Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Anunțuri / Re: Versiunea 8.0
« Last post by elis on September 07, 2020, 07:42:14 AM »
Legat de formatul PDF, se pare că nu s-au încărcat în browser noile modificări. Trebuie dat reload pe pagină, eventual șters și cache-ul browser-ului .
2
Anunțuri / Re: Versiunea 8.0
« Last post by moldovan.l on September 06, 2020, 11:17:37 PM »
Buna ziua,

am instalat noua versiune 8.0.3 si pot spune ca "Stoc și rulaje pe perioadă" este perfect pentru o analiza minora in privinta stocurilor / estimare aprovizionare, informatia este ok asa cum ne-am dorit cu stocuri initiale, rulaje si stoc final (valoric si cantitativ).

CSV-ul este foarte util deoarece putem sa-l prelucram in alte doc. excel, pdf-ul este si el util ... am bifat optiunea landscape dar nu prea se incadreaza in pagina ... va trimit documentul pdf sa aruncati o privire ... oricum pdf-ul nu este critic, csv-ul este baza pentru acest raport ... :-)

Multumesc foarte mult pt ajutor.

Cu respect,

Vali.
3
Anunțuri / Re: Versiunea 8.0
« Last post by cios on September 04, 2020, 02:33:15 PM »
În nou lansata versiune (8.0.3) s-a atins și raportul în discuție: "Stoc și rulaje pe perioadă". De văzut cât corespunde.
4
Anunțuri / Re: Versiunea 8.0
« Last post by cios on August 31, 2020, 12:13:36 PM »
Lista inventar nu-i prea potrivită pentru analiza de stocuri / vanzari / aprovizionare. Ea este destinată pentru altceva și nu merită complicată pentru aceste scopuri.

Deocamdată ar trebui încercată varianta "Stoc și rulaje pe perioadă" (în selectbox-ul "Tip raport") din Rapoarte / Stocuri / Stoc la o anumită dată. Cred că s-a mai discutat despre ea, dar din acest fir s-ar înțelege că n-a fost luată în calcul. Acolo ar fi nevoie în plus de salvare csv.

Dacă e cazul, se pot crea alte rapoarte specifice respectivelor necesități: liste de aprovizionare după stoc minim, export/import PS sau alte aplicații etc.
5
Anunțuri / Re: Versiunea 8.0
« Last post by moldovan.l on August 29, 2020, 10:21:43 PM »
Buna ziua,

Am facut up-date la 8.0.2 totul a decurs ok.

Lista de inventor foarte utila, scuze pentru faptul ca mai vin cu 3 mentiuni aici, pentru ajutor intr-o analiza de stocuri / vanzari / aprovizionare
1.   Daca este posibil ca la perioada aceasta sa se poata alege ca si interval nu doar luna calendaristica asa cum este acum. (spre exemplu 21 Mai 2005 -> 8 Octombrie 2018 etc …)
2.   Daca se poate adauga o bifa pentru “Toate articolele”. Deocamdata apar doar articolele au stoc la inceput de luna > 0. Din pacate nu mai vedem articolele care au stoc =0 si ar fi de ajutor in momentul in care trebuie sa facem o analiza de reaprovizionare.
3.   Tot aici daca se poate pune bifa si pentru Furnizor, Grupa, Sub grupa

Fireste toate descarcate in format pdf si csv.

Multumesc anticipat pentru suport si intelegere.

Cele bune !

Vali.
6
Anunțuri / Re: Versiunea 8.0
« Last post by moldovan.l on August 24, 2020, 09:49:56 PM »
Quote
2. Există în `Miscari interne`/`Listare/editare`/`Fisa inventar` un raport care este de fapt o balanță de stocuri. Se poate cere doar pe o lună, cu detalierea intrărilor și ieșirilor (receptii, vanzari, consum,etc.). Nu conține cod și barcode deocamdată (se poate adăuga), iar forma de tipărire ar trebui refăcută.

Da intr-adevar este ok, daca se poate pe viitor asa cum ati precizat adauga codul si EAN-ul iar documentul daca se poate descarca in format pdf si csv

Multumesc foarte mult.

O zi cu spor.

Vali.
7
Anunțuri / Re: Versiunea 8.0
« Last post by elis on August 24, 2020, 09:06:23 AM »
1. În mod normal o factură storno se face alegând din articolele stoc/valorice facturate către clientul ales. În acest caz, neexistând o astfel de factură emisă din Webgest, varianta descrisă este cea care se poate aplica.

2. Există în `Miscari interne`/`Listare/editare`/`Fisa inventar` un raport care este de fapt o balanță de stocuri. Se poate cere doar pe o lună, cu detalierea intrărilor și ieșirilor (receptii, vanzari, consum,etc.). Nu conține cod și barcode deocamdată (se poate adăuga), iar forma de tipărire ar trebui refăcută.
8
Anunțuri / Re: Versiunea 8.0
« Last post by moldovan.l on August 23, 2020, 10:35:32 PM »
Buna ziua,

Multumesc pt up-date-ul la 8.0.1 am testat functionalitatile aduse suplimentar si ceea ce am rugat daca se poate face … totul este super ok si folosesc din plin, a rezultat o viteza mai mare in introducerea datelor si selectia articolelor dupa cod, folosesc aceasta metoda … dupa nume ar putea sa apara confuzii, deci este super ok acum.

Doua mentiuni daca se poate oferi feedback / ajutor:

1.   Am facut transferul de la Ciel la Webgest in data de 1 Iulie 2020 doar partea de stocuri deoarece deocadata folosim doar partea de gestiune. La o verificare zilele trecute am observat faptul ca am uitat sa stornam o factura din luna Iunie, adica pe vremea cand foloseam ciel-ul si intr-adevar la verificarea stocului faptic al produsului in cauza avem stocul faptic mai mare cu 1 bucata vs. stocul scriptic.
Ce am facut intr-o societate de test din Webgest unde ma mai “joc”. Am importat in societatea de test din Webgest toata arhiva din societatea reala. Am facut o factura de stoc in dorinta de a storna factura initial facuta in ciel. La articolul in cauza am trecut cu -1buc (minus 1 bucata), discoutul cu “+” (in factura initiala fireste era cu “-“) iar chetuielile de transport le-am trecut iar cu “-“ (factura initiala cuprinde articolul, discount si ch. de transport). Deci practic a facut o factura storno in “oglinda” cu factura din ciel.
Apoi am verificat stocul scriptic si intr-adevar acesta s-a marit cu 1 bucata pt articolul in cauza. Si valoarea totala a stocului s-a marit exact cu pretul de intrare pt 1 bucata din articolul in cauza.
Intrebare: este corect cum am procedat ? Ar putea sa fie si alte implicatii avand in vedere faptul ca factura initiala s-a facut in ciel si cea storno in Webgest … cu precizaea importanta cum am spus ca firma care acum face partea de contabilitate preia de la noi justificativele generate de Webgest doar cele in privinta miscarilor de marfa: factura client, bon descarcare de gestiune, jurnal vanzari, jurnal OD, balanta stocuri.

2.   In privinta situatiilor stocurilor. Deocamdata pt luna Iulie am predat catre contabilitate documentul din Webgest – stoc momentan in care apare lista articolelor aflate pe stoc la o anumita data - spre exemplu final de luna. Din discutiile purtate atat pe partea de contabilitate & legislatie au venit cu rugamintea / recomandarea daca se poate genera o balanta de stoc sa reflecte astfel:
-   Stocul initial
-   Total intrari
-   Total iesiri
-   Stocul final
Prcatic este vorba de un template similar cu ceea ce foloseam in Ciel si din discutii ar fi folositor in contextul in care la generarea unui astfel de raport acesta arata imaginea completa in privinta miscarilor si stocului initial & final (intr-o anumita perioada) cu ajutor mai departe in verificarea tot in cadrul lunii / perioadei a receptiilor si vanzarilor totale (fireste folosind preturile de intrare a articolelor).
Va trimit mai jos un print-screen daca este de ajutor cu rugamintea daca se poate la un up-date viitor sa se adauge un astfel de raport la Rapoarte -> Stocuri.

Multumesc mult si astept feedback-ul dvs.

O saptamana cu spor.

Vali
9
ECR (Electronic Cash Register) / Re: CR
« Last post by vios on August 11, 2020, 12:09:13 PM »
Si urmataorea :
10
ECR (Electronic Cash Register) / Re: CR
« Last post by vios on August 11, 2020, 12:07:09 PM »
Revin cu cateva capturi pentru a se obseva mai bine ceea ce e de facut :
Pages: [1] 2 3 ... 10