Menu

Afișare mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - cios

#601
De toate / Re: Formular factura
Iunie 30, 2010, 03:30:28 PM
Din captură n-am înțeles mare lucru, e la rezoluție foarte mică. E vorba de factură/articol de stoc sau servicii, sau ai sesizat că face la fel? Cam la câte caractere limitează?

Am făcut o probă și limitează la 48 de caractere, ceea ce e suficient.

Asta mai depinde și de setarea variabilei globale "afisExplFE". Poate e pusă pe "Y", și atunci lasă loc și la explicație!
#602
De toate / Re: ECR_Programare
Iunie 28, 2010, 08:38:02 PM
Cred că cel mai bine ar fi să se modifice pe casă vechea cotă de 19 în 24. În Webgest, la administrare procente tva, la explicația celui nou ales (24%) se pune numărul existent la cel vechi (19%) - probabil 1 - iar dela explicația acestuia se schimbă pe altceva (orice, dacă nu va mai fi folosit).
#603
Contabilitate / Re: Facturare
Iunie 28, 2010, 07:51:04 PM
Observație-completare:
Pentru a avea setat implicit noua cotă de tva pe majoritatea formularelor, trebuie intrat în Administrare/Date firmă și ales noul Proc.TVA. Pentru a avea efect trebuie restartat Tomcat-ul.

CitatDar am observat ca un articol receptionat cu 19% acum se incarca in lista cu 24% ( de exemplu un pachet de tigati
receptionat la pret de vanzare cu amanuntul cu 9.90 lei acum il incarca in lista cu 10.316 lei ) de unde ia diferenta
s-a modificat intregul stok de marfa?

Prin atribuirea noului procent de tva la nivel de grupă, acesta va fi cel care se adaugă la vânzare tuturor articolelor din acea grupă pentru calculul prețului final (puouttva). Prețul este adus din baza de date cel fără tva, indiferent de procentul tva avut la recepție.

Citatdeci cum vand cu casa de marcat care nu e legata la webgest cu 9.90 sau
10.316 daca nu s-a modificat intregul stoc trebuie sa vand la 9.90 - adaosul e 4.5% iar cresterea de tva e de 5%,
deci la factureare e 10.316 si daca vand pe casa 9.90 ? cum e corect.

Pentru a aduce la același numitor prețurile se impune - DOAR ÎN CAZUL GESTIUNILOR AMĂNUNT - realizarea unui inventar, după care să se procedeze la modificare de preț (cu PVMP). Se va putea schimba atât adaosul cât și tva-ul. Astfel va rezulta un document pe baza căruia se vor genera notele contabile de diferențe de adaos și tva.
#604
Documente standardizate / Re: Factura
Iunie 24, 2010, 04:12:28 PM
CitatSe poate aranja intr-un fel sa poata fi vizualizata valoarea contractului in factura? Ceva in genul vizualizarii unui produs din stoc cand se factureaza.

Cred că se poate destul de simplu, încercăm la proxima versiune. E suficient să apară întro căsuță (tooltip) la punerea mouse-ului pe câmpul contract? Ce date ar mai fi utile să fie afișate, pe lângă valoare (cu/fără tva)?

CitatExista vreo posibilitate legata de actualizarea automata, on-line a cursului de schimb?

O s-o studiem când rezolvăm casa/banca în valută.

CitatSe poate adauga pe formulare (factura, chitanta) stampila? Ar fi folositor in cazul facturarii pe teren.

Oare ar avea rost? Acum ștampila nu mai e obligatorie! Dacă s-ar potrivi pe o anume zonă din factură o imagine, care să fie a ștampilei create, gen sigla background, ar fi bine?
#605
De toate / Re: Parteneri
Iunie 10, 2010, 11:21:15 AM
Soluția corectă va fi doar cu adăugare de câmpuri în baza de date și cel mai aproape mod ar fi tot atașarea de puncte de lucru (subdiviziuni) la partener. Rămâne s-o luăm în calcul mai încolo, după ce rezolvăm cu custodiile, serii la articole, casa în valută...

Până atunci încerci să găsești un loc unde să specifici diferența (școală/grădiniță) în cuprinsul facturii, eventual la explicație.
#606
De toate / Re: Parteneri
Iunie 09, 2010, 06:38:42 PM
Alte amănunte legat de departajare nu cer? Din punctul tău de vedere, ar fi important/bine să poți urmări separat cele două entități: plăți, termene, rulaje etc.?

Ar merita atașate și la parteneri puncte de lucru, ca la date firmă, și la alegerea unuia cu mai multe, să fii obligat să alegi unul?
#607
De toate / Re: Parteneri
Iunie 09, 2010, 03:11:53 PM
Să înțeleg că ele au același cod fiscal și din cauza asta nu le poți introduce ca parteneri diferiți? Dă-ne ceva detalii, ce-ar trebui să aibă comun și cât sunt de separate.
#608
De toate / Re: Date firma
Iunie 09, 2010, 09:30:05 AM
Am verificat și funcționează corect. În Administrare/Date firmă se văd bine? Situația descrisă apare și în formularul html și în pdf?
#609
Anunțuri / versiunea 3.2.8
Iunie 04, 2010, 06:25:37 PM
Principala rezolvare o reprezintă custodia dela furnizori. Mai sunt de făcut niște rapoarte, legat de aceasta, ș-apoi și celelalte tipuri de custodii: dela client, la furnizor și la client.

Urmează extinderea posibilităților de administrare a drepturilor de acces ale operatorilor.
#610
De toate / Re: Balanta initializare
Iunie 04, 2010, 04:26:19 PM
Problema era dela un bug, apărut în urma unor modificări anterioare, și se manifesta doar întrun caz foarte particular.

Rezolvarea, în noua versiune. Încercăm să o lansăm astăzi ( 3.2.8 ) chiar dacă n-am terminat tot ce ne-am propus legat de custodie dela furnizor.
#611
De toate / Re: Campuri receptii si facturare
Iunie 01, 2010, 03:39:26 PM
La facturare se ține seama de variabila globală 'afisExplFE'. Dacă este pe 'Y' denumirea e trunchiată la 20 caractere. Încearcă pe "N".Deocamdată este limitare la un singur rând pe articol (și în txt, și în pdf). Probabil vom dezlega și această limitare când se va permite afișarea și a altor date (serie, data expirării etc.).

La recepție nu se trunchează, se trece pe rând nou. Excepție poate fac cuvintele cu mai mult de 20 de caractere nedespărțite.

#612
De toate / Re: Factura proforma
Mai 28, 2010, 09:11:29 PM
Formularul de proforma, cel fără urmărire stoc, nu a fost definitivat. Pentru urmărirea stocului apar multe complicații: trebuie marcate articolele pentru rezervare, trebuie apoi facturate definitiv sau readuse la starea inițială dacă nu se mai vând/facturează...

Rămâne de rezolvat odată cu avizul de ieșire urmat de factură, la care deasemenea trebuiesc făcute manevre de marcare a articolelor din stoc.

Acum lucrăm la partea de custodii, cu avize urmate de facturare (deocamdată pe partea de furnizori), unde se folosește o tehnică asemănătoare.

Va urma!
#613
Începători / Re: Instalare ubuntu 9.04
Aprilie 30, 2010, 11:08:21 AM
Și, eroarea cu incompatibilitatea tot mai apare?

În altă ordine de idei, va trebui oricum să pui o versiune nouă de webgest. Ia versiunea actuală - 3.2.7 - și urmează pașii de aici:

CitatUpdate versiune

   Din pagina de administrare Tomcat (localhost:8080) intrat pe Status, logarea ca si manager (cu user si parola din tomcat/conf/tomcat-users.xml) . In noua pagina link-ul List Aplications, se cauta webgest in lista si se face undeploy.Dupa stergerea aplicatiei webgest din lista de aplicatii, se cauta WAR file to deploy ! Aratat cu Browse unde este fisierul webgest.war, versiunea noua, download-ata de pe pagina webgest.ro ( renumit webgest, fara numar versiune ! ) si dat Deploy . In lista de aplicatii ar trebui sa apara si webgest !

   Se acceseaza prima pagina a aplicatiei din browser, la adresa localhost:8080/webgest .

#614
Începători / Re: Instalare ubuntu 9.04
Aprilie 30, 2010, 09:53:25 AM
Probabil ai sărit peste pasul cu login webgest și creere firmă nouă!

Citat
Intri pe Logare administrator / Superadmin (webgest-webgest) și creezi firma.
#615
Începători / Re: Instalare ubuntu 9.04
Aprilie 29, 2010, 07:06:15 PM
CitatIntrebarea mea, cum ajung in ceva ca aceasta imagine, unde am acces la aplicatie?

După logare, ca user sau ca admin, ajungi exact în acea pagină.