Cum as putea schimba parola de admin pentru a doua firma creata?
Din Setup.jsp banuiesc ca se poate schimba numai pentru firma de baza.
Multumesc.
Dacă am înțeles bine, ești în situația de a seta pe public aplicația - în acest caz separarea se face prin adresa de mail.
În Setup.jsp se schimbă, întradevăr, parolele generale. Webgest (superadmin) este unic, dar cu el poți să te log-ezi cu mai multe adrese de mail, care se vor moșteni de către adminii firmelor nou create. La logarea unui admin cu o anumită adresă de mail îi vor fi accesibile doar firmele respective.
Vezi ce avantaje/dezavantaje ai cu alegerea public/privat.
Multumesc! ... Si daca la crearea firmei (bazei de date) noi nu am trecut nicio adresa de mail se mai poate modifica??
Există soluții, poate un pic mai complicate, depinde de situație.
Cel mai simplu, dacă nu s-au făcut multe înregistrări pe acea firmă, stearsă și luat totul dela început. Situația este valabilă pentru orice firmă nou creată, în ideea de a se da acces separat admin-ului:
- se setează (în Setup.jsp) aplicația pe public;
- login ca și superadmin (webgest) cu adresa de mail a adminului;
- creere firmă nouă și schimbat parola de admin;
Dacă nu-i tare incomod - trebuie pusă întotdeauna și adresa de mail la logare admin - se poate lăsa setarea pe public. Dar se poate trece și înapoi pe privat, separarea făcându-se prin mail și parolă.
Dacă sunt deja multe înregistrări, trebuie făcut un backup din care să se refacă datele pe o firmă nou creată, urmând același algoritm.
CitatCu parola ... este mai greu ... de fapt mi-e frica sa fac back-up si sa sterg bazele de date Smiley
Cred ca o las asa .. cel putin pentru o perioada.
Încearcă pe o firmă de probă, când ai timp, în care refaci datele din backup-ul respectiv. Nu trebuie să-ți fie frică, de aceea ai backup!