WEBGEST - forum

General => De toate => Subiect creat de: dfreddie din August 31, 2011, 09:54:09 PM

Titlu: Problema baza de date
Scris de: dfreddie din August 31, 2011, 09:54:09 PM
Am schimbat serverul pe care era instalata aplicatia (ver. 4.02), am facut un back-up general, ... si acum am probleme la logarea ca administrator. Imi spune ca versiunea bazei de date nu este compatibila cu versiunea 4.0!

Conturile "normale" functioneaza fara probleme.

Am intrat in Setup.jsp si am facut actualizarea tuturor bazelor de date ... si imi arata versiunea 4.0.0 ... dar primesc acelasi mesaj de eroare.

Ma puteti ajuta?

Multumesc frumos!
Titlu: Re: Problema baza de date
Scris de: cios din Septembrie 01, 2011, 12:42:24 PM
Se pare că mutarea datelor s-a făcut forțat, prin spate, și nu prin calea normală oferită de aplicație. Astfel, sunt rupte legăturile dintre tabelele/bazele de date care asigură accesul în aplicație. (Întâmplător, și oarecum ciudat, a rămas accesibilă logarea unui user.)

Soluția simplă:

- Făcut un backup general actual.
- Rulat "Inițializare baza de date Webgest".
- Rulat "Refacere date din backup general", din backup-ul proaspăt.

Dacă între timp s-au făcut operații în aplicație, și s-au făcut modificări și la nivelul operatorilor, trebuie recurs la soluția mai dureroasă:

- "Refacere date din backup general" (nu-i nevoie să se mai treacă prin primii doi pași), din backup-ul de dinainte de mutare, și reluate toate operațiile ce s-au făcut întretimp.

Succes la cât mai puțină muncă!
Titlu: Re: Problema baza de date
Scris de: dfreddie din Septembrie 01, 2011, 08:41:03 PM
Am dat de aceeasi eroare dupa ce am urmat pas cu pas instructiunile ...
Titlu: Re: Problema baza de date
Scris de: cios din Septembrie 01, 2011, 08:53:08 PM
Să înțeleg că ai parcurs cei 3 pași, după care ai încercat logarea ca și admin, fără să faci altceva?
Titlu: Re: Problema baza de date
Scris de: elis din Septembrie 02, 2011, 10:50:32 AM
Cu contul de superadmin te poți loga?
Dacă nu ai reușit să rezolvi problema trimite catalina.out din tomcat/logs (debug-ul să fie activat din Setup.jsp înainte de încercarea de logare).
Titlu: Re: Problema baza de date
Scris de: dfreddie din Septembrie 02, 2011, 10:19:19 PM
Da ... am urmat intocmai cei 3 pasi.
Ma pot loga cu superadmin ... vad societatile create si probabil pot sa adaug sau sa le sterg.
Am adaugat catalina.out.

Multumesc frumos!


Titlu: Re: Problema baza de date
Scris de: elis din Septembrie 04, 2011, 02:46:52 PM
Incearca sa schimbi parola de admin, dupa ce te-ai logat ca si webgest.
Titlu: Re: Problema baza de date
Scris de: dfreddie din Septembrie 04, 2011, 04:14:45 PM
Asta am facut ... :) si a functionat!!!

Multumesc inca o data, tare mult!!

P.S. Pe cand 4.1? :)
Titlu: Re: Problema baza de date
Scris de: elis din Septembrie 05, 2011, 11:08:56 AM
Încercăm la sfârșitul lunii.
Titlu: Re: Problema baza de date
Scris de: dfreddie din Octombrie 03, 2011, 07:57:06 PM
4.1 cu ce noutati va veni? :)

Multumesc.
Titlu: Re: Problema baza de date
Scris de: cios din Octombrie 04, 2011, 12:09:56 PM
Noutățile sunt legate în special de trasabilitate, aplicabilă mai ales în domeniul alimentar, medical. Chiar minuțioasa urmărire a componentelor pentru zacuscă a făcut să depășim termenul promis !!

Mai e de lucru la ceva rapoarte, dar sperăm să iasă săptămâna aceasta o versiune beta.
Titlu: Re: Problema baza de date
Scris de: dfreddie din Octombrie 04, 2011, 07:54:56 PM
Noutatile sunt asteptate oricum :)
Ma gandeam ceva si in domeniul IT :) ... ceva de genul Helpdesk, urmarire echipamente (assets).

Multumesc frumos.