HTTP Status 500 - java.lang.NullPointerException

Creat de stefg27, August 14, 2013, 06:16:35 PM

« precedentul - următorul »

stefg27

Am modificat datele de contact pentru administrator ( Administrare/Operatori) si dupa modificare nu mai pot accesa pagina cu operatori. Apare mesajul din titlu:


HTTP Status 500 - java.lang.NullPointerException

type Exception report

message java.lang.NullPointerException

description The server encountered an internal error (java.lang.NullPointerException) that prevented it from fulfilling this request.

exception

org.apache.jasper.JasperException: java.lang.NullPointerException
org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.handleJspException(JspServletWrapper.java:549)
org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.service(JspServletWrapper.java:470)
org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:390)
org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:334)
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:722)

root cause

java.lang.NullPointerException
org.apache.jsp.AdmWgListOp_jsp._jspService(AdmWgListOp_jsp.java:233)
org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(HttpJspBase.java:70)
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:722)
org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.service(JspServletWrapper.java:432)
org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:390)
org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:334)
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:722)


Dupa aceasta nefericita operatiune, nu mai este alocata nicio gestiune!! Nu mai functioneaza
- Furnizori/NIR (apare mesaj de eroare "Nicio gestiune disponibila)
- Casa/Banca - nu se poate selecta niciun cont

Care ar fi motivul? Ce am gresit?
  •  

cios

După relogare, sau chiar după repornirea Tomcat, problema persistă?
  •  

stefg27

Si dupa relogare, si dupa restart tomcat7 si server. Problema pare mai grava, in sensul ca ceva s-a modificat in baza de date legat de alocarea/accesarea gestiunilor de catre user-ul respectiv si acum nu mai functioneaza nimic ( pe partea de rapoarte/introducere date) si nici Administrare/backup nu vrea!!
  •  

cios

Citat din: stefg27 din August 14, 2013, 06:16:35 PM
Am modificat datele de contact pentru administrator ( Administrare/Operatori) si dupa modificare nu mai pot accesa pagina cu operatori.

Ce date de contact au fost modificate, cele care țin de Personal ( Administrare/Personal, nu de la Operatori )? Nu putem simula nicicum eroarea. Trimite-ne pe pm catalina.out sau chiar un backup general.
  •  

stefg27

Din pacate nu am permisiunea de a atasa fisiere la PM sau e-mail.
  •  

stefg27

Datele modificate au fost Administrare/Personal. Dupa modificare nu mai apare la "tip personal" posibilitatea de a alege "Administrator sistem", Doar Agent, sau Sofer-Agent sau Nespecificat.

A trebuit sa reinstalez tot sistemul, pentru ca nu am gasit in baza de date care era campul cu pricina si nici codificarea nu o stiam. Acum dupa reinstall la "tip personal" apare ext-admg, dar in lista de selectie tip personal, nu apare aceasta optiune.
  •  

cios

#6
Se pare că e și un bug aici, pe lângă lipsa unei documentații mai explicite.

Tipul de personal "ext-admg" vrea să însemne un administrator general pe mai multe firme dintr-un grup. Persoana respectivă, creată generic cu numele Admin A., poate să nici nu fie angajată la vreo firmă din grup - este "ext" (externă). E util un astfel de operator de exemplu pentru cazurile când aplicația este folosită de un contabil ce ține evidența la mai multe firme, să folosească același user pentru toate. Sau pentru un manager ce are control asupra mai multor firme din grup și vrea să urmărească tot felul de rapoarte.

Nu este indicat a se folosi acest user pentru operarea obișnuită la o firmă, ci trebuie creați operatori separați, legați de persoanele din firma respectivă, cărora li se pot atribui drepturi de administrator.

Scăparea în program (bug-ul) constă în faptul că lista de alegere a tipului de personal în cazul special al administratorului general a rămas activă și permitea alegerea altui tip decât "ext-admg" (cel care nici nu se vede în listă). Aceasta se va corecta pentru versiunea următoare.

Blocarea serverului Tomcat e ciudată și n-ar părea că a avut legătură cu schimbarea tipului de personal la admin. gen. Rămâne de urmărit în continuare.


  •