Menu

Afișare mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.

Afișare mesaje Menu

Subiecte - cios

#61
Personal - Salarii / Versiunea 0.5
Februarie 28, 2013, 01:05:12 PM
S-au adus multe îmbunătățiri (dar mai e loc!) și funcții noi, mai ales la PONTAJ.

- "Calcul implicit" generează automat foaia pontaj și toate calculele pentru stat de plată și note contabile cu valorile implicite pentru fiecare salariat.
- Pentru concedii medicale se pot introduce oricâte certificate într-o lună, calculele făcându-se după regulile obișnuite.
- Pentru concediu de odihnă se poate introduce, deocamdată, o singură tranșă într-o lună.
#62
Anunțuri / versiunea 4.5.2
Februarie 09, 2013, 11:36:51 AM
În principal, s-au definitivat modificările la rapoartele legate de TVA la încasare, după apariția versiunii oficiale a noii Declarații 300 de la ANAF. Pe lângă aceasta, jurnalele de vânzări și cumpărări și notele contabile/balanța. Dacă ne-a scăpat ceva, poate pentru situații deosebite față de cele la care am testat, vă rugăm să ni le semnalați.
#63
Dezvoltatori / Documentație - Manual de utilizare
Ianuarie 07, 2013, 05:23:07 PM
Am adus ceva înbunătățiri Manualului, la care nu s-a mai lucrat de mult, și l-am structurat pe câteva capitole. Pentru cei ce pot da o mână de ajutor la completarea lui, este disponibil pe Google Docs la:

https://docs.google.com/document/d/1WvKJqU9GJiA4DU_Il83kH2RUai37pYGq2SrG95jPaUA/edit

Cereți Share pentru a primi drept de editare.

Dacă aveți alte idei pentru un mediu colaborativ de participare, sunt binevenite.
#64
Anunțuri / versiunea 4.5
Decembrie 29, 2012, 05:48:51 PM
Sperăm să fie un pic mai bun decât 4.5 beta. Ceva mici corecții au fost necesare, dar în general n-au fost probleme mari.

Nu este încă funcțional modulul de Service, e doar o mostră parțială de formulare de recepție.

Din punct de vedere al TVA la încasare, se poate opera din orice moment. Acțiunea lui va fi vizibilă pentru documente cu data după 01.01.2013. Ca și rapoarte legat de asta s-a lucrat doar la Note contabile/Balanță și Jurnal de cumpărări. Jurnalul de vânzări și Declarația 300 urmează în următoarea versiune, la anul.

Până atunci, toate cele bune, Un An Nou Fericit !
#65
Anunțuri / Încă versiunea 4.4 ...
Septembrie 26, 2012, 01:03:56 PM
Se lucrează la versiunea 4.5, dar va mai dura până la punerea în producție. Între timp se mai fac mici îmbunătățiri sau se remediază bug-uri pe versiunea existentă de structură a bazei de date. Așa au mai apărut ultimele 3 versiuni minore, poate vor urma și altele.
#66
Anunțuri / versiunea 4.4.8
August 18, 2012, 01:33:07 PM

Aduce câteva îmbunătățiri legate de felul cum se tratează catalogul nou. De acum, dacă un anumit produs (catalog) a fost recepționat anterior și de la alt furnizor decât cel de la care se face recepția curentă, el poate fi căutat și în lista altor furnizori și preluat.

Mai sunt și alte corecții, cum ar fi cea legată de formatul pdf al facturii cu chitanța pe aceași pagină. Acum chitanța nu mai este "ruptă", ci "împinsă pe pagină nouă".

De-acum a intrat în lucru versiunea 4.5, cu modificări de structură a bazei de date pentru modulul de Service (atât de așteptat!).
#67
Anunțuri / versiunile 4.4.6 și 4.4.7
Iulie 19, 2012, 08:26:07 PM
Aduc nou posibilitatea de "Recovery" la noul formular de recepție și Declarația 390, pe lângă unele modificări.
#68
Anunțuri / versiunea 4.4.5
Iulie 02, 2012, 07:50:42 PM
O nouă versiune intermediară, cu corecții urgente la scăpările (mici și rare) descoperite în noul formular de recepție.
#69
Anunțuri / versiunea 4.4.3
Iunie 21, 2012, 06:47:03 PM
Pe lângă corecții și îmbunătățiri mărunte s-a reconstruit întregul formular, poate cel mai complex, de recepție. Prin asta am încercat să rezolvăm neajunsurile din vechiul:

- funcționa doar pe Firefox, datorită autocomplete-urilor folosite la partener și catalog. Acum ar trebui să meargă pe orice browser! Sunt încă diferențe de style care fac arătarea destul de diferită, deocamdată, dar sunt rezolvabile în scurt timp.

- amestecarea articolelor, în unele cazuri de lucru în paralel. Acum datele fiecărui document/user sunt ținute local, în browser, până la salvarea acestuia. Prin asta se reduce mult și traficul cu serverul.

Va urma să aplicăm aceeași tehnologie și la factură, dacă aici se vor vedea avantajele.
#70
Anunțuri / versiunea 4.4.0
Aprilie 21, 2012, 12:05:32 PM
Principala modificare este legată de preluarea automată a datelor partenerilor - după cod fiscal, prin servicii web. Județele ce conțin diacritice în denumire nu erau aduse. S-au făcut modificări în baza de date (trebuie făcut update) și acum județele sunt tratate corect.

S-ar putea ca în unele formulare/rapoarte să mai apară probleme de afișare "cu hieroglife" a diacriticelor, care ne-au scăpat. Anunțați-ne dacă întâlniți astfel de cazuri.
#71
Anunțuri / versiunea 4.3.3
Aprilie 11, 2012, 07:11:12 PM
Noutăți importante:

-  S-a implementat posibilitatea aducerii online, prin servicii web, a cursului de schimb valutar și a datelor unui partener, după cod fiscal, și preluarea lor în formular - deocamdată la facturare, dar se va extinde și în celelalte locuri.

-  Posibilitatea atribuirii de drepturi de administrator mai multor utilizatori/operatori.

-  Corecție la Declarația 394, unde valorile se rotunjeau incorect în vechea versiune.
#72
Anunțuri / versiunea 4.3.2
Martie 29, 2012, 07:02:28 PM
S-a reorganizat structura componentelor (librăriilor) necesare aplicației, în sensul de a fi cât mai ușoară instalarea, atât prima dată cât și la update. Toatea acestea au fost cuprinse într-un director webgestext, împachetat întrun war ce se va putea deployment-a pe Tomcat, fără a fi nevoie de copierea la nivel fizic. Atenție la editarea fișierului catalina.properties cu noile căi.

S-a extins posibilitatea de a folosi cititor de cod de bare și la recepționarea articolelor, pe lângă vânzarea cu casa de marcat.
#73
Anunțuri / versiunea 4.3.1
Martie 16, 2012, 11:37:07 AM

- O reorganizare a componentelor din aplicație ce se instalează pe calculatorul de pe care se fac operații ce necesită acces la dispozitive hardware: case de marcat, token-uri cu certificate digitale pentru semnătura electronică). Totul se cuprinde într-un singur director: webgest_local .

- Generarea declarațiilor 300 și 394 conform ultimelor cerințe de la ANAF, folosind pentru validare, generare pdf și semnare Soft-ul J pus la dispoziție de această instituție.

- Posibilitatea aplicării semnăturii electronice pe facturile emise direct din aplicație.

- Vânzarea din stoc, prin ECR, este acum posibilă și pe bază de cod de bare. S-a extins driver-ul ecr și s-a testat pe noi modele de Datecs: DP50D și DP25.
#74
Anunțuri / versiunea 4.3.0
Februarie 17, 2012, 08:21:02 PM

Noutăți importante legate de ECR - lucrul cu casa de marcat.

- S-au extins tipurile de case ce se pot folosi cu modelele Datecs pe baza driver-ului original de la producător FPrint.

- S-a generat o interfață nouă pentru încasările cu casa de marcat (modulul ECR). Aceasta se bazează pe XForms și pentru a funcționa corect este nevoie să se pună un utilitar nou - XSLTForms.

#75
Anunțuri / versiunea 4.2.2
Ianuarie 18, 2012, 02:45:07 PM
Noutăți nu prea sunt în partea de aplicație, ci în driverul ECR. Urmează și o îmbunătățire a interfeței de vânzare cu casa de marcat, cu optimizări și pentru touchscreen.
#76
Anunțuri / versiunea 4.2.1
Decembrie 15, 2011, 06:54:52 PM
S-au făcut mici modificări și corecții, pe lângă tratarea problemelor legate de diacritice și caractere speciale. Aceasta încă se continuă. Recepțiile și facturarea ar trebui să funcționeze corect cu orice caractere. Majoritatea celorlalte formulare și rapoarte permit folosirea diacriticelor, dar nu și a caracterelor speciale gen " , ? , < .
#77
Anunțuri / versiunea 4.2.0
Noiembrie 24, 2011, 06:30:05 PM
Această versiune corectează un bug descoperit în v. 4.1.1 (a fost și dezactivat de la download) - catalogul nou creat nu se lega corect de furnizor.

Noutatea importantă, pentru care trebuie rulat update-ul bazelor de date, este legată de pregătirea suportului pentru diacritice. Încă nu s-au făcut actualizări în interfață decât la administrare gestiuni. S-ar putea să funcționeze și alte formulare, dar nu-i sigur. Rămâne de rezolvat pentru versiunea următoare, inclusiv, pe cât va fi posibil, utilizarea de caractere speciale prin denumiri ( &, ?, ', " ...).
#78
Anunțuri / versiunea 4.1.0
Octombrie 31, 2011, 11:30:00 AM
Perioada de testare a versiunii beta a trecut. N-au apărut bug-uri semnificative.

S-a rezolvat și posibilitatea adăugării datelor suplimentare la articolele existente în stoc - în modulul mișcări interne, la inventar. Apar link-uri pe denumire articol, de unde se deschide formul de vizualizare-editare. Este valabil doar pe varianta de alegere negrupat.

#79
Anunțuri / versiunea 4.1 beta
Octombrie 13, 2011, 08:39:23 PM
Principala noutate este legată de trasabilitate. Sunt posibile introduceri de date suplimentare la articole precum și urmărirea în rapoarte după lot, serie, data expirării/fabricației... Urmează să pregătim, pentru versiunea finală, și o posibilitate de actualizare a articolelor aflate pe stoc cu informațiile nou adăugate.

Sunt și noutăți tehnice. S-au introdus unele elemente din HTML5, care necesită utilizarea de versiuni noi de browser-e. Deocamdată e indicată folosirea Mozilla Firefox, dar am început să urmărim și funcționalitatea în alte browsere, mai ales Google Chrome.

E posibil, în unele cazuri, să fie necesare actualizări și "în spate", Castor și BIRT, la ultimele versiuni.
#80
Personal - Salarii / Versiune funcțională WebSal
Martie 23, 2011, 07:35:20 PM
Poate fi încercată online sau download-ată dela http://www.xdoc.webgest.ro/ Aplicații/WebSal .

Trebuie făcute configurările legate de XForms, scrise acolo, pentru browser. Deocamdată doar pentru Firefox. Din păcate noul Firefox 4, apărut astăzi, încă nu are făcută legătura la plugin din Tools, dar sperăm să se rezolve în zilele următoare. Până atunci se poate folosi aplicația WebSal pe versiunea 3.6 a Firefox.

Cîteva idei despre ce și cum face:

- Aplicația funcționează doar în browser (Firefox), fără să fie nevoie de instalat altceva pe sistem: servere, librării etc.

- Datele sunt  ținute în fișiere XML (deocamdată). De aceea e nevoie de o anumită organizare a fișierelor/directoarelor. Datorită limitărilor de acces/securitate din browser, nu se pot creea automat directoare/fișiere noi și aceste operații pregătitoare trebuie făcute manual.

- Se poate lucra simultan pe mai multe firme, chiar și online, datele nu se încurcă și nici nu pot fi văzute/accesate de altcineva, ele fiind tot timpul preluate din "depozitul" fiecărui utilizator și prelucrate local.

- Pentru instalare local se face download la arhiva http://www.xdoc.webgest.ro/aplicatii/websal.zip și se pornește cu websal.html.  Memorarea locației datelor se face cu coockie, așa că trebuie setat browser-ul să permită.

- Legătura cu Webgest se face deocamdată unidirecțional, prin preluarea notelor contabile salvate din WebSal în modulul de contabilitate.

- Se generează toate datele necesare pentru "Declarația unică" (D112), inclusiv fișierul pdf și semnătura electronică. Pentru acestea din urmă trebuie făcute setări suplimentare pentru rularea unui applet.

Deocamdată... atât. Așteptăm reacții...