Menu

Afișare mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - vios

#166
De toate / Re: Adaugare Trezorerie ca a 2-a banca
Iunie 23, 2009, 11:03:23 PM
  - Incepand cu versiunea webgest30 exista posibilitatea de adaugare a mai multor conturi de banca, casa si puncte de lucru.
  1. Pentru adaugarea unor conturi noi de banca respectiv casa in finctie de nevoile fiecarui utilizator intrati in modului
Administrare/AlteDate/Conturi - aici adaugati conturile noi analitice pentru banca, Ex: (51211 Conturi la banci in lei BCR ,
51212 Conturi la banci in lei TREZORERIE, 51213 Alta banca.........etc.) sau pentru casa . Ex:(5311 Casa in lei ,
53111Casa 2 in lei, 53112 Casa 3 in lei....etc)
  2. Intrati in modului Administrare/DateFirma - aici puteti adauga banci sau case noi atribuindu-le conturile adaugate anterior
in planul de conturi , la Punct de lucru puneti Baza daca nu aveti punc de lucru .
  3. Pentru a putea face inregistrari legate de aceste conturi trebuie sa va relogati, atentie daca ati creat noi conturi , va trebui sa faceti initializarea de sold conform balantei sau registrului de casa , respectiv extrasului de cont pentru fiecare banca.
#167
De toate / Re: Certificate de Garantie
Iunie 17, 2009, 08:34:05 PM
 - daca tot sa deschis discutia despre garantii, acum cu versiunea noua si cu reorganizarea bazei de date eu as reaminti propunerea facuta anul trecut , la care au subscris si alti parteneri de discutii si cred ca este o problema de interes general.

CitatReferitor la reorganizarea bazei de date si la introducere ( SERIE ) in formular odata cu efectuarea receptiei si pe urma introducerea Seriei in Certificatul de garantie dupa facturare si generare
Certificat de garantie, eu as sugera urmatoarea idee:
        Efectuarea unei receptii in care este necesara si adaugarea de serii sa se face in acelasi mod ca si pana acum, diferenta fiind introducerea unui buton ( Adauga Serie ) alaturi de butonul ( Adauga),
aceasta pentru a nu incomoda utilizatori care nu au nevoie de aceasta facilitate.
     - dupa introducere articol se apasa butonul ( Adauga Serie ) se intrduc toate seriile aferente infierent de nr. lor care este = cu cantitatea introdusa ( nu se introduce articolul decat o singura data ) si seria nu este legata strict se fiecare produs, doar de lotul receptionat.
    - facturarea se face in mod normal , dupa salvare se genereaza Certificatul de Garantie daca este necesar si acum sa existe posibilitatea de a alege seria  sau seriile introduse la NIR , pe certificat in conformitate cu existenta faptica a produsului si totodata stergerea lor din lista seriilor disponibile.
    - se va vedea articolul respectiv doar o singura data iar seriile vor fi enumerate una dupa alta in functie de bucatile facturate.
    - dupa salvarea certificatului de garantie sa se creeze un formular cu Certificatele emise si posibilitatea de vizualizare, tiparire si pe lunile inchise.
#168
Contabilitate / Registru de casa
Iunie 17, 2009, 08:26:22 PM
- daca verifici pe firma de test online de pe webgest.ro registrul de casa din 20.03.2009 apare
C00Incasare BC /20-03-2009 online-_   Suma incasata  0.00
C00Incasare servicii online-_Suma incasata  0.00
- nu se mai poate inchide registrul de casa , nu permite sa introduci raportul Z cu 0.00
- sa nu se permita  inregistrarea unei  valori cu : 0.00
   
#169
Începători / Re: Instalare ubuntu 9.04
Iunie 17, 2009, 08:03:52 PM
 - Birtul iti finctioneaza ? verifica prin Preview document sau Preview certificat garantie (pe o factura salvata)
- Verifica daca  in tomcat6/webapps/ReportEngine/plugins ai jaru-l ( org.eclipse.birt.report.data.testjdbc_1.0.0.jar )
- Verifica daca  in tomcat6/lib ( jtidy-1.0.jar )
- In Administration/User and Group - Propertis pe user si bifezi uucp si lock
- Incearca sa deschizi in pdf mai multe tipuri de documente ( receptii , facturi , jurnale , balanta etc....)
unele s-ar putea sa se deschida .
La mine nu de deschideau receptiile si jurnalul de cumparari si vanzari pe conturi , restul se deschideau.
#170
Începători / Re: Instalare ubuntu 9.04
Iunie 17, 2009, 06:22:38 PM
Citatla preview document ... se deschide o fereastra cu un chenar gol si butoanele de tiparire, iesire, tiparire pdf, tiparire xml, trimitere mail.
Aceeasi problema a aparut si la mine, incearca sa dai drepturi totale la directorul Configuration din Report Engine
#171
De toate / Tiparire
Martie 08, 2009, 05:12:22 PM
      In urma unui up-date la Cups, pe Fedora 10 nu mai reusesc sa tiparesc din webgest pe o imprimanta matriciala  in mod TEXT, in urma  verificarilor am observat ca pe eceeasi imprimanta se poate tipari din format PDF si PS , insa in momentul in care incerc sa tiparesc  in mod text imi apare urmatorul mesaj : 
( "/usr/lib/cups/filter/foomatic-rip failed" )
mentionez ca din alte aplicatii tiparirea merge perfect.
      O alta problema ar fi la tiparirea unei balante, sa poata tipari si in format PDF A4 Landscape pentru ca , in format PDF A4 Portrait acum apare unele explicatii pe 4 -5 randuri si balanta apare foarte rasfirata .
#172
Începători / Re: chitante
Martie 08, 2009, 04:59:59 PM
CitatProblema pare a fi la una din librarii, dar nu gasesc care.
Ai verificar drepturile de scriere si executie la librariile din Toncat/lib
Sau daca doresti instaleaza Fedora 10 , noi folosim Fedora 10x64bit si aplicatia functioneaza
foarte bine , iar instalarea se face fara probleme , am instalat pe mai multe sisteme cu succes.
Succes si tie in continuare !
#173
De toate / Re: Inventariere
Ianuarie 07, 2009, 06:38:55 PM
   Da, dupa inceperea unui inventar in mod negrupat a fost posibila scoaterea pozitiilor cu cantitati negative.
Iar dupa inceperea unui nou inventar in mod grupat si salvarea lui in forma finala nu au mai aparut diferente
intre: - Total valoare inventar final  ;Total valoare inventar final inchis ;Total valoare inventar final redeschis din baza de date si Total valoare inventar din formularul tiparit.
   Insa cred ca ar trebui insistat un pic si pe celelalte puncte.
#174
De toate / Re: Observatii si sugestii
Ianuarie 07, 2009, 05:47:48 PM
      Incepand cu ultima versiune 277.7 la facturare din stoc produs finit 345 nu mai aduce lista derulanta cu articolul din stok, nu-mai daca deschizi ultima factura salvata  faci corectie  la un articol dai  salvare apoi totul decurge normal .  Asta trebuie sa faci de  fiecare data cand vrei cand deschizi modulul de facturare din stok produs finit. Nu are nici un efect rularea din Setup update id catalog.
#175
De toate / Inventariere
Ianuarie 04, 2009, 08:01:24 PM
    Odata cu inceputul noului an si din experienta inventarului de sfarsit de an am descoperit noi probleme aparute in timpul anului trecut, ne fiind sesizate pana acum si as veni cu noi propuneri legate de inventar daca tot suntem la acest capitol:
       - Exista pozitii cu articole in care cantitatea scriptica apare cu minus (ex:-50) daca pun 0 sunt atentionat : 
( Cantitatea nu poate fi mai mare decat cea existenta ! ) , in aceste situatii cu minus care au aparut din gresala ne fiind utilizata posibilitatea de stornare a articolului respectiv, sa fie permis aducerea la zero.
       - Odata cu selectarea cantitati faptice sa fie selectata toata linia cu artiolul respectiv, precum si la plimbarea mousului pentru o urmarire mai eficienta in pagina.
       - Dupa prima trecere peste listele de inventariere si salvare partiala apar multe articole cu cantitate faptica  
( 0 ) , sa existe posibilitatea vizualizari listei de inventariere fara articolele cu  ( 0 ) la cantitatea faptica si posibilitatea de revenire si modificare daca este nevoie inainte de salvarea finala. (este nevoie de aceasta facilitate pentru ca din experienta daca exista 5000 de pozitii ,dupa prima trecere poate sa ramina doar jumatate iar continuarea si finalizarea va vi mult mai usor se parcurs.)
       - Inainte de salvarea finala sa se creeze o  modalitate de cautare a articolelor care apar de 2 sau 3 ori cu aceeasi denumire indiferent de pret, cantitate si care au cantitatea faptica diferita de zero.( apar multe dubluri chiar dupa mai multe treceri, ar fi foarte utila aceasta posibilitate)
       - Articolele care au fost stornate in timpul anului ramin in lista de inventar si dupa salvare desi au valoare zero.
       - Dupa finalizarea inventarului apar diferente intre :
            Total valoare inventar final  ( Cel corect) si
            Total valoare inventar final inchis ( este mai mare)
            Total valoare inventar final redeschis din baza de date ( si mai mare) , aceastea valoare trebuie sa fie aceeasi.
                  ~ La multi ani ! ~ Sanatate si multe impliniri in Noul An - 2009 ! ~
#176
De toate / Re: Rapoarte
Decembrie 21, 2008, 10:35:49 PM
       Pentru o mai buna urmarire  a unor liste si jurnale as sugera reorganizarea si cosmetizarea lor prin introducerea unor taburi pe gestiuni sau conturi dupa necesitate la :
- CASA-BANCA / Listare editare / Registru casa  - in cazul caselor multiple
- CASA-BANCA / Listare editare / Extrase banca  - in cazul conturilor multiple
- CASA-BANCA / Listare editare / Raport de gestiune  - in cazul rapoartelor multiple
- MISCARI-INTERNE / Listare  editare / Bonuri de consum -  in cazul Gestiuni multiple
- MISCARI-INTERNE / Listare  editare / Bonuri de transfer -  in cazul Gestiuni multiple
bonurile apar intr-o dezordine totala fiind foarte greu de a umari inregistrarile efectuate.
- RAPOARTE /  Clienti  - sa se creeze un formular din care sa existe posibilitatea de vizualizare
a tuturor facturilor efectuate, eventual cu posibilitate de selectare pe perioade de timp in cazul
unui numar de foarte multe facturi pentru o incarcare mai rapida in pagina .
    Acum exista un astfel de raport doar pentru un anumit furnizor , s-a putea utiliza acest raport doar prin introducerea posibilitati de alegere ( Toti Clienti ).
- Sa se introduca un link din CONTABILITATE / Situatii Finale / Registru jurnal  - spre
CONTABILITATE / Rapoarte / Impozit + TVA si invers.
  - La  CONTABILITATE / Situatii Finale / Registru jurnal  - sa se introduca o banda colorata de urmarire in formular la fel ca si la balanta, sau vizibila la plimbarea mousu-lui in pagina.
  - In Contabilitate sa existe un raport cu toate Bonurile de consum si Bonurile de transfer.
#177
De toate / Re: Certificate de Garantie
Decembrie 21, 2008, 10:29:57 PM
CitatSeria , pe cand se va reorganiza formularul de receptie !
Referitor la reorganizarea bazei de date si la introducere ( SERIE ) in formular odata cu efectuarea receptiei si pe urma introducerea Seriei in Certificatul de garantie dupa facturare si generare
Certificat de garantie, eu as sugera urmatoarea idee:
        Efectuarea unei receptii in care este necesara si adaugarea de serii sa se face in acelasi mod ca si pana acum, diferenta fiind introducerea unui buton ( Adauga Serie ) alaturi de butonul ( Adauga),
aceasta pentru a nu incomoda utilizatori care nu au nevoie de aceasta facilitate.
     - dupa introducere articol se apasa butonul ( Adauga Serie ) se intrduc toate seriile aferente infierent de nr. lor care este = cu cantitatea introdusa ( nu se introduce articolul decat o singura data ) si seria nu este legata strict se fiecare produs, doar de lotul receptionat.
    - facturarea se face in mod normal , dupa salvare se genereaza Certificatul de Garantie daca este necesar si acum sa existe posibilitatea de a alege seria  sau seriile introduse la NIR , pe certificat in conformitate cu existenta faptica a produsului si totodata stergerea lor din lista seriilor disponibile.
    - se va vedea articolul respectiv doar o singura data iar seriile vor fi enumerate una dupa alta in functie de bucatile facturate.
    - dupa salvarea certificatului de garantie sa se creeze un formular cu Certificatele emise si posibilitatea de vizualizare, tiparire si pe lunile inchise.
#178
De toate / Re: Observatii si sugestii
Noiembrie 17, 2008, 11:07:53 PM
CitatIn ultima versiune,la facurare am introdus  un camp pentru alegerea contului  articolelor care se vand (implicit 371)
- E bine ca s-a liberalizat alegerea contului, insa la facturare de produs finit care a fost receptionat pe cont 345 si ai foarte multe facturi de facut din Gestiunea de produs finit (cont 345) e foarte incomod sa alegi contul la fiecare factura si imposibil sa nu gresesti.
    - Odata ce receptia s-a facut pe o Gestiune de Produs finit ( cont 345 ) ar trebui ca in momentul alegeri Gestiuni din care se factureaza sa fie selectat contul corespunzator.
    - O alta problema a aparut la Aviz/Iesire Custodie nu mai poti sa faci acest Aviz decat pe contul 371 fiind
blocat pe acesta , pana la versiunea 2772 mergea si pe 345 produs finit.
    - Si inca o propunere: - la facturare , odata deschis un formular de Facturare din stoc si alegi o Gestiune, un Cont, acestea sa fie memorate atit timp cat formularul nu se inchide daca se apeleaza prin link ( Factura noua marfa stoc) Gestiunea si contul ramin neschimbate (aceasta ajuta la cei care fac foarte multe facturi dintr-o gestiune)
#179
De toate / Re: Receptii
Noiembrie 05, 2008, 08:37:40 PM
 - Deocamdata la tparire mai este de lucru, dar pentru tiparirea in retea este indicat sa folosesti
o imprimanta de retea care poate fi accesata de toate pc-urile din retea .
- Pentru tiparirea locala de pe oricare calculator conectat la server, care are instalat o imprimanta
deschizi documentul pentru tiparire , mergi pe linkul Salvare fisier PDF dai Open With se deschide
documentul format PDF si il poti tipari pe oricare imprimanta aflata in lista.
#180
De toate / Re: Administrare
Noiembrie 05, 2008, 08:08:45 PM
- La creerea unei firme din Superadmin se creaza automat si un cont de Administrator avind si posibilitatea de modificare a parolei , care mai poate fi modificata dupa logarea ca Administrator din meniul Administrare/Operatori.
- Logarea ca user se poate face din pagina implicita (Logare operator - Nume -Parola ) pe orice firma
creata in baza de date. Conditia este ca la  fiecare firma sa se introduca in Administrare/Lista de Personal , urmeaza sa alegi pe urma din meniul Administrare/Oreratori - operatorul -Nume -Parola.
- Incerci sa te loghezi ca operator din pagina implicita (Logare operator - Nume -Parola) cu un nume si
o parola creata anterior la una din firme si vei fi conectat direct la aceea firma fara sa mai alegi firma.