Menu

Afișare mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.

Afișare mesaje Menu

Subiecte - vios

#1
Personal - Salarii / Websal 4.1.13
Ianuarie 16, 2022, 01:55:06 PM
     La introducerea unui contract nou, de exemplu incepand cu 15 ian 2022, urmat de genereare pontaj luna noua 202201, la salariatul respectiv pontajul se pune automat pe toata luna cu 8 ore daca este cu norma intreaga, calculul salarial se face corect incepand din 15-31 ian .
Deci la generare luna noua la salariatul respectiv nu se face pontajul corect incepand din ziua angajari.
#2
Contabilitate / Autofacturare
Martie 05, 2014, 11:44:35 AM
Am incercat sa fac o factura prin autofacturare, s-a incheiat cu succes
insa contarea nu este facuta corect, apare ca o facturare normala catre client, dar apare si in lista
de clienti ne incasati .
TVA din autofactura se conteaza asa:
635 analitic distinct=4427 (in alte opinii ar fi 658=4427)
valoarea marfii (baza impozabila din factura) se conteaza 607=371 in negru,
sau 371=607 rosu, in functie de programul de contabilitate folosit.

Am incercat asta pentru descarcarea de gestiune a unor mafuri expirate care nu
mai pot fi valorificate, nu stiu daca aceasta operatiune se face prin autofacturare sau
alta modalitate, poate mai are cineva si alta parere .
#3
Personal - Salarii / WebSal 0.6.0
Noiembrie 10, 2013, 07:55:58 PM
Cred ca ar fi timpul sa  ne mai indrptam putin atentia si asupra programului de salarii, de aceea o sa enumar cateva observatii si sugestii aparute la ultima versiune Websal 0.6.0 .

1 . Garantiile materiale
adaugate in Liste de personal / Contracte / Rețineri ( garanții... ): nu sunt luate in calcul la retineri in pontaj si stat de plata, in consecinta nu apar nici in Note contabile.
Ce zici daca am crea un tag nou in Liste de personal / ( Retineri ), care sa cuprinda si alte tipuri de retineri : Garantii materiale, Popriri, Pensie de intretinere a copilului dupa divort, Rate, etc.

2 . Daca un salariat este lichidat, si modificam datele din contract, Liste de personal / Contracte /Data sfîrşit contract: el apare in continuare pe statul de plata si pontaj in lunile urmatoare dar cu venit 0 si toate datele pe 0 , cred ca ar trebuie sa nu mai apara pe statul de plata si pontajul din luna urmatoare in care contractul de munca a luat sfarsit.

3 . La  modificare salariu, Liste de personal / Contracte / Salariu , pentru ca salariul nou sa fie luat in calcul acum trebiue sa modifici Liste de personal / Contracte / Data început contract , ceea ce nu este prea corect pentru ca : Data început contract este data la care a fost inceput contractul, iar acum contractul este in derulare, doar se modifica ceva, ( salariul )  acesta poate fi considerat un act aditional la contract si cred solutia ar fi ca in momentul salvari in care ti se cere : Corectie (cu supra scriere) sau Modificare ( Inregistrare noua ) sa poti introduce o data de la care modificarea sa isi produca efectul.
      O alta observatie este ca dupa modificarea de salariu in Statul de plata II la Salariu încadrare nu apare salariul nou se mentine cel vechi desi toate calculele sint corecte raportate la noul salariu.

4 . Deducerile personale si cele a persoanelor aflate in intretinere in prezent sint preluate din dategen.xml care are foarte multe linii si in prezent este linitat la salariul de 2000 lei , ce parere ai avea daca am aplica urmatoarea formula si sa renuntam la datele din xml.

       " Modul de calcul al deducerii personale a fost stabilit prin ORDINUL nr. 1.016/2005 din 18 iulie 2005.  La calculul deducerilor personale lunare în funcţie de venitul brut lunar din salarii şi de numărul de persoane aflate în întreţinerea contribuabilului, s-a utilizat următorul algoritm de calcul:

VBL =Venit brut lunar din salarii (VBL)

Deducerea personală lunară stabilită pentru un contribuabil în funcţie de numărul persoanelor aflate în întreţinere:
venit <1000 venit >1000
- Fără persoane în întreţinere: ded= 250 ded = 250 x [1-(VBL-1.000)/2.000]
- Cu o persoana în întreţinere: ded= 350 ded = 350 x [1-(VBL-1.000)/2.000]
- Cu 2 persoane în întreţinere: ded= 450 ded = 450 x [1-(VBL-1.000)/2.000]
- Cu 3 persoane în întreţinere: ded= 550 ded = 550 x [1-(VBL-1.000)/2.000]
- Cu 4 sau mai multe persoane ded= 650 ded = 650 x [1-(VBL-1.000)/2.000]
în întreţinere:
La venituri peste 3000 lei, deducerea = 0 "

5. O alta nevoie aparuta ar fi posibilitatea generari statului de plata pe total angajati asa cum este acum, precum si posibilitarea generari mai multor state de plata in functie de punctele de lucru pe care le are societatea.
      Pentru aceasta ar fi nevoie ca din administrare sa putem adauga mai multe puncte de lucru , fiecare angajat sa fie legat de punctul de lucru corespunzator, in asa fel incat alegind un anumit punct de lucru sa poata fi generat si tiparit statul de plata corespunzator  angajatilor de la acel punct de lucru .
#4
Contabilitate / Fisa de magazie
Septembrie 03, 2013, 04:19:10 PM
       Vin cu o sugestie in legatura cu fisa de magazie in sensul ca in prezent inregistrarile de fac in functie de:
Gestiune, Grupa, Subgrupa, Articol, Pret, Perioada de timp ceea ce este foarte bine si corect, insa sunt
situatii in care urmarirea se face la un anumit Articol care are mai multe preturi, ceea ce face ca la acelasi articol
sa avem mai multe fise de magazie iar urmarirea cantitati ( ceea ce ne intereseaza in mod special sa fie mai greoaie) ,
ideea ar fi generarea une fise de magazie fara a se tine cont de pret , doar pe tip de articol si cantitati.
#5
Contabilitate / Introducere acte plată bancă
Octombrie 27, 2012, 06:33:02 PM
Introducere acte plată bancă, nu se poate adauga plati  pe ( Alte plati / Ordin de plata ) si nici preluare NC plata salarii - contributii BASS - La actionare butonul  Adauga apare divul cu alerta :
Numărul documentului trebuie să fie numeric!,
desi numarul este numeric.
#6
ATENTIE ! Începând cu data de 1 februarie 2012, pentru perioade de raportare începând cu anul 2011, toate tipurile de situatii financiare si raportarile anuale se vor putea depune numai pe noile versiuni ale programelor de asistenţă, în format PDF cu fişier xml ataşat, indiferent de canalul de depunere ales (internet sau ghiseu).
#7
Contabilitate / D300
Ianuarie 20, 2012, 03:22:14 PM
        Declaratia D300 generata din aplicatie in momentul de fata nu aduce date in tabele, doar cele legate de denumire si date despre contribuabil .
        Tot legat de D300 va trebui revizut configurarera fisierului XML salvat din aplicatie in vederea compatibilizari cu cel generat de Pdf-ul D300 pdf+xml de la ANAF , pentru a putea fi incarcat in validatorul pus la dispozitie de ANAF pentru cei ce folosesc aplicatii proprii pentru genererea acestei declaratii.
#8
Anunțuri / La multi ani 2012 !
Ianuarie 01, 2012, 07:50:10 PM
~  La multi ani 2012 !   ~
~ Va dorim un an nou cu sanatate, bucurii, plin de realizari pe plan personal si profesional. ~
#9
De toate / Autocomplete
Ianuarie 19, 2011, 05:03:34 PM
        Re-aduc in discutie o problema mai veche ridicata cu ceva timp in urma care creaza mari probleme in operare , sau creat diferite autocomplete cu diferite conturi aiurea si din inertie nu se alege cel bun, iar de aici apar tot felul de probleme in contabilitate.

CitatO problema ar fi gestionarea campurilor Denumire(explicatie) cu autocomlete care de fapt sunt foarte utile,
insa sunt foarte multe situatii in care nu mai ai nevoie de unele dintre ele, adunandu-se destul de multe in timp.
        Din cauza ca nu pot fi sterse , fiind legate de anumite documente eu as propune creerea unei pagini de administrare in care sa apara toate linkurile de autocomlete
(pe FURNIZORI pe CLIENTI ) cu posibilitatea de a permite sau bloca un  autocomlete printr-un radiobuton.
        Aceasta sa fie accesata din administrare sau mai bine ar fi local in :
FURNIZORI / Receptii NIR / de la furnizori / Adauga articole valorice
CLIENTI / Facturare / din stoc/ Valoric
si mai ales FURNIZORI / Receptii NIR /Preluare factura servicii , unde la mine nu stiu din ce motive
unele dintre ele s-au dublat , ar mai fi la Casa, Banca ....etc.
#10
Contabilitate / D394
Ianuarie 19, 2011, 04:44:10 PM
    La adaugarea unui partener nou in momentul alegeai :  Tip Societate ( PERSOANA INDIVIDUALA )
campul Atribut Fiscal sa devina gol , in prezent apare implicit cu RO , de cele mai multe ori ne fiind modificat la adaugare partener, in momentul generari D394 apar eroori, aduce toate societatile cu atribut RO implicit PERSOANELE INDIVIDUALE cu cod fiscal 0 si atribut RO.
#11
Anunțuri / La multi ani 2011 !
Decembrie 31, 2010, 06:24:22 PM
~ La multi ani ! ~ Sanatate si multe impliniri in Noul An - 2011 ! ~
                    pentru toti vizitatorii si utilizatorii acestui Forum.
#12
Contabilitate / Bon Transfer
Aprilie 26, 2010, 11:15:45 PM
Nr.bon transfer nu se vede complect la tiparire daca are mai mult de doua caractere.
#13
Contabilitate / Facturare + Administrare TVA 24%
Aprilie 26, 2010, 11:05:23 PM
       La incercarea de a face o factura storno se poate alege articolul pentru stornat,
       insa nu se aduc  in formular valorile corespunzatoare acelui articol .
       Daca se apasa butonul Adauga apare o alerta cu mesajul.
            (Acest articol a fost deja stornat! Alegeti altul!)
#14
Contabilitate / Bilant contabil 2009
Martie 25, 2010, 12:40:55 PM
  Pentru depunerea situaţiei financiare ale societatilor comerciale anuale aferente exerciţiului financiar 2009, prin Camera de Comert am inteles ca trebuie depuse urmatoarele documente:

1 - Cererea de depunere situaţie financiară anuală la R.C. – formular ONRC nr.
11-10-187, completată conform instrucţiunilor de completarea documentului;                                                                                                                                             
2 - Discheta / suport magnetic cu datele situaţiei financiare realizate cu programele de asistenţă puse la dispoziţie de MFP, şi care va conţine fişierele:                     
Unitate.txt                     
Date.txt                         
SumeControl.txt     
     
3 - Situaţia financiară anuală semnată şi ştampilată de persoanele în drept conform legii;                           

Documente însoţitoare pentru situaţia financiară anuală, conform legii,
după cum urmează:- conform normelor MFP:                                                                                                           

4 - Note explicative la situaţiile financiare (vezi modele în norme M.F.P. ref. La bilanţul anual), în conformitate cu Normele Europene conform secţiunii 8 din Reglementările contabile conforme cu Directiva IV a Comunităţii Economice Europene;

5 - Raport administrator                                   

6 - Propunere de distribuire a profitului realizat / acoperire a pierderilor;                                                                 

7 - Declaraţie pe proprie răspundere în conformitate cu prevederile art. 30 din Legea contabilităţii nr.82/1991(model în normele MFP);
- conform Legii 31/1990:             

8 - Proces verbal al adunării generale a asociaţilor/acţionarilor sau asociatului unic referitor la aprobarea bilanţului si a contului de profit si pierdere la 31.12.2009;         

9 - Dovada achitării taxei de registrus   
Documentele subliniate trebuie să însoţească obligatoriu situaţia financiară.


        Va rog daca se poate sa-mi spuneti in ce consta punctul 4 
( 4 - Note explicative la situaţiile financiare (vezi modele în norme M.F.P. ref. La bilanţul anual), în conformitate cu Normele Europene conform secţiunii 8 din Reglementările contabile conforme cu Directiva IV a Comunităţii Economice Europene; ) 
    si de unde pot sa iau aceste note explicative, pentru ca am cautat si nu gasesc ceva concret .

Va multumesc !
#15
Personal - Salarii / Note contabile pentru Salarii
Martie 22, 2010, 12:00:20 PM
     Dupa modificarea structuri fisierului XML ( ncsal.xml )generat de programul de salarii nu se mai pot prelua notele contabile pentru salarii in Webgest, trebuie rezolvata compatibilitatea cu noul XML.

     In noua versiune Webgest 325beta nu se pot prelua notele contabile in extrasele de cont,
( Preluare plati salarii din NCSALBASS )

Erooare : HTTP Status 500
org.apache.jasper.JasperException: java.lang.NullPointerException
   org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.handleJspException(JspServletWrapper.java:522)
   org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.service(JspServletWrapper.java:416)
   org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:342)
   org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:267)
   javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:717)
java.lang.NullPointerException
   org.apache.jsp.CBWebgestControl_jsp._jspService(CBWebgestControl_jsp.java:873)
   org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(HttpJspBase.java:70)
   javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:717)
   org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.service(JspServletWrapper.java:374)
   org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:342)
   org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:267)
   javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:717)


#16
Contabilitate / TVA si Impozite
Decembrie 28, 2009, 09:58:14 PM
                   La verificarea Situatie TVA si impozit de plata din modulul
    Contabilitate/Rapoarte/Impozit+TVA apre ceva neconcordanta intre
    suma TVA de plata pe luna 11 si cea din Balanta pe luna 11, se pare
    ca suma corecta  este cea din balanta.
#17
Contabilitate / Registru de casa
Iunie 17, 2009, 08:26:22 PM
- daca verifici pe firma de test online de pe webgest.ro registrul de casa din 20.03.2009 apare
C00Incasare BC /20-03-2009 online-_   Suma incasata  0.00
C00Incasare servicii online-_Suma incasata  0.00
- nu se mai poate inchide registrul de casa , nu permite sa introduci raportul Z cu 0.00
- sa nu se permita  inregistrarea unei  valori cu : 0.00
   
#18
De toate / Tiparire
Martie 08, 2009, 05:12:22 PM
      In urma unui up-date la Cups, pe Fedora 10 nu mai reusesc sa tiparesc din webgest pe o imprimanta matriciala  in mod TEXT, in urma  verificarilor am observat ca pe eceeasi imprimanta se poate tipari din format PDF si PS , insa in momentul in care incerc sa tiparesc  in mod text imi apare urmatorul mesaj : 
( "/usr/lib/cups/filter/foomatic-rip failed" )
mentionez ca din alte aplicatii tiparirea merge perfect.
      O alta problema ar fi la tiparirea unei balante, sa poata tipari si in format PDF A4 Landscape pentru ca , in format PDF A4 Portrait acum apare unele explicatii pe 4 -5 randuri si balanta apare foarte rasfirata .
#19
De toate / Inventariere
Ianuarie 04, 2009, 08:01:24 PM
    Odata cu inceputul noului an si din experienta inventarului de sfarsit de an am descoperit noi probleme aparute in timpul anului trecut, ne fiind sesizate pana acum si as veni cu noi propuneri legate de inventar daca tot suntem la acest capitol:
       - Exista pozitii cu articole in care cantitatea scriptica apare cu minus (ex:-50) daca pun 0 sunt atentionat : 
( Cantitatea nu poate fi mai mare decat cea existenta ! ) , in aceste situatii cu minus care au aparut din gresala ne fiind utilizata posibilitatea de stornare a articolului respectiv, sa fie permis aducerea la zero.
       - Odata cu selectarea cantitati faptice sa fie selectata toata linia cu artiolul respectiv, precum si la plimbarea mousului pentru o urmarire mai eficienta in pagina.
       - Dupa prima trecere peste listele de inventariere si salvare partiala apar multe articole cu cantitate faptica  
( 0 ) , sa existe posibilitatea vizualizari listei de inventariere fara articolele cu  ( 0 ) la cantitatea faptica si posibilitatea de revenire si modificare daca este nevoie inainte de salvarea finala. (este nevoie de aceasta facilitate pentru ca din experienta daca exista 5000 de pozitii ,dupa prima trecere poate sa ramina doar jumatate iar continuarea si finalizarea va vi mult mai usor se parcurs.)
       - Inainte de salvarea finala sa se creeze o  modalitate de cautare a articolelor care apar de 2 sau 3 ori cu aceeasi denumire indiferent de pret, cantitate si care au cantitatea faptica diferita de zero.( apar multe dubluri chiar dupa mai multe treceri, ar fi foarte utila aceasta posibilitate)
       - Articolele care au fost stornate in timpul anului ramin in lista de inventar si dupa salvare desi au valoare zero.
       - Dupa finalizarea inventarului apar diferente intre :
            Total valoare inventar final  ( Cel corect) si
            Total valoare inventar final inchis ( este mai mare)
            Total valoare inventar final redeschis din baza de date ( si mai mare) , aceastea valoare trebuie sa fie aceeasi.
                  ~ La multi ani ! ~ Sanatate si multe impliniri in Noul An - 2009 ! ~
#20
De toate / Certificate de Garantie
Noiembrie 05, 2008, 03:20:32 PM
   - In cazul ca vreau sa vizualizez sau sa tiparesc un Certificat de
Garantie pe o luna inchisa nu mai este posibil.
   - O rezolvare ar fi: -  din Rapoarte/Clienti/Cautare - Alegi furnizorul
si la deschiderea facturi sa poti vizualiza, tipari si Certificatul de
Garantie la fel ca si in modulul Clienti Listare/Facturi pe lunile ne inchise.
   - Sau o salvare a certificatelor de garantie si deschiderea in Modulul
Rapoare cu toate Certificatele de garantie salvate, cu posibilitate de
selectare pe perioade de interes.
- Tot legat de Certificatele de Garantie sa existe posibilitatea de editare
a seriei si duratei termenului de garantie