Menu

Afișare mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.

Afișare mesaje Menu

Subiecte - cios

#1
Anunțuri / Veriunea 8.10.1
Decembrie 22, 2023, 07:19:32 PM
A trecut aproape un an de când nu s-au mai anunțat versiuni noi aici, dar ele au tot apărut!

Acum, în ajun de sărbători și de marea noutate cu care începe anul 2024, obligativitatea eFactura, merită vorbit un pic despre ea. S-au implementat începând cu versiunea 8.10.0 multe optimizări pentru a face cât mai ușoară transmiterea facturilor către ANAF și urmărirea statusului, precum și preluarea celor primite de la furnizori. Și unele și altele se vor salva într-o arhivă locală, sub forma în care vin parafate de ANAF.

Un capitol important este modul de generare a token-ului virtual pentru autentificarea oAuth, prin utilizarea căruia nu va mai fi necesară prezența celui fizic pentru comunicarea legată de eFactura. Este descrisă (sigur se putea și mai bine!) procedura în Administrare/Configurări/Certificate digitale.
#2
Anunțuri / Versiunea 8.7.0 / 1
Ianuarie 05, 2023, 06:49:17 PM
Două versiuni lansate aproape deodată, datorită noutăților apărute în ultimul moment la trecerea în noul an. La prima, mai mult pentru partea de salarii, la a doua pentru e_Factura. La amândouă erau necesare modificări în mbx.
#3
Personal - Salarii / Websal 4.2.0
Ianuarie 04, 2023, 07:39:30 PM
Actualizări legate de noutățile începutului de an 2023: zile libere, salariu minim, deduceri personale...

Noua versiune are nevoie de dategen 2.0 și mbx 3.4.
#4
Anunțuri / Versiunea 8.6.0
Noiembrie 25, 2022, 06:50:29 PM
O nouă versiune cu update de baza de date, cu dedicație în special pentru activitatea de service.
#5
Personal - Salarii / Websal 4.1.18
Iulie 20, 2022, 07:39:29 PM
S-au făcut actualizări legate de noutățile legislative intrate în vigoare începând cu salariile pe luna iunie 2022. S-au tratat doar cazurile obișnuite, specificul agricultură nici nu s-a atins.

Foarte posibil să mai fie nevoie de ajustări odată ce structura datelor și validatorul de la ANAF se schimbă zilnic!
#6
Anunțuri / Versiunea 8.4.0
Iunie 24, 2022, 06:53:01 PM
Noutăți mai importante, care au necesitat și update de structură baza de date:
 - e-Factura
 - Tipărire directă
 - Documente service
 - Actualizat webgest_local

Pe lângă posibilitatea de testare la generare și transmitere, acum e-Factura poate fi folosită și "în producție", atât la emitere (Clienți) cât și la primire (Furnizori). Comunicarea cu serverele ANAF are nevoie de token cu certificat digital conectat la calculatorul de pe care se fac operațiile respective. Pentru aceasta, aplicația webgest_local trebuie să fie instalată pe acel calculator și să fie pornită. Procedura este descrisă în fișierul readme.txt din rădăcina aplicației, unde sunt și executabilele pentru start/stop specifice sistemului de operare și protocolului de comunicare (http sau https).

Cu noua versiune de webgest_local este posibil de acum și accesul la imprimantele locale și tipărirea documentelor direct de la butoanele respective din Webgest.

În modulul service au fost adăugate funcționalități și câmpuri noi pentru o administrare mai bună a contractelor, echipamentelor și intervențiilor.
#7
Anunțuri / Versiunea 8.3.0
Aprilie 07, 2022, 02:19:32 PM
Partea cea mai importantă a noutăților din această versiune este în modulul Service. S-au făcut pregătiri pentru activități specifice, atât pe partea de formulare și generare documente, cât și la structura bazei de date.

S-a actualizat și nucleul aplicației (mbx), pentru o mai bună administrare a interacțiunii între module.
#8
Anunțuri / Versiunea 8.2.3
Noiembrie 12, 2021, 07:13:43 PM
Câteva noutăți și rezolvarea unora dintre lucrurile sugerate și pe forum.

Momentan este o problemă cu accesul la descărcare versiuni din tab-ul download al site-ului (webgest.ro). Poate fi însă accesată pagina de download direct la adresa http://apps.webgest.ro:8808/wgsite/download.html . Sau direct din aplicație, de la anunțul că este disponibilă versiune nouă.
#9
Anunțuri / Versiunea 8.1.0
Decembrie 16, 2020, 07:21:48 PM
Noutatea importantă este un început de integrare cu magazine online, deocamdată pentru Prestashop și eMAG. În această versiune s-a implementat doar preluarea comenzilor, din fișiere sau direct prin conectare prin servicii web. Încă nu s-a făcut o sinronizare automată, datele se preiau doar la acțiunea utilizatorului. Dar urmează...

În modulul Administrare trebuie setate magazinele și conexiunile pentru webservices, inclusiv credențialele pentru autentificare. Restul în Clienți > Comenzi.
#10
Anunțuri / Versiunea 8.0
Iulie 27, 2020, 07:07:03 PM
O nouă versiune majoră, cu modificări importante pe partea de infrastructură. S-a reorganizat nucleul aplicației (mbx), care conține de acum toată partea de inițializare și administrare generală a aplicațiilor, astfel încât să poată fi folosite fiecare și independent. S-a redus mult conținutul librăriilor, mai ales prin renunțarea la BIRT, folosind alte tehnologii pentru generare pdf și pentru rapoarte în general.

Întregul pachet devine mai suplu, mai ușor de instalat și administrat, cu un consum mai mic de resurse și cu o rulare mai fluentă.

Sunt cuprinse în această versiune de Webgest și multe noutăți sau corecții, cerute pe parcursul lucrului la acest nou proiect, care n-au mai fost implementate în paralel și în versiunea veche.

Spor în toate!
#11
Anunțuri / Versiunea 7.8.1
Ianuarie 09, 2019, 10:21:23 AM

Noutăți importante sunt tot pe linia interfeței cu casa de marcat. Abordarea se orientează în principal pentru lucrul cu touchscreen, inclusiv de pe tablete, încercând o cât mai bună responsivitate și conectivitate de pe diverse dispozitive. Mai e încă mult de lucru, s-au implementat doar o parte din funcții. Așteptăm feedbak.
#12
Anunțuri / Versiunea 7.8.0
Decembrie 05, 2018, 06:52:46 PM
S-a refăcut în întregime partea de lucru cu casa de marcat, atât interfața operatorului cât și administrarea AMEF-urilor și interacțiunea cu acestea. Deocamdată sunt suportate doar case Datecs din noua generație cu jurnal electronic și un set limitat de funcții din cele implementate în driver.

Nu sunt tratate încă lucruri de genul bonuri în așteptare, urmărirea separată pe tipuri de încasare (numerar, card, tichete...), grupări de articole sau interacțiunea cu cântare. Urmează, în ordinea urgențelor. 
#13
Personal - Salarii / Versiunea 3.6.0
August 01, 2018, 02:47:04 PM

Actualizări la noua versiune a D112, valabilă începând cu luna de depunere iulie 2018.

S-au modificat și datele generale, cu noile coduri la creanțe fiscale. Trebuie încărcat noul fișier.
#14
Anunțuri / Versiunea 7.6.2
Iunie 18, 2018, 06:53:49 PM
A apărut la vedere noul modul IMOBILIZĂRI. Structura bazei de date a fost pregătită pentru el la update-ul de la versiunea 7.6.0. dar acum s-au definitivat formularele și rapoartele principale propuse pentru implementare într-o primă fază.
#15
Personal - Salarii / Versiunea 3.5.4
Mai 23, 2018, 04:25:45 PM

Actualizări la noua versiune a D112, valabilă începând cu luna de depunere aprilie 2018.
#16
Personal - Salarii / Versiunea 3.5.3
Mai 10, 2018, 11:43:28 AM
S-a introdus (tab nou în Date firmă) posibilitatea de configurare a formei și conținutului antetului pentru documente. Deocamdată fără includere de imagini, dar la nevoie se va putea rezolva.
#17
Anunțuri / Versiune 7.6
Mai 10, 2018, 10:16:47 AM
Noutăți mai importante:
- S-a adăugat posibilitatea de atașare puncte de lucru la parteneri, permițând emiterea și urmărirea documentelor separat pe acestea.
- La declarații s-a implementat verificarea și actualizarea versiunilor direct de pe site-ul ANAF.
- S-a creat posibilitatea de generare balanță și cu subtotaluri pe grupe și conturi sintetice.
#18
Personal - Salarii / Versiunea 3.5.1
Aprilie 05, 2018, 05:55:12 PM
După câteva versiuni neanunțate dar discutate pe alte thread-uri, cu modificări mai mari, aceasta aduce puține noutăți: corectat un bug sâcâitor la pontaj și o actualizare a nomenclatorului de date generale.
#19
Personal - Salarii / Versiunea 3.2.0
Februarie 26, 2018, 07:36:44 PM
Continuare la discuția de la versiunea anterioară ...

Am implementat o soluție la problema calculului contribuțiilor CAS și CASS la nivelul salariului minim pentru cazul salariaților cu timp parțial. S-ar putea să nu fie acceptată de validatorul D112 dar mi se pare mai simplă și mai logică. Statul de plată și notele contabile ar trebui să fie ok.

Ideea e că aceste diferențe suportate de angajator merg de fapt pe același calapod cu părțile de contribuții ce le plătea și înainte de această abrambureală cu mutatul. Am folosit modelul și locul unde se păstrau valorile bentru baza de calcul și contribuții și pentru aceste diferențe cerute acum. Sunt șanse mari ca în unele cazuri să apară diferențe de 1 leu de la rotunjiri, dar poate sunt acceptabile.

N-am apucat să facem încercări în D112. Așteptăm feedback.
#20
Personal - Salarii / Versiunea 3.1.1
Februarie 19, 2018, 07:34:20 PM

Actualizare la noua versiune a D112, valabilă începând cu luna de raportare ianuarie 2018.

E nevoie de actualizat în aplicație (Superadmin de Websal) și versiunea de nomenclatoare (dategen) pentru noile creanțe fiscale apărute.