Banuiesc ca pentru multi e necesar sa apara pe factura si Trezoreria. Din cate-am citit 5121 este asociat platilor in Lei inclusiv prin Trezorerie.
5124 e ceva legat de valuta iar 5125 e altceva.
Intrebarea mea este ... cum pot adauga Trezoreria ca a doua banca corect?
Multumesc
- Incepand cu versiunea webgest30 exista posibilitatea de adaugare a mai multor conturi de banca, casa si puncte de lucru.
1. Pentru adaugarea unor conturi noi de banca respectiv casa in finctie de nevoile fiecarui utilizator intrati in modului
Administrare/AlteDate/Conturi - aici adaugati conturile noi analitice pentru banca, Ex: (51211 Conturi la banci in lei BCR ,
51212 Conturi la banci in lei TREZORERIE, 51213 Alta banca.........etc.) sau pentru casa . Ex:(5311 Casa in lei ,
53111Casa 2 in lei, 53112 Casa 3 in lei....etc)
2. Intrati in modului Administrare/DateFirma - aici puteti adauga banci sau case noi atribuindu-le conturile adaugate anterior
in planul de conturi , la Punct de lucru puneti Baza daca nu aveti punc de lucru .
3. Pentru a putea face inregistrari legate de aceste conturi trebuie sa va relogati, atentie daca ati creat noi conturi , va trebui sa faceti initializarea de sold conform balantei sau registrului de casa , respectiv extrasului de cont pentru fiecare banca.
Merci pentru informatii. Am introdus in sistem si Trezoreria.
O intrebare? Se poate face sa apara si al doilea cont (cel de la Trezorerie de exemplu) pe factile emise catre clienti?
Multumesc mult.
CitatSe poate face sa apara si al doilea cont (cel de la Trezorerie de exemplu) pe factile emise catre clienti?
O s-o prindem in urmatoarea versiune. Terenul a fost pregatit dar n-am mai apucat sa modificam acele rapoarte. Inca ne mai punem o intrebare: cate banci sa apara pe factura ? Daca cineva foloseste 7 banci ! Ar fi suficiente 2 sau 3 ?
Parerea mea este ca 2 sunt mai mult decat suficiente.
1. Banca comerciala.
2.Trezoreria
Pentru cazuri deosebite (2,3 facturi pe luna) cu folosirea altei banci decat cea "defaul" se poate trece "de manuta" sau ... se poate pune o stampila.
... e doar o parere.
Merci mult.
Ar fi suficient 2 conturi la banci pe factura, dar sunt multe firme care au mai multe conturi la
banci si in aceste cazuri eu zic ca ar fi mai bine sa existe posibilitatea de alegere din lista de conturi
la banci, banca si contul in care se face plata.
Eventual sa apara pe factura 2 banci default si cu posibilitate de schimbare dupa necesitati, pentru ca
de obiceii se prefera ca si furnizorul si clientul sa faca plata respectiv incasarea la aceeasi banca pentru
timpul mai scurt in traseul banilor si pentru comisioane mai mici.