Pentru depunerea situaţiei financiare ale societatilor comerciale anuale aferente exerciţiului financiar 2009, prin Camera de Comert am inteles ca trebuie depuse urmatoarele documente:
1 - Cererea de depunere situaţie financiară anuală la R.C. – formular ONRC nr.
11-10-187, completată conform instrucţiunilor de completarea documentului;
2 - Discheta / suport magnetic cu datele situaţiei financiare realizate cu programele de asistenţă puse la dispoziţie de MFP, şi care va conţine fişierele:
Unitate.txt
Date.txt
SumeControl.txt
3 - Situaţia financiară anuală semnată şi ştampilată de persoanele în drept conform legii;
Documente însoţitoare pentru situaţia financiară anuală, conform legii,
după cum urmează:- conform normelor MFP:
4 - Note explicative la situaţiile financiare (vezi modele în norme M.F.P. ref. La bilanţul anual), în conformitate cu Normele Europene conform secţiunii 8 din Reglementările contabile conforme cu Directiva IV a Comunităţii Economice Europene;
5 - Raport administrator
6 - Propunere de distribuire a profitului realizat / acoperire a pierderilor;
7 - Declaraţie pe proprie răspundere în conformitate cu prevederile art. 30 din Legea contabilităţii nr.82/1991(model în normele MFP);
- conform Legii 31/1990:
8 - Proces verbal al adunării generale a asociaţilor/acţionarilor sau asociatului unic referitor la aprobarea bilanţului si a contului de profit si pierdere la 31.12.2009;
9 - Dovada achitării taxei de registrus
Documentele subliniate trebuie să însoţească obligatoriu situaţia financiară.
Va rog daca se poate sa-mi spuneti in ce consta punctul 4
( 4 - Note explicative la situaţiile financiare (vezi modele în norme M.F.P. ref. La bilanţul anual), în conformitate cu Normele Europene conform secţiunii 8 din Reglementările contabile conforme cu Directiva IV a Comunităţii Economice Europene; )
si de unde pot sa iau aceste note explicative, pentru ca am cautat si nu gasesc ceva concret .
Va multumesc !
1 - Cererea de depunere situaţie financiară anuală la R.C. – formular ONRC nr.
11-10-187, completată conform instrucţiunilor de completarea documentului;
2 - Discheta / suport magnetic cu datele situaţiei financiare realizate cu programele de asistenţă puse la dispoziţie de MFP, şi care va conţine fişierele:
Unitate.txt
Date.txt
SumeControl.txt
3 - Situaţia financiară anuală semnată şi ştampilată de persoanele în drept conform legii;
Documente însoţitoare pentru situaţia financiară anuală, conform legii,
după cum urmează:- conform normelor MFP:
4 - Note explicative la situaţiile financiare (vezi modele în norme M.F.P. ref. La bilanţul anual), în conformitate cu Normele Europene conform secţiunii 8 din Reglementările contabile conforme cu Directiva IV a Comunităţii Economice Europene;
5 - Raport administrator
6 - Propunere de distribuire a profitului realizat / acoperire a pierderilor;
7 - Declaraţie pe proprie răspundere în conformitate cu prevederile art. 30 din Legea contabilităţii nr.82/1991(model în normele MFP);
- conform Legii 31/1990:
8 - Proces verbal al adunării generale a asociaţilor/acţionarilor sau asociatului unic referitor la aprobarea bilanţului si a contului de profit si pierdere la 31.12.2009;
9 - Dovada achitării taxei de registrus
Documentele subliniate trebuie să însoţească obligatoriu situaţia financiară.
Va rog daca se poate sa-mi spuneti in ce consta punctul 4
( 4 - Note explicative la situaţiile financiare (vezi modele în norme M.F.P. ref. La bilanţul anual), în conformitate cu Normele Europene conform secţiunii 8 din Reglementările contabile conforme cu Directiva IV a Comunităţii Economice Europene; )
si de unde pot sa iau aceste note explicative, pentru ca am cautat si nu gasesc ceva concret .
Va multumesc !