Buna, se mai aude ceva de modulul de service? Ma gandeam ca ar fi util pentru contractele de mentenata sa iti aminteasca cineva (WebGest) ca ai de facut o verificare pe la un client 2-3, si daca mai poti atasa si un "Raport de service" la client e si mai fain.
Ce potrivire de gânduri! În ultima versiune tocmai s-a lucrat la partea asta. S-a activat meniul Contracte din Service, s-a refăcut formularul de editare și de urmărire status contracte, inclusiv partea de facturare-încasare.
Mai sunt încă multe de rezolvat până la a lega tot lanțul, de la sesizări și programări intervenții până la fișele de service. Încercăm să acoperim cât mai multe tipuri de activități, între care pot fi diferențe mari de flux și de modele de documente.
Întrebare: vedeți necesar la aceste contracte, orientate pe servicii de mentenanță/abonament, să apară tarifele stabilite direct în contract sau doar în anexe, la nivelul echipamentelor la care se referă?
In cazul meu, contractele sunt cu valoare fixa iar echipamentele sunt trecute in anexa ...
Ce bine ar fi sa exite acele rapoarte de service (note de interventie) care sa se poata aloca pe echipament si daca e cazul, mai multe echipamente alocate pe client 8)
Citat din: dfreddie din Noiembrie 13, 2019, 07:08:52 PM
In cazul meu, contractele sunt cu valoare fixa iar echipamentele sunt trecute in anexa ...
Deci este o valoare unică în contract, care acoperă toate echipamentele. În multe cazuri poate e mai convenabil așa, dacă nici nu interesează prea mult ce fel de echipamente sunt sau câte, ori dacă unele se mai adaugă, altele ies.
Citat
Ce bine ar fi sa exite acele rapoarte de service (note de interventie) care sa se poata aloca pe echipament si daca e cazul, mai multe echipamente alocate pe client 8)
Desigur trebuie făcută legătura intervențiilor la nivel de echipament, și echipamentele legate de client. Dar, pentru a ușura operarea, echipamentele ar fi bine să se poată introduce în formularele de anexă, să nu fie necesară introducerea anterioară a lor la client. Și ar trebui asigurată posibilitatea ca anexele să poată fi modificate și în sensul ca unele echipamente să fie scoase la un moment dat din contract/abonament, dar ele să rămână alocate clientului.
Cum procedați acum dacă faceți modificări în anexe, faceți separat și act adițional la contract?
La noi se merge pe act aditional la contract. Cel putin in momentul de fata
In primul rand felicitari si multumiri pentru imbunatatirile aduse!
In al doilea rand vin si cu un bug. La "Service->Contracte->Administrare echipamente->Adaugare produs la contract" butoanele verzi de adaugare "Tip, Marca, Model" nu functioneaza corect, mai exact arunca fereastra de "Adaugare produs la contract" out of focus si de acolo nu mai funtioneaza nici un buton.
Si tot testand noile facilitati m-am impiedicat de acest mesaj "java.lang.ArithmeticException: Non-terminating decimal expansion; no exact representable decimal result." generare factura din lista de contracte. Am incercat sa introduc suma cu si fara zecimale.
S-au rezolvat pentru următoarea versiune ambele bug-uri.
In primul rand multumesc!
In al doilea rand se poate adauga o optiune de generare automata sesizare la anumite contracte? Mai exact sa genereze o alerta pentru echipamentele/instalatiile la care trebuie facuta mentenanta cu o anumita recurenta(ex:1 luna, 3 luni, 6 luni).
Multumesc.
Se vor putea adăuga multe opțiuni, dar până acolo e mult de lucru la pregătirea infrastructurii. Noi am prevăzut loc în baza de date pentru diverse documente și operații, plecând de la o anumită viziune și de la un anumit tip de activitate de service. Între timp multe s-au schimbat, trebuie modificate multe structuri de date și legăturile între ele.
Pentru ca tot de contracte se leaga am o intrebare: textul din campul "Rezumat" de la actele aditionale nu ar trebui inclus si in tiparirea lor? Observatiile raman interne din punctul meu de vedere.
Am inclus valoarea câmpului rezumat deasupra tabelului de echipamente. E bine așa sau să apară sub tabel?
Eu unu zic ca e bine așa.
Eu zic că ar trebui ca si informatia din campul Observații sa apara sub tabel .
Ar fi ideal ca informatia din cele doua campuri sa fie salvata undeva, in asa fel sa poata fi adaugata la urmatoarele anexe .
(daca ai 100 - 200 de anexe la fel , in momentul de fata trebuie sa le editezi pe fiecare in parte cu aceeasi informatie )
Salvarea PDF - nu functioneaza .
E drept si asta ca nu mai faci copy/paste doar ca dupa parerea mea observațiile ar trebui să rămână interne. Probabil că nu ar fi rau un câmp prin setări unde sa poti introduce un template
Sunt de luat în seamă toate aceste opțiuni, dar soluția cea mai bună va fi implementarea posibilității de introducere template-uri personalizate. Aceasta este ținta, și cuprinde nu doar anexele ci și contractele, cu formate mult mai complicate.
Am adunat câteva modele și sunt binevenite propuneri. Tehnic, am vedea mai potrivite template-uri html, dar se pot lua în calcul și alte tipuri, gen odt/doc.
Legat de salvare PDF, încă nu s-a implementat atunci când s-a creat acea primă formă simplă de anexă.
Citatsoluția cea mai bună va fi implementarea posibilității de introducere template-uri personalizate.
Da, sunt de acord, ca asta ar fi solutia cea mai buna .
In tabelul din Anexa, eu zic ca ar mai fi nevoie de inca o coloana ( Loc instalare echipament )
pentru a se vedea efectiv unde se afla acel echipament .
Pentru complectarea acestui camp este necesar si introducerea acestor date in momentul adaugari
echipamentului .
Ca tot tine de contracte. Versiunea 8.8.2. Contract vechi pe care am incercat sa-l sterg dar nu pot ca are anexe. Pe anexe lipsa buton de stergere. In modul monkey-brain sa mai adaug 3 anexe, ultima are buton de stergere doar ca primesc urmatoarea eroarejava.sql.SQLException: Table 'actadcntr' is specified twice, both as a target for 'UPDATE' and as a separate source for data
Multumesc.
Eroarea afișată noi n-am putut-o reproduce, oricâte teste am încercat. Dacă la tine se mai repetă, pentru a identifica ce o provoacă ne-ar ajuta ceva detalii, eventual din log-uri.
La originea blocajului de la ștergerea contractului este un bug ce s-a remediat pentru următoarea versiune. Acesta se datora multiplelor variante ce trebuie testate în cascadă: anexe - echipamente (- subansamble) - intervenții. Niciuna dintre acestea nu-i voie să rămână orfană. Se permite ștergerea doar a unui contract ce are un singur act adițional, cu echipamente asupra cărora nu s-a înregistrat nicio intervenție.
revin, eroarea persista si dupa update. Am abordat situatia in backend. Probabil avea ceva bug-uri fiind din 2018 si de atunci nu a mai umblat nimeni la el. Am sters anexele din DB si la final am sters si contractul din webgest.
Pe scurt, s-a rezolvat.
Multumesc de ajutor.