Menu

Afișare mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - vios

#151
Contabilitate / Bilant contabil 2009
Martie 25, 2010, 12:40:55 PM
  Pentru depunerea situaţiei financiare ale societatilor comerciale anuale aferente exerciţiului financiar 2009, prin Camera de Comert am inteles ca trebuie depuse urmatoarele documente:

1 - Cererea de depunere situaţie financiară anuală la R.C. – formular ONRC nr.
11-10-187, completată conform instrucţiunilor de completarea documentului;                                                                                                                                             
2 - Discheta / suport magnetic cu datele situaţiei financiare realizate cu programele de asistenţă puse la dispoziţie de MFP, şi care va conţine fişierele:                     
Unitate.txt                     
Date.txt                         
SumeControl.txt     
     
3 - Situaţia financiară anuală semnată şi ştampilată de persoanele în drept conform legii;                           

Documente însoţitoare pentru situaţia financiară anuală, conform legii,
după cum urmează:- conform normelor MFP:                                                                                                           

4 - Note explicative la situaţiile financiare (vezi modele în norme M.F.P. ref. La bilanţul anual), în conformitate cu Normele Europene conform secţiunii 8 din Reglementările contabile conforme cu Directiva IV a Comunităţii Economice Europene;

5 - Raport administrator                                   

6 - Propunere de distribuire a profitului realizat / acoperire a pierderilor;                                                                 

7 - Declaraţie pe proprie răspundere în conformitate cu prevederile art. 30 din Legea contabilităţii nr.82/1991(model în normele MFP);
- conform Legii 31/1990:             

8 - Proces verbal al adunării generale a asociaţilor/acţionarilor sau asociatului unic referitor la aprobarea bilanţului si a contului de profit si pierdere la 31.12.2009;         

9 - Dovada achitării taxei de registrus   
Documentele subliniate trebuie să însoţească obligatoriu situaţia financiară.


        Va rog daca se poate sa-mi spuneti in ce consta punctul 4 
( 4 - Note explicative la situaţiile financiare (vezi modele în norme M.F.P. ref. La bilanţul anual), în conformitate cu Normele Europene conform secţiunii 8 din Reglementările contabile conforme cu Directiva IV a Comunităţii Economice Europene; ) 
    si de unde pot sa iau aceste note explicative, pentru ca am cautat si nu gasesc ceva concret .

Va multumesc !
#152
Personal - Salarii / Note contabile pentru Salarii
Martie 22, 2010, 12:00:20 PM
     Dupa modificarea structuri fisierului XML ( ncsal.xml )generat de programul de salarii nu se mai pot prelua notele contabile pentru salarii in Webgest, trebuie rezolvata compatibilitatea cu noul XML.

     In noua versiune Webgest 325beta nu se pot prelua notele contabile in extrasele de cont,
( Preluare plati salarii din NCSALBASS )

Erooare : HTTP Status 500
org.apache.jasper.JasperException: java.lang.NullPointerException
   org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.handleJspException(JspServletWrapper.java:522)
   org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.service(JspServletWrapper.java:416)
   org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:342)
   org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:267)
   javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:717)
java.lang.NullPointerException
   org.apache.jsp.CBWebgestControl_jsp._jspService(CBWebgestControl_jsp.java:873)
   org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(HttpJspBase.java:70)
   javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:717)
   org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.service(JspServletWrapper.java:374)
   org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:342)
   org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:267)
   javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:717)


#153
De toate / Re: Inventariere
Martie 19, 2010, 11:10:59 AM
     In cazul in care vrei sa regularizezi valoarea stocul de marfa prin inventariere
la inchiderea de luna stocul se rescrie, nu ramine cel  obtinut in urma inventarieri.
#154
De toate / Re: Certificate de Garantie
Ianuarie 22, 2010, 04:09:05 PM
     La Preview crtificate de garantie exista posibilitatea de Salvare pdf care este functionala dar trebuie redus din randurile pentru Interventii efectuate in perioada de garantie, se prelungeste tiparirea pe pagina a doua.
     Salvare xml nu functioneaza,  daca s-ar putea rezolva si salvarea in format XML
#155
De toate / Re: Tiparire
Ianuarie 06, 2010, 12:28:32 PM
     La tiparirea unui centralizator rapoarte de gestiune zilnice din  ( Contabilitate/Centralizatoare/Raport de gestiune ) nu se tipareste decat prima pagina in cazul in care acesta contine mai multe pagini si pe aceasta apare 54 linii + terminatie tabel pe a doua pagina , trebuie redus nr. de linii pe pagina .
#156
De toate / Re: Inventariere
Ianuarie 06, 2010, 12:23:58 PM
    Tiparirea listelor de invrntar prin deschidere din formatul xml, din inventare inchise se pot face doar pe imprimanta matriciala in format txt.
    Ar trebui sa existe posibilitatea de deschidere si salvare in format pdf pentru tiparirea pe imprimante grafice,  cu posibilitatea de tiparire a oricarei pagini din listele de inventar.
#157
Contabilitate / TVA si Impozite
Decembrie 28, 2009, 09:58:14 PM
                   La verificarea Situatie TVA si impozit de plata din modulul
    Contabilitate/Rapoarte/Impozit+TVA apre ceva neconcordanta intre
    suma TVA de plata pe luna 11 si cea din Balanta pe luna 11, se pare
    ca suma corecta  este cea din balanta.
#158
De toate / Re: Inventariere
Decembrie 28, 2009, 09:27:42 PM
     La efectua inventarul de sfarsit de an, am incercat in prima faza o inventariere in mod ne grupat dupa care am facut inchiderea si salvare a inventarului in format XML
     La incercarea de a redeschide inventarul din aplicatie ( Miscari interne/.../inventare inchise) a fisierul XML salvat in wbgest/liste/(data)inventar.xml  exista posibilitatea de deschidere view html care da erooare si print detailat , print amanuntul , aici cred ca ar fi bine ca inainte de tiparire sa poti vizualiza inventarul inainte de a fi tiparit.

- Revin cu unele precizari pe care le-am facut la incepurul anului 2009, unele au fost rezolvate total sau partial insa eu insist pe urmatoarele :

        Odata cu selectarea cantitati faptice sa fie selectata toata linia cu artiolul respectiv, precum si la plimbarea mousului pentru o urmarire mai eficienta in pagina.
(aici sa facut colorarea liniei doar la clik cu mausul in campul cantitati faptice)

      Dupa prima trecere peste listele de inventariere si salvare partiala apar multe articole cu cantitate faptica ( 0 ) , sa existe posibilitatea vizualizari listei de inventariere fara articolele cu ( 0 ) la cantitatea faptica si posibilitatea de revenire si modificare daca este nevoie inainte de salvarea finala. (este nevoie de aceasta facilitate pentru ca din experienta daca exista 5000 de pozitii ,dupa prima trecere poate sa ramina mai putin de  jumatate iar continuarea si finalizarea va fi mult mai usor de realizat.)
   - Inainte de salvarea finala sa se creeze o modalitate de cautare a articolelor care apar de 2 sau 3 ori cu aceeasi denumire indiferent de pret, cantitate si care au cantitatea faptica diferita de zero.( apar multe dubluri chiar dupa mai multe treceri, ar fi foarte utila aceasta posibilitate)

                        ~ La multi ani ! ~ Sanatate si multe impliniri in Noul An - 2010 ! ~
#159
De toate / Re: Administrare
Octombrie 01, 2009, 12:49:48 PM
In situatia in care in lista de personal exista personal lichidat din firma,
ramine in baza de date ceea ce e normal insa sa existe posibilitatea de
a nu mai aparea in anumite liste ( ex. Vizualizare contracte pe RESPONSABIL  sau altele )
Acum apare si cei plecati din firma.

#160
De toate / Re: Contracte
Septembrie 30, 2009, 09:41:36 PM
Ordonarea dupa numar de contract apare dezordonat
dupa introducerea contractelor de la nr.100 in sus.
Numarul de contract sa fie tiparit pe facturi si pe avize.
#161
De toate / Re: Mail
Septembrie 19, 2009, 03:21:04 PM
Eu am facut o proba pe adresele mele de mail,  clientul pe care era factura nu avea adaugata
adresa de mail, campul pentru destinatar era gol, de aici am venit cu propunerea .
Acum am facut o proba pe un client cu adresa introdusa in administrare si e inregula .
#162
De toate / Re: Contracte
Septembrie 19, 2009, 01:52:45 PM
    La vizualizare contracte sa se poata face selectarea si dupa numele
celui care a intocmit contractul  ( Responsabil Intern )
#163
De toate / Re: Observatii si sugestii
Septembrie 19, 2009, 01:46:41 PM
       In cazul in care pe o singura chitanta au fost platite mai mult de zece facturi,
in registrul de casa si la vizualizare fisa partener nu mai apar seriile de facturi
de la zece in sus .
       Sa se elibereze limitarea care a fost facuta la zece serii de factura.
#164
De toate / Re: Mail
Septembrie 19, 2009, 01:36:33 PM
Trimiterea facturi emise prin mail merge si la mine pe server extern .
As sugera ca la destinatar sa poti alege adresele de mail care au fost deja introduse
in administrare la fiecare partener, prin alegere dupa nume partener sau dupa adresa de mail .
#165
De toate / Re: Adaugare Trezorerie ca a 2-a banca
Iunie 24, 2009, 02:21:39 PM
    Ar fi suficient 2 conturi la banci pe factura, dar sunt multe firme care au mai multe conturi la
banci si in aceste cazuri eu zic ca ar fi mai bine sa existe posibilitatea de alegere din lista de conturi
la banci, banca si contul in care se face plata.
   Eventual sa apara pe factura 2 banci default si cu posibilitate de schimbare dupa necesitati, pentru ca
de obiceii se prefera ca si furnizorul si clientul sa faca plata respectiv incasarea la aceeasi banca pentru
timpul mai scurt in traseul banilor si pentru comisioane mai mici.