WEBGEST - forum

General => Service => Subiect creat de: bogdy din Ianuarie 11, 2016, 02:26:58 AM

Titlu: Adaugare operatii
Scris de: bogdy din Ianuarie 11, 2016, 02:26:58 AM
     In urma testelor am descoperit urmatoarea problema. La un produs dintr-o comanda, la adaugare operatie daca se adauga o operatie noua (neexistenta in lista de operatii) si tot atunci se adauga si materiale la ea, dupa ce se iese in fereastra de adaugare material, si practic se revine la cea de "Adaugare operatie" campul "Operatie" pe "Alegeti..", in lista nu apare operatia nou introdusa si nici nu se poate readauga doarece apare eroare ca este introdusa in baza de date. In cazul asta daca se anuleaza adaugarea, se iese pina la "Lista comenzi" si se acceseaza din nou produsul, functioneaza normal.
    Pina la rezolvare recomand introducerea operatiilor de service in avans din "Service->Cataloage->Operatii"


Pe aceeasi tema intreb daca se mai poate adauga o optiune la "Iesire din service" si anume "Livrat la client" sau "Returnat la client" utila pentru cei care practica acest serviciu.
Titlu: Re: Adaugare operatii
Scris de: cios din Ianuarie 11, 2016, 11:13:43 AM
Citat din: bogdy din Ianuarie 11, 2016, 02:26:58 AM
     In urma testelor am descoperit urmatoarea problema. La un produs dintr-o comanda, la adaugare operatie daca se adauga o operatie noua (neexistenta in lista de operatii) si tot atunci se adauga si materiale la ea, dupa ce se iese in fereastra de adaugare material, si practic se revine la cea de "Adaugare operatie" campul "Operatie" pe "Alegeti..", in lista nu apare operatia nou introdusa si nici nu se poate readauga doarece apare eroare ca este introdusa in baza de date. In cazul asta daca se anuleaza adaugarea, se iese pina la "Lista comenzi" si se acceseaza din nou produsul, functioneaza normal.
    Pina la rezolvare recomand introducerea operatiilor de service in avans din "Service->Cataloage->Operatii"

Da, e o problemă notată deja în listă. Se va rezolva în următoarea versiune.

Citat
Pe aceeasi tema intreb daca se mai poate adauga o optiune la "Iesire din service" si anume "Livrat la client" sau "Returnat la client" utila pentru cei care practica acest serviciu.

Livrat/Returnat să implice și introducerea datelor de transport (persoană, data, ora, locația) ?
Titlu: Re: Adaugare operatii
Scris de: bogdy din Ianuarie 11, 2016, 02:04:47 PM
Ar fi mai bine