualizarea lor . Suntem acum la acest punct, de a alege forma cea mai buna  !

  Pana acum am implementat acea "Listare/Editare" pentru documentele din lunile neinchise in modulul corespunzator fiecaruia, adica acolo unde a fost si introdus, pentru posibilitatea de corectie .
  Tocmai ne puneam problema in ultimul timp unde ar fi locul mai bun pentru cele "read only" , tot aici sau in modulul Rapoarte !
  Care loc vi se pare mai bun ? Puteti veni si cu idei de forma si structura a modului de alegere si afisare .
  In acest sens am acordat o atentie (si un timp) mare acelui raport complex la care tot lucram de ceva vreme . Sa fie asemanator cu acesta ?

  Asteptam pareri !
#741

  Se poate face din PROFILE / Modify Profile / Look and Layout Preferences / Time Offset .

  Se pun + 2 ore fata de time-ul serverului sau "auto detect" . Din pacate, la ora serverului nu este acces sa se modifice . Pentru utilizatorii neinregistrati ora ramane decalata !

  Intre timp s-au rezolvat si problemele cu mail-urile si attach-urile !
#742
Anunțuri / versiunea 2.7.72
Noiembrie 15, 2008, 12:18:57 PM

  O noua versiune de weekend mai saraca in noutati !

  Tema principala ramane raportul complex intrari-iesiri, care a mai avansat dar inca nu este finalizat .
  La facturare din stoc s-a introdus si contul ca si criteriu de selectie la alegerea articolelor .
#743
Anunțuri / versiunea 2.7.71
Noiembrie 08, 2008, 12:52:07 PM
   ... o versiune pe care nu are rost sa o puneti decat pentru corectiile la emitere factura + chitanta si raportul din contabilitate asupra impozit si tva ! In rest n-am reusit mare lucru !

  In schimb am reusit sa punem aplicatia online pe un server nou .
#744
De toate / Re: Certificate de Garantie
Noiembrie 06, 2008, 07:50:21 PM
  Vazut ...
#745
De toate / Re: Receptii
Noiembrie 06, 2008, 07:40:10 PM

  Legat de modificari la receptie, eu va propun sa va mai dati cu parerea, dar realizarea o s-o facem, dupa cum cred c-am mai spus, cand ne apucam si de Casa-Banca in valuta ( Poate chiar de saptamana viitoare, daca nu apar alte urgente ) . Poate prindem si receptionarea pe baza de cod de bare . Asa ca sunt binevenite idei si despre asta, cum s-ar putea intercala optiunile in acelasi formular !
  Legarea unui cont implicit de gestiune e o idee buna . O notam pentru versiunea 2.8 , cand se vor face modificari in structura bazei de date .

  Legat de tiparire, niste explicatii tehnice !
  Lista de imprimante se aduce din sistemul de operare pe care ruleaza serverul . In cazul aplicatiilor web, clientul este browser-ul . Accesul la resursele locale ale clientului, in acest caz cele legate de tiparire, sunt limitate din motive de securitate .
  Se poate trece si peste aceasta problema, cu un efort suplimentar, dar cum vedeti atunci creerea listei ? Se aduc in lista doar imprimantele de pe client ? Are rost efortul ?
  Intr-un intranet problema este rezolvata prin share-uirea imprimantelor !
#746
De toate / Re: Administrare
Noiembrie 06, 2008, 11:50:28 AM

 
CitatIn pagina initiala te poti loga ca si admin

  Asta e un defect si nu o calitate ! Pur si simplu ne-a scapat ! Noi am gandit posibilitatea intrarii ca si admin doar din pagina speciala pentru admin .
  O sa blocam acea posibilitate tocmai pentru ca
Citatintra automat pe prima firma creeata
!

 
Citatdar mai vreau sa adaug un user cu drept de admin .... cum fac
Acum nu se poate, dar se va rezolva . Sigur s-ar putea organiza si ierarhiza accesul mult mai bine decat e facut acuma, mai ales pentru firme cu multi operatori si locatii distribuite . E foarte important si urgent ?

 
Citato posibilitate de a schimba societatea fara sa te loghezi din nou...
Operatiunea de a schimba firma inseamna mult mai mult decat o simpla logare . Se incarca multe date specifice acelei firme, ce se tin in memorie pe durata sesiunii . Dar daca se face foarte des trecerea de la o firma la alta a admin-ului, putem lua in calcul modificarea; asta nu e tare complicata !
#747
Începători / Re: Instalare
Noiembrie 01, 2008, 02:49:58 PM

  Asteptam observatiile

 
Citatdin punct de vedere "contabil" si a utilizatorului "aproape" final
#748
Anunțuri / versiunea 2.7.70
Octombrie 31, 2008, 06:55:52 PM

  Noutatea majora o reprezinta rapoartele Intrari si Iesiri . Nu sunt inca corecte datele aduse, asta urmeaza sa se rezolve ! L-am pus doar sa-l testati de principiu si sa va dati cu parerea mai ales despre organizarea bordului de selectie .
  E incomod asa complicat, sau este mai avantajos sa fie totul centralizat, sa nu mai trebuiasca sa cauti in n meniuri varianta potrivita ? Asteptam idei si despre organizare, cat si despre situatia selectiilor implicite .
#749
Începători / Re: Instalare
Octombrie 31, 2008, 11:28:21 AM

  E mai dulce succesul daca nu-l obtii prea usor ! A treia oara, e ideal !

Citatcred ca ar fi bine de facut o arhiva cu librariile folosite

  Deocamdata am evitat o astfel de abordare . Inca suntem in tatonari pentru modul de continuare a proiectului si pentru tipul de licenta . Noi facem doar "war-ul", restul sunt resurse third-party ! Pe acestea si le instaleaza fiecare, nu le dam noi la pachet !

  O categorie aparte in lista de librarii o constituie chiar ceea ce lipseste acum si provoaca eroarea la modulul ECR: ecrdriver.jar ! Acesta nu este cuprins in war, este conceput separat, doar pentru utilizatorii de casa de marcat (deocamdata doar modelul Euro 500), si nici nu l-am dat public pana acum . Dar o sa-l punem chiar astazi disponibil pentru download, linga war !
  El va trebui pus langa celelalte jar-uri si repornit Tomcat-ul .
#750
De toate / Re: Logare forum
Octombrie 31, 2008, 10:22:38 AM


  M-am uitat chiar acum, cam pe fuga, pe administrarea forumului si n-am gasit de unde se poate face ! Asa cum inca nu stiu de unde se poate seta ora, si inca multe altele !
  Din pacate, nu am timp prea mult acum pentru asta, asa ca te rog deocamdata sa folosesti noul user . In timp vom gasi solutii . Poate chiar veniti cu idei, cei care posibil sa aveti experienta sau indemanare la asa ceva !